کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

ترک اعتیاد هروئین (بروزترین و سریعترین روش‌ها)

ترک هروئین در کلینیک ترک اعتیاد هروئین

ترک هروئین در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

استرس و داشتن نگرانی‌ شدید برای ترک اعتیاد به موارد مخدر، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلات را پیچیده‌تر خواهد کرد. ترک اعتیاد هروئین مانند هر مواد مخدر دیگری نیاز به داشتن دانش و اطلاعات کافی و حضور تیم متخصص و حرفه‌ای در محیطی با تجهیزات و امکانات بیمارستانی است. چرا که ترک هروئین یا به طور کلی هر نوع اعتیاد دیگری یک نوع بیماری روحی و جسمی بوده و نیاز به درمان تخصصی دارد.

از آنجایی که قدرت اعتیادآوری و عملکرد هروئین بسیار سریع بوده، سموم زیادی را وارد بدن کرده و وابستگی جسمانی و روانی شدیدی را ایجاد می‌کند، ترک آن تقریباً از دشوارترین نوع بین مواد مخدر دیگر مثل ترک شیشه است. بنابراین شما حتماً نیاز به کمک تخصصی دارید ما در کلینیک ترک اعتیاد هروئین طلوعی دیگر آماده خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیزی که از اعتیاد رنج می‌برند هستیم.

سموم زیادی که هروئین وارد بدن می‌کند دو ارگان مهم بدن را بیشتر از همه تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن هم کبد و کلیه است. این دو ارگان به دلیل این که وظیفه دفع سموم بدن را به عهده دارند، از همه بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند و دچار آسیب‌های شدیدی می‌شوند.

همچنین مصرف هروئین در طولانی مدت باعث افزایش فشار خون و کلسترول بالا در بدن می‌شود و اثرات مخرب جسمانی بالایی دارد. به همین دلیل بهتر است مراحل ترک اعتیاد هروئین در یک مرکز تخصصی و با نظارت شبانه روزی کادر پزشکی صورت گیرد تا اثرات مخرب دیگری روی بدن ایجاد نکند.

مصرف هروئین هرگز نباید به طور ناگهانی و بدون حمایت پزشک متخصص ترک اعتیاد و روان‌درمانی متوقف شود. از آنجا که علائم ترک هروئین ممکن است بعد از چند روز از آخرین دوز مصرفی به اوج خود برسد، سم‌زدایی بدن از هروئین باید در مرکز تخصصی سم‌زدایی تحت نظر کادر درمانی مجرب و با تجربه صورت گیرد.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

هروئین چیست؟

هروئین که در پزشکی به آن دیامرفین یا دی‌استیل مرفین گفته می‌شود، یک داروی بسیار اعتیاد آور است که از مرفین ساخته می‌شود. این ماده مخدر روان‌گردانی است که از خشخاش تهیه می‌شود و یکی از بی‌شمار ماده‌ی مخدر اعتیاد آوری است که از گیاه خشخاش به دست می‌آید.

رنگ و ظاهر هروئین به نحوه ساخت و ترکیب آن با مواد دیگر بستگی دارد. این ماده می‌تواند سفید رنگ و یا قهوه‌ای روشن یا تیره بوده و یا گاهی شبیه به قیر چسبناک باشد. اما به طور عمومی از نظر ظاهری شبیه شیر خشک است و به شکل پودر سفید رنگی دیده می‌شود.

هروئین که در زبان عامیانه به نام‌های گرد، جنس و هری هم شناخته می‌شود، مزه تلخ و تندی دارد و بسیار نرم بوده و همان‌طور که گفتیم رنگ اصلی آن سفید است و زمانی که بین دو انگشت مالیده می‌شود از بین می‌رود. هروئین در زمان قدیم برای تسکین درد به کار برده می‌شد، ولی بعدها اثرات اعتیاد زای آن کشف شد.

این ماده مخدر به خانواده یکی از مشتقات اپیوئیدها تعلق دارد. این خانواده دارویی شامل داروهای مانند: تریاک، مرفین، کدئین پتدین، اکسی کدون، بوپرنورفین و متادون هستند که از مشتقات طبیعی تریاک محسوب می‌شوند. هروئین با پردازش شیمیایی از مرفین ساخته می‌شود و دارای اثر قدرتمندتر و فوری‌تری از آن است و در نهایت در مغز به مرفین تبدیل می‌شود.

به طور کلی خانواده مواد مخدر را می‌توان به ۳ دسته اصلی تقسیم‌بندی کرد که شامل مواد طبیعی، مصنوعی و نیمه مصنوعی است. مواد مخدرهایی مانند مرفین و کدئین جزو مواد مخدر طبیعی هستند که در خشخاش مشاهده می‌شود. مواد مخدر مصنوعی مانند متادون، از نظر شیمیایی ساخته می‌شوند. هروئین یک ماده نیمه مصنوعی است که از مورفین ساخته شده و به روش شیمیایی فراوری شده است.

این مادهٔ مخدر بیشتر با انگیزه‌ی تفریح و تفنن غیرقانونی و به خاطر اثرات آن که حالاتی چون شادی، سرخوشی و آرام بخش داشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی نیز در موارد نادر در پزشکی با اهداف درمانی و کاهش درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مصارف پزشکی، هروئین به صورت قرص و یا محلول تزریقی مصرف می‌شود.

هروئین را علاوه بر دود کردن، از طریق استنشاق یا تزریق نیز استفاده می‌کنند. به خاطر اینکه شیوه‌ی مصرف تزریقی هروئین شایع‌ترین راه مصرف آن است و به دلیل استفاده از سرنگ‌های آلوده یا مصرف مکرر از یک سرنگ، هروئین را به عنوان یکی از راه‌های گسترش دهنده ویروس HIV در جهان می‌شناسند.

تأثیر هروئین بر مغز

معتاد شدن به ماده هروئین بسیار سریع بوده و حتی پس از یکبار مصرف نیز شخص به آن وابسته می‌شود. وابستگی فرد بیمار به هروئین هر ۱۲ ساعت به اوج خود می‌رسد و بیمار نیاز به مصرف دوباره آن پیدا می‌کند.

اما در صورتی که بعد از گذشت این زمان ماده هروئین به فرد نرسد، علائم محرومیت و ترک بروز می‌کند و شخص دچار حالت‌هایی مانند عطسه، آبریزش بینی، بی‌قراری و استرس، حالت تهوع می‌شود.

در فاصله بسیار کوتاهی بعد از مصرف هروئین، این ماده از سدهای خونی مغز عبور کرده و به گیرنده‌های مغز متصل می‌شود تا ماده شیمیایی دوپامین که مسئولیت احساس سرخوشی و لذت است را آزاد کند. در این فرایند، هروئین باعث می‌شود مسیرهای پاداش مغز فعال شوند.

از آنجایی که هروئین یک اپیوئید است و به سرعت در مغز به مرفین تبدیل می‌شود، به آن دسته از گیرنده‌های مغز که مسئول کنترل درد هستند می‌چسبد و نواحی از مغز را که مسئول کنترل احساسات خوشایند است، تحریک و فعال می‌کند.

هروئین به ویژه به این دلیل اعتیادآور است که وارد مغز شده و جایگزین اپیوئیدهای طبیعی مغز می‌شود و به این ترتیب مصرف مداوم آن باعث شکل‌گیری وابستگی جسمانی به وجود همیشگی این ماده می‌گردد.

یعنی اگر فردی در طول زمان به طور مکرر آن را مصرف کند، مغز به طور طبیعی مانند گذشته دوپامین تولید نمی‌کند و زمانی که وابستگی جسمی به هروئین شکل بگیرد، بدن به حضور دائمی مواد وابسته شده و نرسیدن مواد به مغز باعث بروز سریع و ناگهانی علائم محرومیت از مواد در فرد می‌شود. این علائم بسیار سهمگین هستند و اکثر افراد برای مقابله با این حالات ناچار به مصرف مجدد آن روی می‌آورند.

همچنین مغز انسان نسبت به هروئین تحمل پیدا می‌کند، یعنی برای تأثیرگذاری و رسیدن به همان لذت‌های قبلی، به دوزهای بالاتر نیاز دارد. در نتیجه این موضوع باعث می‌شود که فرد بعد از مدت کوتاهی هر بار دوزهای بالاتر از مواد را مصرف کند تا به همان سطح از احساس خوب برسد

علائم مصرف هروئین

میزان عوارض مصرف هروئین از فردی به فرد دیگر بسته به جثه، میزان سلامت فرد و این که آیا سایر مواد نیز به صورت هم‌زمان مصرف می‌شود یا نه؟ متفاوت است.

هروئین طی چندین دقیقه به سرعت عمل می‌کند و بعد از مصرف حس لذت ایجاد کرده و منجر به حس گرمی و سرخوشی می‌شود و تمام علائم درد نیز در فرد از بین می‌رود. همین‌طور برای مدتی که اثر دارو در فرد وجود دارد، احساس اضطراب، خصومت و پرخاشگری نیز کاهش می‌یابد و احساس آرامش موقتی جایگزین آن می‌شود.

اما مانند بسیاری از داروها، این اثرات کاملاً موقتی است و باعث می‌شود فقط چند ساعت افراد احساس بهتری داشته باشند و پس از مدت کوتاهی این لذت جای خود را به درد می‌دهد. در ادامه به دلیل ظاهر شدن علائم محرومیت از مواد، فرد باید برای رهای و نجات از این درد مجدد به مصرف هروئین روی آورد.

بعد از مصرف هروئین بعضی از مصرف کنندگان، دچار ضربان قلب، کندی نفس، اختلال دوقطبی، بیش‌فعالی و یا در صورت اوردوز دچار سکته قلبی می‌شوند.

در کنار احساس سرخوشی و شادی غیر معمول، مصرف هروئین همچنین باعث می‌شود که افراد احساس تشنگی بیش از اندازه، سستی و خواب آلودگی و گرسنگی مداوم کنند. هروئین عوارض جانبی منفی فراوانی مانند تهوع، استفراغ و خارش نیز دارد. البته همان‌طور که گفتیم اوردوز نیز امکان‌پذیر است و اغلب با مصرف زیاد هروئین اتفاق می‌افتد.

علائم اوردوز هروئین شامل تنفس کند و کم عمق و یا نامنظم همراه با بیهوشی، پوست سرد و مرطوب و لکه‌دار و داشتن لب مایل به آبی و مردمک چشم ریز شده است. اوردوز و مرگ و میرهای بی‌شمار ناشی از مصرف هروئین در بسیاری از جوامع در حال گسترش است.

به علت اینکه فرد مصرف کننده هروئین باید همیشه مراقب زمان تزریق بعدی خود باشد. اغلب از نیازهای ضروری که به هر انسان عطا شده است، مانند خوردن و خوابیدن غافل می‌ماند و مشکلات سلامتی او این‌گونه پیدا می‌شود. مشکلات بی‌شماری که با مصرف طولانی مدت هروئین برای بدن اتفاق می‌افتد عبارت‌اند از: تنگی نفس و سرفه، عفونت دریچه‌های قلبی، سلولیت و بیماری کبدی.

مصرف میزان زیاد هروئین (اوردوز) باعث بروز بی‌حسی شدید، کما و ایست قلبی یا تنفسی می‌شود که برای درمان آن از نالوکسان استفاده می‌کنند.

عوارض مصرف هروئین

مصرف هروئین سلول‌های مغزی را به حد زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهد نیمه عمر هروئین ۶-۴ ساعت بسته به میزان و مدت زمان مصرف و سرعت متابولیسم بدن فرد مصرف کننده می‌باشد.

افرادی که هروئین مصرف می‌کنند به مرور به خاطر ترکیبات آنتی هیستامین و دیفن‌هیدرامین موجود در آن که نوعی مسکن و ضد آلرژی است، دچار خارش شدید در پوست بدن و نواحی مختلف شده که گاهی این خارش به حدی می‌رسد که ایجاد زخم و خونریزی هم خواهد کرد.

این ماده به عنوان یک ماده مخدر زشت کننده و ایجاد کننده زخم‌های عمیق هم شناخته شده است. زخم‌هایی که به شدت پیش رونده بوده و درمان آنها بسیار کند است.

هروئین علاوه بر وابستگی جسمانی، وابستگی‌های روانی نیز ایجاد می‌کنند که برخی از عوارض مصرف هروئین عبارت‌اند از:

ترک هروئین در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

علائم ترک هروئین

علائم ترک هروئین درست چند ساعت و یا حتی یک روز پس از قطع مصرف هروئین بروز می‌دهد که این علائم شامل:

شکل هروئین به چه صورت است؟

اگر نگران این هستید که یکی از نزدیکان شما به این ماده مخدر اعتیاد دارد یا نه باید بتوانید شکل هروئین را تشخص دهید این ماده مخدر که جز مواد پر مصرف محسوب می شود به اشکال زیادی یافت می شود ولی معمولا آن را به صورت سفید و قهوه ای و سیاه تولید می کنند که شکل سفید آن خلوص بیشتری دارد برای اطلاع از شکل هروئین 

تأثیرات مصرف هروئین بر روی سلامتی

مصرف هروئین در دوزهای بالا می‌تواند سبب افزایش تعداد ضربان قلب، نارسایی قلب، تنگی نفس، وزوز گوش یا سر، ایجاد مردمک‌های نوک سوزنی و بسیار تنگ، پوست سرد، تشنج و عدم هوشیاری شود.

در هنگامی که فرد هشیار نیست، امکان دارد در اثر استفراغ‌های زیاد راه هوایی‌اش مسدود گشته و دچار خفگی و مرگ می‌شود. مصرف مواد در زنان موجب بی نظمی قاعدگی شده و در برخی از آنها تخمک گذاری متوقف می‌شود.

فرد حامله که مواد مخدر هروئین مصرف می‌کند، دچار سقط جنین، مرده‌زایی، تولد نوزاد با وزن کم در نتیجه رشد عقب افتاده جنین در رحم مادرش یا زایمان زودرس می‌شود.

روش‌های درمان در ترک اعتیاد هروئین

انتخاب روش صحیح ترک مواد هروئین یکی از سخت‌ترین و در عین حال بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای خود و خانواده خود داشته باشید. هنگامی که شما آماده انجام اولین قدم هستید، باید در ابتدا عوامل خطر اعتیاد به مواد مخدر را شناسایی کنید.

عوامل خطری که باعث ابتلا به سوء مصرف هروئین در ابتدا شده‌اند ممکن است پس از قطع مصرف همچنان وجود داشته باشند. به طور کلی تصور می‌شود که ابتلا به بیماری اعتیاد ترکیبی از ژنتیک و عوامل خطر محیطی است.

ترک اعتیاد هروئین سخت‌ترین نوع ترک در میان مواد مخدر است. روش‌هایی کلی برای ترک اعتیاد به هروئین وجود دارد که از مهم‌ترین و مٶثرترین این روش‌ها ترک هروئین با استفاده از درمان دارویی است.

داروهایی مانند درمان نگهدارنده با متادون یا بوپرنورفین موثر است. همچنین رفتار درمانی که بنابر تشخیص و زیر نظر روانپزشک و روان‌شناس مشاور صورت می‌گیرند.

علاوه بر این باید عوامل خطر محیطی نیز کنترل شود. عواملی مانند شرایط اجتماعی – اقتصادی ضعیف و همچنین سطح تحصیلات پایین، فشار همسالان و زندگی در مناطقی که میزان جرم و جنایت و مصرف مواد مخدر بالاست نیز ممکن است احتمال مصرف مواد مخدر از قبیل هروئین را در افراد افزایش دهد.

سایر عوامل خطر مانند نظارت کم والدین، طلاق و تعارضات خانوادگی نیز در اعتیاد موثر است. تا جایی که می‌توانید در مورد اعتیاد به هروئین، اطلاعات کسب کنید. کسب اطلاعات بیشتر به شما کمک می کند تا با گزینه‌های درمانی و همچنین عوارض جسمی که ممکن است در نتیجه اعتیاد به هروئین تجربه کنید بیشتر آشنا شوید.

درمان اعتیاد هروئین در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

اگر برای شما این سؤال مطرح است که برای ترک هروئین چه باید کرد؟ باید بگوییم که درمان هروئین در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر توسط بهترین کادر روانپزشکی و روان‌شناس ترک اعتیاد، انجام می‌پذیرد و با ترک هروئین در کمپ متفاوت است.

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر یک مرکز ترک اعتیاد پیشرفته در تهران است و ترک هروئین بدون درد را با کلیه امکانات رفاهی و هتلینگ اعم از اتاق‌های VIP و لوکس به صورت تفکیک شده، خدمات و سرویس‌های نگهداری بیمارستانی به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد.

همچنین امکانات رفاهی برای همراهان بیمار، خدمات گروه درمانی، مشاوره‌های روزانه روان‌شناس اعتیاد به صورت خصوصی با بیمار و همراهان بیمار، خدمات اورژانس و آمبولانس در مواقع اضطراری، قرارداد همکاری با سایر بیمارستان‌ها در صورت بروز بیماری‌های جانبی خطرساز و… را به بیماران ارائه می‌دهد که همین امر ترک هروئین در بیمارستان ترک اعتیاد با روش ترک هروئین در کمپ ترک اعتیاد متفاوت کرده است.

رفتار درمانی مرکز ترک هروئین مانند کلینیک طلوعی دیگر

بسیاری از درمان‌های رفتاری مؤثر برای ترک مصرف مواد مخدر در مراکز تخصصی ترک اعتیاد قابل ارائه هستند. مدیریت احتمالی و درمان شناختی رفتاری برای درمان مؤثر ترک هروئین، به ویژه هنگامی که در کنار هم با داروها استفاده می‌شود، بسیار نتیجه‌بخش است.

مدیریت احتمالی از یک سیستم مبتنی بر کوپن استفاده می‌کند که در آن بیماران بر اساس آزمایشات دارویی منفی “امتیاز” کسب می‌کنند که می‌توانند مواردی را که موجب ترغیب زندگی سالم می‌شود، به دست آورند. درمان شناختی – رفتاری (CBT) برای کمک به اصلاح انتظارات و رفتارهای بیمار مربوط به مصرف مواد مخدر و افزایش مهارت‌های مقابله با عوامل استرس‌زا در زندگی طراحی شده است.

ویژگی‌های کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوعی دیگر

  • دارا بودن امکانات رفاهی و هتلینگ
  • بهترین کادر روانپزشکی و روان‌شناس ترک اعتیاد
  • روش‌های نوین درمانی
  • اتاق‌های مجزا با امکانات رفاهی ویژه
  • بهترین و مجهزترین مرکز با حضور شبانه‌روزی کادر درمانی
  • پیگیری پس از درمان

جدیدترین روش مصرف داروی نالتروکسان، استفاده از ایمپلنت آن است. از ویژگی‌های این روش استفاده طولانی مدت بدون نیاز به مصرف روزانه خوراکی آن است که با این روش همواره مقدار مشخصی از دارو وارد بدن می‌شود.

در درمان اعتیاد و وابستگی به انواع مخدرهای هروئین و… همچنین درمان وابستگی به الکل و دیگر مواد توهم‌زا مانند ماری جوآنا (حشیش) نیز مؤثر است.

این روش باعث کاهش وسوسه‌ی فرد برای مصرف مجدد و هم چنین بروز علائم محرومیت ناشی از عدم مصرف مواد مخدر می‌شود و افراد دیگر لذتی از مصرف نمی‌برند.

در کلینیک تخصصی روانپزشکی و ترک اعتیاد طلوعی دیگر بعد از سم‌زدایی، کاشت نالتروکسان توسط جراح انجام می‌شود و فرد بهتر است برای روان‌درمانی هفته‌ای یکبار به روان‌شناس و ماهی یکبار برای ویزیت روانپزشکی با دکتر خود در ارتباط باشد، تا به نتیجه قطعی و بهبودی کامل خود برسد.

مراحل بستری در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

مراحل بستری تا ترخیص بیمار در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوعی دیگر

۱. بستری
– تماس بیمار با کلینیک.
– پاسخگوبی پذیرش و پرزنت بیمار و توضیحات روند درمان به او.
– ست کردن تایم با روانشناس مجموعه جهت ارائه مشاوره رایگان به بیمار.
– توضیحات کامل در رابطه با روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.

۲. روند درمان
روند کلی درمان بیماران در این مجموعه به صورت ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی توام با هم صورت می‌گیرد.
طول دوره درمان بسته به حال بیمار و مقدار دوز مصرفی و نوع ماده‌ای که مصرف می‌کند متفاوت است. ولی حداقل زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است ۲ تا ۳ هفته (۱۰ تا ۱۲ روز) می‌باشد.

۳. سرویس‌ها
خدماتی که ارائه می‌شود شامل صبحانه ناهار و شام (در کلینیک آجودانیه میان وعده) و اینترنت رایگان می‌باشد و استفاده از تلفن همراه نیز آزاد می‌باشد.
اتاق‌های کلینیک به صورت یک تخته و دو تخته می‌باشند که به کمد و یخچال و تخت مجهز بوده و در اتاق‌های یک تخته امکان حضور همراه هم برای بیمار فراهم می‌باشد.

۴. سم زدایی
بسته به نوع اعتیاد و مواد مصرفی در صورت لزوم سم زدایی کامل انجام می‌شود. همچنین بعد از به اتمام رسیدن دوره درمان بیمار توسط روانپزشک folow می‌شود و بیماران می‌توانند روانکاوی را با روانشناسان خود همچنان ادامه دهند.
بیماران در کنار ترک اعتیادشان باید جهت بهبود اختلالات روانشناسی به وجود آمده نیز تحت نظر روانشناسان قرار گرفته و روانکاوی شوند.

۵. ترخیص
بعد از اتمام دوره درمان در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن بیمار از نظر فیزیکی و روحی و روانی و سپس بعد از تاییدیه پزشک متخصص کارهای ترخیص بیمار انجام می‌پذیرد که بعد از ترخیص هم باز بسته به نیاز بیمار می‌تواند جلسات مشاوره و روانکاوی خود را با روانپزشکان مجموعه داشته باشد.

تصاویر کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

لابی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
داروخانه کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر
RTMS کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
نوار مغزی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
ورزش در اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
سم زدایی مدرن اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
لابی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
اتاق وی ای پی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل

سؤالات متداول در مورد ترک هروئین

مدت زمان ترک هروئین به عواملی مانند: شرایط سنی شخص مصرف کننده، مدت زمان مصرف و دوز مصرفی هروئین در روز بستگی دارد و می‌تواند یک هفته تا سه هفته دوره بستری بیمار زمان ببرد.

دریافت برنامه درمانی جامع برای ترک اعتیاد هروئین در کلینیک طلوعی دیگر این امکان را به بیماران خود می‌دهد که بهترین راه برای ترک هروئین را طبق شرایط خود انتخاب کنند.

برای ترک همیشگی هروئین و کنترل علائم ترک می‌بایست دوره بستری برای ترک هروئین تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد صورت بگیرد و بعد از زمان سم‌زدایی نیز دوره درمانی خود را تحت نظر پزشک و روان‌شناس ادامه دهید.

ترک اعتیاد هروئین در کلینیک طلوع دیگر ترک هروئین

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر