کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

بهترین مرکز ترک الکل در تهران

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

اعتیاد به الکل یکی از معضلات گسترده در جوامع امروزی بوده و گاهی این مسئله چنان به زندگی اجتماعی و سلامتی فرد ضربه می‌زند که بدون ترک الکل نمی‌تواند به زندگی طبیعی برگردد. برای این کار بی شک نیاز به مراجعه به بهترین مرکز ترک الکل در تهران دارید.

بر اساس تحقیقات بیش از ۵ درصد از مرگ و میرها در جهان ناشی از سوء مصرف الکل است و علاوه بر آن سوء مصرف الکل چهارمین علت اصلی مرگ قابل پیشگیری در سراسر جهان است.

همچنین مصرف بیش از حد الکل می‌تواند منجر به عواقب جبران‌ناپذیری مثل کوری، کما و مرگ شود. ترک اعتیاد الکل مسئله مهمی است و باید برای جلوگیری از مرگ زودرس و بیماری‌های ناشی از آن حتماً به طور جدی پیگیری شود.

در نتیجه ترک مشروبات الکلی می‌تواند مقوله بسیار حساس و مهمی باشد که باید از طرف فردی که به الکل اعتیاد پیدا کرده جدی گرفته شود. از طرفی ترک ناگهانی الکل می‌تواند خطراتی مثل تشنج و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد.

برای ترک الکل به صورت امن و مطمئن باید به مرکز تخصصی و پزشکی ترک الکل یا در واقع همان کلینیک ترک الکل تخصصی مراجعه کرد.

اگر به دنبال بهترین مرکز ترک الکل در تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به مرکز ترک اعتیاد الکل طلوعی دیگر از روش‌های نوین و شخصی سازی شده برای شرایط هر فرد بهره ببرید.

 

بهترین مرکز ترک الکل در تهران

بهترین مرکز ترک الکل در تهران را می‌توان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و روانپزشکی طلوعی دیگر دانست. این مرکز مجهز و تخصصی بهترین و مجهزترین کلینیک ترک الکل و درمان اختلالات اعصاب و روان ناشی از مصرف الکل در کشور است.

این کلینیک به عنوان بهترین، مدرن‌ترین و مجهزترین مرکز ترک الکل در ایران، دارای مجوز بستری شبانه روزی از وزارت بهداشت و درمان، با امکانات کامل بیمارستانی و هتلینگ است.

مرکز تخصصی ترک الکل طلوعی دیگر دارای ۲ بخش بستری مجزا برای آقایان و بانوان بوده و پذیرش بیماران در این کلینیک در اتاق‌های ۲ تخته و ۳ تخته، خصوصی و خصوصی ویژه (VIP) با کلیه امکانات و تجهیزات بیمارستانی همچون ونتیلاتور، دستگاه نوار قلب و دستگاه نوار مغز و کلیه امکانات رفاهی و ورزشی و هتلینگ است.

خدمات درمان الکل در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر، به صورت شبانه روزی و توسط کادر مجرب و متخصص پزشکی در زمان بستری و خدمات روان درمانی بعد از مرخص شدن بیمار، تحت نظر روانپزشک متخصص درمان اعتیاد و تیم روان‌شناسی مجرب ارائه می‌گردد.

بیماران کلینیک ترک الکل طلوعی دیگر، بعد از پایان برنامه درمان و ترک الکل، سم‌زدایی و ترخیص نیز، امکان برخورداری از جلسات مشاوره فردی، شرکت در کلاس‌های گروه درمانی و خانواده درمانی به صورت هفتگی را دارند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات ترک الکل در کلینیک طلوعی دیگر به صفحه ترک الکل با نوین‌ترین روش‌های سم‌زدایی و ترک در کلینیک طلوعی دیگر مراجعه کنید.

 

بهترین روانپزشک ترک الکل

مراجعه به روانپزشک ترک الکل اغلب به بیماران دچار اختلال سوءمصرف الکل توصیه می‌شود. افزایش متخصصین فعال در حوزه ترک اعتیاد باعث شده که پیدا کردن بهترین روانپزشک ترک الکل به موضوعی دشوار تبدیل شود.

روان پزشک ترک الکل تخصصی است که ارتباط تنگاتنگی با بازپروری اعتیاد و دیگر گونه‌های روان‌درمانی دارد. روانپزشک ترک الکل را می‌توان متخصصی تعریف کرد که در زمینه روانپزشکی، ارزیابی و تشخیص اختلال‌های روانی، رفتاری و سوءمصرف الکل از دانش و مهارت بالایی برخوردار است.

درمانگر ترک اعتیاد به الکل در اصل به درمان بیماران دچار مشکلات روانی می‌پردازد که داروهایی مانند داروهای ضد روان‌پریشی و ضدافسردگی را برای غلبه بر ناراحتی‌های زمینه‌ای مصرف می‌کنند.

بر اساس تحقیقات میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با عوارض آزار دهنده سوءمصرف موادی مانند ماری‌جوانا و الکل هستند.

نتایج یک پژوهش حاکی از آن است که تعداد مرگ و میرهای ثبت شده بر اثر سوءمصرف مواد مخدر هر سال افزایش می‌یابد. بازه سنی سوءمصرف مواد بسیار گسترده بوده و از ۱۲ سال شروع می‌شود. اختلال سوءمصرف الکل و نوشیدن مشروبات الکلی در سن پایین اغلب باعث ایجاد الگوهای وابستگی زودهنگام می‌شود.

همچنین برخی بیماران دچار اختلال سوءمصرف الکل هم‌زمان به بیماری‌های اعصاب و روانی نیز مبتلا هستند، درمان اختلال‌های هم‌زمان اغلب دشوار و پیچیده است. به همین دلیل بهترین روانپزشک ترک الکل هم‌زمان باید از دانش و تجربه بالایی برای مدیریت بیماری‌های روانی برخوردار باشد.

روانپزشک ترک الکل جلسات متعددی را با حضور بیمار برای درک ماهیت بیماری روانی یا سوءمصرف مواد مخدر برگزار می‌کند و سابقه مشکلات روانی وی را در این جلسات بررسی و ثبت می‌کند.

سپس در بهترین مرکز ترک الکل در تهران، روانپزشک طرح درمان منحصر به فردی را شامل درمان دارویی، سم‌زدایی بدن از مواد، برنامه‌های پیشگیری از عود مجدد مصرف الکل و درمان‌های مؤثر دیگر برای رفع فشار روانی و از بین بردن وابستگی به الکل تهیه می‌کند.

 

کمپ ترک الکل تهران

در واقع الکل ماده روان‌گردانی است که باعث کند شدن فعالیت‌های مغزی، افزایش ریسک پذیری و در نتیجه به خطر انداخت به خطر افتادن جان افراد، ایجاد روحیه خشن، ایجاد ضایعات و تومورهای مغزی، ایجاد بیماری‌های گوارشی و کاهش سطح هوشیاری در فرد مصرف کننده می‌شود.

مصرف الکل سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و موجب سرکوب آن خواهد شد در نتیجه احتمال ایجاد بیماری‌های عفونی را در فرد بالا می‌برد. شاید در ابتدا این عوارض زیاد به نظر برسد؛ اما به مرور زمان فرد مصرف کننده را درگیر می‌کند.

کمپ ترک اعتیاد تهران طلوعی دیگر با سابقه درخشان و طولانی در درمان انواع بیماری‌های اعتیاد و داشتن تیم ماهر در مسئله ترک اعتیاد این بار برای خدمت رسانی به بیماران الکلی اعلام آمادگی کرده است.

کمپ ترک اعتیاد الکل خود را متعهد می‌داند تا در جلب رضایت خانواده‌های بیماران و کمک به ترک الکل در بیماران مبتلا از بهترین امکانات استفاده نماید.

 

چرا طلوعی دیگر بهترین کلینیک ترک الکل در تهران است؟

راه‌های ترک الکل متنوع و در هر کدام درمان الکل متفاوت است و بسته به شرایط فرد انتخاب می‌شود. درمان اعتیاد به الکل در هر صورت از مهم‌ترین تصمیماتی است که فرد باید برای زندگی و سلامت خود بگیرد.

در کلینیک طلوعی دیگر که بهترین مرکز ترک الکل در تهران می‌باشد، ما نوع مصرف الکل را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم که در نهایت باعث معتاد شدن شخص می‌شود. در ادامه هر کدام از این سه قسمت را بررسی می‌کنیم:

 

وابستگی جسمانی

مصرف الکل به مرور باعث وابستگی جسمانی می‌شود و زمانی که فرد الکل مصرف نکند، علائمی مثل سردرد، خماری و بدن درد شدید را تجربه خواهد کرد.

در این مرحله در کلینیک طلوعی دیگر، بیمار با تحمل دوره سم‌زدایی و درمان‌های دارویی‌ای که دریافت می‌کند، علائم ناشی از مصرف نکردن الکل را کاهش می‌دهد، تا در نهایت به صورت کامل رفع شوند.

در این مرحله شخص تحت نظارت کامل کادر درمانی مجرب خواهد بود. نقش ورزش در ترک اعتیاد به الکل هم می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 

وابستگی روانی

به جز وابستگی جسمانی، نوع دیگری از وابستگی هم در بدن شخص ظاهر می‌شود که وابستگی روانی نامیده می‌شود. بروز علائمی مثل افسردگی، اضطراب، پریشانی، عدم تمرکز در اثر ترک ناگهانی الکل و در برخی موارد وسوسه‌های فکری، باعث کاهش توانایی مقاومت فرد در برابر ترک الکل می‌شود و ممکن است در نهایت دوباره فرد به مصرف دوباره الکل روی آورد.

روش ترک مشروبات الکلی در این مرحله در کلینیک طلوعی دیگر درمان روان‌شناختی توسط متخصص روان‌شناسی است و هدف آن مشکلات و احساسات ناخوشایندی است که در اثر مصرف نکردن الکل ایجاد شده است. با استفاده از خدمات روان‌درمانی طلوعی دیگر میزان پایداری و موفقیت فرد در مسیر ترک الکل به طرز مؤثری افزایش دارد.

 

عادت به مصرف

شاید شما مصرف الکل را تنها به عنوان تفریح بین دوستان یا در مهمانی‌ها مصرف کنید، ولی این موضوع به مرور زمان به یک عادت تبدیل می‌شود.

برای این که بتوانید این مشکل را حل کنید، باید محیط، موقعیت و دوستان خود را تغییر دهید. به همین دلیل کلینیک طلوعی دیگر با راهکارهایی که در این زمینه ارائه می‌دهد، کمک می‌کند شرایط شما حتی از نظر محیطی تغییر کند. تا در نهایت بتوانید الکل را ترک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر

آخرین مقالات کلینیک