کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

ترک اعتیاد تریاک

ترک تریاک در کلینیک طلوع دیگر

استرس و داشتن نگرانی‌ شدید برای ترک اعتیاد به موارد مخدر، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات را پیچیده‌تر خواهد کرد. ترک اعتیاد تریاک مانند هر مواد مخدر دیگری نیاز به داشتن دانش و اطلاعات کافی و حضور تیم متخصص و حرفه‌ای در محیطی با تجهیزات و امکانات بیمارستانی است. چرا که اعتیاد به تریاک یا به طور کلی هر نوع اعتیاد دیگری یک نوع بیماری روحی و جسمی است و نیاز به درمان تخصصی دارد. پس تا انتهای این مطلب با کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر همراه باشید.

تحقیقات نشان می‌دهد حدود ۳۶ درصد جوانانی که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده‌اند، از نظر امید به زندگی دچار یاس و نا‌امیدی هستند و بخش قابل ‌ملاحظه‌ای از معتادان را ساکنان حاشیه شهر‌ها تشکیل می‌دهند.

جالب است بدانید، فرق معتادان کشور ما با کشور‌های دیگر این است که در دنیا مصرف مواد مخدر صنعتی مانند شیشه، ماری جوآنا و کوکائین افزایش قابل توجهی پیدا کرده. اما در ایران شایع‌ترین ماده مخدر تریاک و مشتقات آن است که از این مقدار ۶۵ درصد معتادان تریاک مصرف می‌کنند.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها، بیش از ۱۳ درصد مصرف کنندگان تریاک در جهان هستند و روزانه در حدود ۸ نفر در اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

به دلیل مشکلاتی که در روند ترک تریاک در بدن ایجاد می‌شود، انتخاب بهترین روش برای درمان اعتیاد به تریاک دارای حساسیت بالایی بوده و لازم است حتماً تحت نظارت کامل انجام گیرد، تا فرایند ترک اعتیاد تریاک بدون بازگشت و با موفقیت انجام شود.

سیر درمان در ترک تریاک مسیر پیچیده و دشواری است. در نتیجه نیاز به نظارت دقیق یک تیم پزشکی چند تخصصی در یک مرکز ترک تریاک حرفه‌ای است. همچنین مراحل ترک تریاک نیازمند امکانات بیمارستانی و کلینیکی است، برای همین ترک تریاک در منزل به هیچ وجه امکان‌پذیر نبوده و نیز بسیار خطرناک است.

ترک تریاک در کلینیک طلوع دیگر

تریاک چیست؟

تریاک قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین ماده از انواع مواد اعتیادآور است. ماده تریاک یا opium از شیره خشک شده‌ی گل خشخاش به دست می‌آید. شیره تریاک در واقع از خراش بر روی کپسول‌های بذر یا همان میوه گیاه خشخاش جمع‌آوری می‌شود.

خاستگاه اولیهٔ گیاه خشخاش سواحل مدیترانه است و به صورت طبیعی در آنجا می‌روییده. بسیاری از منابع قدیمی نیز خاستگاه تریاک را مصر معرفی کرده‌اند. اما پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که اسرار به عمل آوردن و مصرف تریاک از شرق اروپا در منطقهٔ بالکان و اطراف دریای سیاه به جنوب و از آنجا به غرب راه یافته است.

تقریباً ۱۲ درصد از ماده تریاک را مرفین، تشکیل می‌دهد که یک ماده ضد درد است. در ادامه از طریق فرایندهای شیمیایی مرفین نیز به هروئین و سایر داروهای ضد درد برای مصارف درمانی و تولید مواد مخدر تبدیل می‌شود.

دو گرم تریاک حاوی ۱۲۰ – ۲۵۰ میلی‌گرم مورفین است، دریافت این مقدار مورفین می‌تواند باعث مرگ شخص شود. تریاک برداشت شده به صورت شیره رنگ قهوه‌ای تیره یا سیاه دارد که در مرحله بعد در قالب خشت‌های کوچک فشرده شده و زیر نور آفتاب خشک می‌شود.

ماده مخدر تریاک به دلیل داشتن مورفین و ساختار شیمیایی شبیه به نوروفین‌ها، با اشغال گیرنده‌های نوروفین باعث تغییر در گیرنده‌های نوروفینی مغز و ایجاد اختلال و کاهش شدت جریان خون در مغز می‌شود. پس از مصرف تریاک با تغییر عملکرد مغز، سرخوشی و احساسات خوشایند در فرد به وجود می‌آید.

پس از مصرف این ماده به طور متوسط تا ۱۰ ساعت نقش تحریک حسی را در بدن فرد دارد و پس از آن کم کم گردش خون درون رگ‌های مغزی به حالت قبلی برمی‌گردد و اثر تریاک تمام می‌شود. تریاک علاوه بر وابستگی جسمانی، وابستگی روانی نیز دارد که به مراتب شدیدتر از وابستگی‌های جسمانی هستند.

مصرف مداوم مرفین باعث افزایش نیاز بدن و وابستگی فیزیکی به این ماده و اعتیاد می‌شود. تریاک از قدیم‌الایام به دلیل خصوصیات ضد درد آن، مورد توجه پزشکان و جراحان بوده است.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

روش مصرف تریاک

تریاک معمولاً بویی شبیه به آمونیاک یا ادرار مانده دارد و هنگام سوختن بوی خاصی شبیه چسب دو قلو می‌دهد. بسته بندی آن به صورت لول، حبه قند و یا کیک است.

ماده تریاک به سه روش خوراکی، تزریقی و تدخین یا دود کردن استفاده می‌شود. در روش کشیدن، تریاک با استفاده از وسیله‌ای به نام وافور یا وسایلی مانند سیخ و سنجاق، قلیان و قل قل انجام می‌شود.

 برای روش خوراکی نیز آن را در آب یا چای حل می‌کنند. در روش تزریقی هم ابتدا آن را در آب حل کرده و در یک قاشق فلزی حرارت می‌دهند، سپس با سرنگ به داخل رگ تزریق می‌کنند.

سوخته تریاک

سوخته تریاک شربت بنفش رنگی است که در حقیقت باقی مانده تریاک خام مصرف شده با وافور می‌باشد.

 شیره تریاک

شیره تریاک نیز جوشانده شده سوخته تریاک است که ماده‌ای خمیری شکل بوده و رنگ قهوه‌ای روشن دارد و بسیار قوی‌تر از فرم خام این مخدر است.

علائم اعتیاد به تریاک

مصرف تریاک باعث ایجاد علائم ظاهری و جسمی در فرد مصرف کننده می‌شود. تریاک می‌تواند هم بر روی جسم فرد و هم بر روی روان او اثرات مستقیم و فراوانی بگذارد.

اما یکی از مهم‌ترین و ناخوشایندترین اثرات آن ایجاد تحمل زمانی است که بعد از مرحله وابستگی رخ داده و هر چه مصرف مواد ادامه پیدا کند، بدن نسبت به ماده مورد مصرف تحمل بیشتری پیدا خواهد کرد.

در این شرایط فرد مجبور است هر بار برای آن که احساسات خوشایند قبلی را تجربه کند، میزان بیشتری از ماده را مصرف نماید و به این ترتیب روز به روز میزان مصرف مواد او بیشتر می‌شود.

از طرفی وابستگی روانی نیز زمانی ایجاد می‌شود که مصرف کننده تمایل شدیدی به مصرف این مخدر پیدا می‌کند. وابستگی روانی به دلیل قدرت و نیروی بالایی که دارد، غلبه بر آن دشوارتر از وابستگی جسمانی خواهد بود.

به طور کلی کسی که تریاک مصرف می‌کند، عمدتاً علائم و تغییرات رفتاری بارزی را در خود خواهد دید. برخی علائم اعتیاد به تریاک عبارت‌اند از:

  • گشاد شدن مردمک‌ها
  • رنگ پوست متمایل به قهوه‌ای
  • بی‌اشتهایی و سوء تغذیه
  • کاهش وزن
  • مشکلات تنفسی
  • خرابی دندان‌ها
  • خشکی دهان
  • تهوع و استفراغ
  • کاهش فشار خون
  • کاهش احساس درد
  • تغییرات رفتاری یا روانی
  • سنگینی دست و پا و رخوت
  • افت عملکرد شغلی و اجتماعی
  • انقباض عضلات صاف حلب و مجاری
  • احساس گرما، گرگرفتگی و خارش بینی
  • کاهش علایق و انگیزه‌ها
  • بی‌حالی و عدم تعادل بدنی
  • آسیب‌های ریوی، کبدی و کلیوی
  • کاهش فعالیت روده‌ها و یبوست مزمن
  • به‌هم خوردن دوره‌های قاعدگی در زنان
  • ایست تنفسی و مرگ به دنبال مصرف زیاد
  • کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ در مردان
  • خارش پوست، تیرگی لب‌ها، کهیر

علائم ترک اعتیاد تریاک

وابستگی یا همان اعتیاد به تریاک به دلیل مصرف مکرر ایجاد می‌شود و مکانیزم آن سازگاری بدن با مخدر است که بعد از ایجاد این سازگاری با قطع مصرف ناگهانی، علائم محرومیت و ترک در فرد مصرف کننده ایجاد خواهد شد.

علائم محرومیت یا ترک اعتیاد تریاک نسبت به شرایط جسمی هر شخص و بسته به نوع فرد، میزان مصرف و سابقه مصرف متفاوت است. اما عوارضی مانند لرزش، استفراغ، درد در نواحی مختلف بدن، خواب آلودگی و خمیازه فراوان در بین اکثر افراد مشابه است.

عوارض ترک تریاک در برخی افراد شامل تاری چشم، از دست دادن اشتها، خارش بدن و تنگی نفس نیز می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت ترک این ماده مخدر می‌تواند علائم زیر را شامل شود:

ترک اعتیاد تریاک چند روز طول می‌کشد؟

روش‌های انتخابی برای ترک اعتیاد مهم‌ترین نقش را در طول مدت ترک ایفا می‌کند. اگر بخواهیم پاسخ دقیقی به این سؤال بدهیم، باید عوامل مختلفی از جمله توان بدنی فرد مصرف کننده، مدت زمان مصرف، دوز مصرف در هر بار استفاده از تریاک را در نظر بگیریم. رایج‌ترین شیوه ترک تریاک به دو روش زیر است که هر کدام مدت زمان مخصوص به خودشان را دارند.

 

۱ترک اعتیاد تریاک به روش تدریجی

روش تدریجی ترک تریاک باید تحت نظر کلینیک‌های تخصصی ترک اعتیاد یا مرکز سم زدایی بدن برای سم زدایی سریع در اعتیاد انجام شود. مدت زمان ترک تریاک و سم‌زدایی از جسم در این روش حداقل ۱۰ روز و با توجه به شرایط فرد و مدت زمان اعتیاد او برای ترک کامل و اطمینان از عدم بازگشت، می‌تواند از ۵ ماه تا ۱ سال متفاوت باشد.

در این روش فرد با کمک دکتر متخصص در طی یک روند مشخص علاوه بر کاهش تدریجی ماده مخدر از روش‌هایی مانند روان درمانی هم استفاده می‌کند. روش تدریجی یکی از اصولی‌ترین روش‌هایی است که در طی یک فرایند مرحله به مرحله به بیمار کمک می‌شود تا بتواند وابستگی روحی و جسمی‌اش به ماده مخدر را از بین ببرد.

 

۲ترک اعتیاد تریاک به روش سنتی و قطع ناگهانی مخدر

روش بعدی همان روش قدیمی و سنتی است که در این روش احتمال بازگشت بیمار به مصرف دوباره تریاک بسیار بالاست. عمدتاً افراد مبتلا به سوءمصرف تریاک سوءمصرف بار این روش را امتحان کرده و با شکست مواجه شده‌اند. در روش سنتی ترک تریاک، بدن برای ترمیم و سازگاری خود با نبودن تریاک به زمان زیادی نیاز دارد.

به طور کلی این روش اصولی نیست و به دلیل شوک ناگهانی که به بدن ایجاد می‌کند نه تنها فرایند خماری و سم‌زدایی را دشوارتر می‌کند، بلکه باعث از دست دادن انگیزه بیمار برای ترک تریاک نیز می‌شود. در نظر داشته باشید که به طور طبیعی مدت زمان دفع شیره تریاک از بدن به تنهایی ۱۲ روز طول می‌کشد. پس بهتر است این بازه زمانی در کلینیک‌های معتبر ترک اعتیاد انجام شود.

بهترین راه ترک اعتیاد تریاک

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌تواند منجر به ترک اعتیاد تریاک شود، استفاده از روانپزشک اعتیاد و تجویز داروهای روانپزشکی است.

در کلینیک ترک اعتیاد طلوع دیگر، این داروها تحت نظر روان‌پزشکان اعتیاد با سابقه چندین ساله تجویز می‌گردد. این داروها به مغز در بازیابی تغییرات ناشی از اپیوئیدها و داروهای مشتق تریاک (شیره تریاک) کمک بیشتری می‌کنند.

به طور کلی برای افرادی که اعتیاد شدید به تریاک و شیره تریاک دارند، درمان بستری تدریجی راه موفقیت آمیزتری است.

ترک اعتیاد تریاک در کلینیک ترک اعتیاد طلوع دیگر

برای ترک اعتیاد تریاک چندین مرحله وجود دارد که استفاده از هر کدام از روش‌ها بستگی به شرایط جسمانی فرد و میزان مصرف او خواهد داشت. حتی افرادی که به شدت به تریاک اعتیاد دارند، می‌توانند از روش‌های درمانی که در این مرکز ترک تریاک ارائه می‌شود استفاده کنند و اقدام به ترک اعتیاد تریاک کنند.

تمام مراحل درمان تحت نظر روان‌پزشک و کادر درمانی مجرب قرار می‌گیرد و تا پایان مراحل شما را همراهی خواهند کرد. مدیریت ترک اعتیاد تریاک می‌تواند کار دشواری باشد و نیاز به صبر بالایی دارد که با تلاش زیاد و ممارست در این امر، میسر است.

ترک اعتیاد تریاک روش‌های مختلفی دارد که شامل سم‌زدایی بدن از تریاک، بستری تدریجی، درمان‌های روان‌شناسی، تجویز داروهای ترک تریاک و … است. مدت زمانی که لازم است فرایند درمان کامل شود، بستگی به شرایط روحی و جسمی فرد دارد.

این که چه برنامه‌ای برای ترک اعتیاد به تریاک استفاده شود، بستگی به شدت اعتیاد، سیستم حمایتی و سایر عوامل خواهد داشت ولی مهم‌ترین روش‌ها در کلینیک طلوع دیگر به شرح زیر است که پس از مشاوره پیش از بستری، مشخص خواهد شد:

  • سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک
  • بستری تدریجی برای ترک تریاک و شیره‌ی آن
  • تشخیص دوگانه و درمان اختلالات مربوط به آن

 

سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک

یکی از روش‌هایی که برای ترک در این مرکز استفاده می‌شود، سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک است که به آن UROD گفته می‌شود. این روش برای ترک تریاک کافی نیست و در بسیاری از موارد هم طبق تشخیصی که دکتر متخصص بر اساس شرایط جسمانی و روانی بیمار می‌دهد، می‌توان از این مرحله گذر کرد و به مرحله‌ی بستری تدریجی رسید.

 

بستری تدریجی برای ترک تریاک

اگر لازم باشد که بیمار از روش بستری تدریجی استفاده کند، “کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوع دیگر” این امکان را برای مصرف‌کننده‌ها فراهم می‌کند که به صورت شبانه‌روزی، تحت مراقبت و بستری باشند و از راهنمایی‌های بهترین روان‌پزشک‌ها و روان‌شناس‌ها بهره‌مند شوند.

معمولاً این روش بازدهی بیشتری نسبت به درمان اعتیاد در خارج از کلینیک دارد چون بیماران علاوه بر توصیه‌ها و روش‌هایی که استفاده می‌شود، از حمایت‌های کادر درمانی هم بهره‌مند می‌شوند.

در این روش افرادی که قصد ترک دائمی تریاک را دارند، می‌توانند در درمان‌های فردی، گروهی و خانوادگی شرکت کنند که این نوع درمان بعد از روش سم‌زدایی بدن از تریاک انجام می‌شود. در این مرحله، علت و ریشه‌ی اعتیاد مشخص شده و از لغزش بعد از ترک اعتیاد تریاک جلوگیری می‌کند.

 

تشخیص دوگانه و درمان اختلالات مربوط به آن

افرادی که به اعتیاد دچار می‌شوند در برخی موارد با اختلالات دیگری هم به طور هم‌زمان مواجه می‌شود که در این مرکز تخصصی ترک اعتیاد تریاک، به این‌گونه اختلالات توجه ویژه‌ای می‌شود. چرا که این بیماری‌ها می‌تواند خود علت گرایش فرد به اعتیاد باشد. درمان اختلالاتی که به صورت هم‌زمان با اعتیاد به تریاک به وجود می‌آیند، شامل رفتار درمانی شناختی یا همان CBT، درمان رفتاری گویشی، یا مدیریت وابستگی هستند.

بیشتر افرادی که به تریاک اعتیاد دارند، ممکن است از یک اختلال مربوط به سلامت ذهنی رنج ببرند و معمولاً اضطراب و افسردگی از جمله این اختلالات است.

در صورتی که این اختلالات درمان نشوند، می‌توانند عواقب جبران ناپذیری برای مصرف کننده ایجاد کنند، حتی پس از پایان وابستگی جسمی فرد به تریاک، بازگشت به اعتیاد را به دنبال داشته باشد. روان درمانگران کلینیک طلوع دیگر می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

 

ایمپلنت نالتروکسان در ترک قطعی تریاک

در مرکز ترک اعتیاد طلوع دیگر به عنوان بهترین مرکز ترک تریاک برای جلوگیری از وسوسه مصرف تریاک و نزدیک شدن به ترک قطعی شیره تریاک، علاوه بر روش‌های روانشناسی و مشاوره‌های فردی و نظارت‌های مستمر روانپزشک متخصص اعتیاد، از روش‌های جدید پزشکی مانند ایمپلنت نالتروکسان برای ترک اعتیاد استفاده می‌گردد.

در این روش با کاشت زیر پوستی یا همان ایمپلنت داروی ضد مخدر نالتروکسان در بدن فرد می‌توان تا درصد بسیار زیادی تمایل جسمی بیمار به مصرف تریاک را تا مدت مشخصی پس از ترخیص کنترل کرد. لازم به ذکر این روش به صورت عمومی بر روی تمام بیماران انجام نخواهد شد.

برای ایمپلنت باید شرایط بیماری فرد، نوع ماده اعتیادآور، وضعیت جسمانی، شرایط محیطی فرد پس از ترخیص و… را مورد بررسی قرار داد. همچنین برای استفاده از این روش می‌بایست سیر کامل درمان و سم زدایی بدن از اعتیاد انجام شده و پس از بهبود می‌توان از این روش استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر با این دارو و تأثیر آن در درمان اعتیاد می‌توانید، با کلینیک ترک اعتیاد طلوع دیگر به شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با این دارو و تأثیر آن در درمان اعتیاد می‌توانید، با کلینیک ترک اعتیاد طلوع دیگر تماس بگیرید.

خدمات کلینیک طلوع دیگر برای درمان اعتیاد تریاک

درمان اعتیاد تریاک در کلینیک طلوع دیگر توسط مجرب‌ترین کادر پزشکی ترک اعتیاد، انجام می‌شود. طلوع دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد تریاک با مجوز رسمی بستری بیماران سوءمصرف مواد از وزارت بهداشت همراه با مشاوره رایگان بستری و درمان است.

فعالیت‌های عمده این مرکز در زمینه‌های روانپزشکی و روانشناسی که شامل بررسی‌های تشخیصی، درمان‌های دارویی و غیردارویی، مشاوره و روش‌های مختلف روان‌درمانی انفرادی و گروهی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی و روان‌تنی و از جمله اعتیاد و به عبارت دیگر سوءمصرف و وابستگی به انواع مواد مخدر، مواد محرک و مواد روان‌گردان است.

  • خدمات اورژانسی و شبانه روزی به صورت ویژه
  • استفاده از به روزترین روش‌های ترک اعتیاد مواد مخدر
  • انجام تمام آزمایش‌های پزشکی
  • همراهی پزشک متخصص در مراحل درمان
  • پرستار ۲۴ ساعته
  • بستری تفکیک شده و اختصاصی
  • امکانات هتلینگ و رفاهی که فضای اختصاصی همراه با امکانات تردمیل، میز تنیس و … در اختیار بیمار قرار داده می‌شود.
  • پیگیری پس از درمان
  • خدمات روانپزشکی و روانشناختی ترک اعتیاد

مراحل بستری در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

مراحل بستری تا ترخیص بیمار در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوعی دیگر

۱. بستری
– تماس بیمار با کلینیک.
– پاسخگوبی پذیرش و پرزنت بیمار و توضیحات روند درمان به او.
– ست کردن تایم با روانشناس مجموعه جهت ارائه مشاوره رایگان به بیمار.
– توضیحات کامل در رابطه با روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.

۲. روند درمان
روند کلی درمان بیماران در این مجموعه به صورت ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی توام با هم صورت می‌گیرد.
طول دوره درمان بسته به حال بیمار و مقدار دوز مصرفی و نوع ماده‌ای که مصرف می‌کند متفاوت است. ولی حداقل زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است ۲ تا ۳ هفته (۱۰ تا ۱۲ روز) می‌باشد.

۳. سرویس‌ها
خدماتی که ارائه می‌شود شامل صبحانه ناهار و شام (در کلینیک آجودانیه میان وعده) و اینترنت رایگان می‌باشد و استفاده از تلفن همراه نیز آزاد می‌باشد.
اتاق‌های کلینیک به صورت یک تخته و دو تخته می‌باشند که به کمد و یخچال و تخت مجهز بوده و در اتاق‌های یک تخته امکان حضور همراه هم برای بیمار فراهم می‌باشد.

۴. سم زدایی
بسته به نوع اعتیاد و مواد مصرفی در صورت لزوم سم زدایی کامل انجام می‌شود. همچنین بعد از به اتمام رسیدن دوره درمان بیمار توسط روانپزشک folow می‌شود و بیماران می‌توانند روانکاوی را با روانشناسان خود همچنان ادامه دهند.
بیماران در کنار ترک اعتیادشان باید جهت بهبود اختلالات روانشناسی به وجود آمده نیز تحت نظر روانشناسان قرار گرفته و روانکاوی شوند.

۵. ترخیص
بعد از اتمام دوره درمان در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن بیمار از نظر فیزیکی و روحی و روانی و سپس بعد از تاییدیه پزشک متخصص کارهای ترخیص بیمار انجام می‌پذیرد که بعد از ترخیص هم باز بسته به نیاز بیمار می‌تواند جلسات مشاوره و روانکاوی خود را با روانپزشکان مجموعه داشته باشد.

تصاویر کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
داروخانه کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
سم زدایی کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
RTMS کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
نوار مغزی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
ورزش در اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
سم زدایی مدرن اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
لابی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
اتاق وی ای پی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
ترک اعتیاد تریاک در کلینیک طلوع دیگر

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر