کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

درمان اعتیاد با کاشت ایمپلنت نالتروکسان

کاشت ایمپلنت نالتروکسان

کسانی که به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، به دلیل سختی وضعیت و مشکلاتی که برایشان به وجود می‌آید، به دنبال راهی برای ترک آسان مواد مخدر هستند. در این مطلب با هم با متد جدید ترک اعتیاد آشنا شویم و ببینیم که ترک از راه کاشت ایمپلنت نالتروکسان چگونه است؟

برای ترک اعتیاد کلینیک‌های ترک اعتیاد به روش‌های گوناگون به سم‌زدایی بدن از مواد مخدر می‌پردازند. این روزها یکی از جدیدترین راه‌های ترک اعتیاد کاشت ایمپلنت نالتروکسان است. نالتروکسان به عنوان داروی ضد مخدر شناخته می‌شود که در فرم‌های مختلفی همچون ایمپلنت نالتروکسان نیز عرضه می‌شود.

ما در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر خود را متعهد می‌دانیم که بهترین و جدیدترین درمان‌ها را به بیماران دچار اختلال سوءمصرف مواد مخدر ارائه دهیم. مراجعین این مرکز می‌توانند از درمان پیشرفته کاشت ایمپلنت نالتروکسان بهره بگیرند.

ایمپلنت یا کاشت داروی نالتروکسان از جدیدترین متدهای درمان روز دنیا است که برای جلوگیری از بازگشت و عود اعتیاد استفاده می‌شود و ترک اعتیاد موفقیت آمیز را تضمین می‌کند.

پس اگر شما هم به دنبال راهی با کمترین میزان عوارض برای رهایی از مصرف مواد مخدری هستید که برای شما انواع و اقسام بیماری‌ها نظیر مشکلات گوارشی، مشکلات پوستی و بدن درد را به همراه آورده است، در ادامه با کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر همراه باشید.

کاشت ایمپلنت نالتروکسان

نالتروکسان چیست؟

داروی ضد مخدر نالترکسون که با نام‌های تجاری ReVia و Vivitrol نیز شناخته می‌شود، دارویی است که در درجه اول برای مدیریت وابستگی به الکل یا داروهای اپپوئیدی استفاده می‌شود.

این دارو با تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان داروی مکمل برای درمان و ترک اعتیاد الکل و مواد افیونی همچون ترک هروئین، ترک تریاک و ترک مرفین مورد استفاده قرار می‌گیرد. نالترکسون از اثر لذت بخشی مواد افیونی و الکل در مغز جلوگیری می‌کند.

نالتروکسان به طور کلی در فرم‌های مختلفی همچون قرص، آمپول و ایمپلنت ارائه می‌شود که درمانگران با توجه به شرایط بیمار اقدام به تجویز صورت مناسب آن می‌کنند.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

ایمپلنت نالتروکسان چیست؟

یکی از اصلی‌ترین مشکلات بیماران بعد از درمان و انجام سم‌زدایی و ترخیص، میل به مصرف مجدد است که در موارد بسیاری باعث لغزش و مصرف مجدد مواد اعتیاد آور می‌شود.

ایمپلنت نالتروکسان باعث کاهش میل مصرف کننده به استفاده مجدد شده و نیاز او به مصرف مجدد به طور کامل رفع می‌شود. همچنین مهم‌ترین ویژگی استفاده از ایمپلنت نالتروکسان، اثرگذاری خودکار دارو است.

 از آنجایی که تأثیرگذاری این دارو نیازمند مصرف منظم است، به کمک این روش و کاشت ایمپلنت نالتروکسان مشکل فراموشی مصرف دارو در زمان مشخص از بین خواهد رفت.

پزشک برای انجام این کار طی یک جراحی سرپایی ایمپلنت نالتروکسان را در دیواره شکمی و زیر پوست بیمار می‌کارد و باعث می‌شود، تا مواد اختلال کننده در گیرنده‌های عصبی آزاد شده و به جای مواد مخدر قرار گیرند. برای آشنایی بیشتر با ایمپلنت نالتروکسان می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید. 

ایمپلنت نالتروکسان از خدمات ارائه شده در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر است که تحت نظر پزشک جراح طی بی‌حسی موضعی در دیواره تحتانی شکم قرار می‌گیرد و ماندگاری آن بیش از ۶ ماه است.

متخصصان این مرکز با استفاده از روش تضمینی ترک اعتیاد توسط ایمپلنت نالتروکسان به تعدادی زیادی از افراد کمک کرده‌اند که به مسیر طبیعی زندگی بازگردند.

ایمپلنت نالتروکسان بر درمان چه موادی تأثیرگذار است؟

این متد درمان تأثیر بسیار مثبتی بر روند درمان و ترک مخدرهای زیر دارد:

  • هروئین
  • متادون
  • مرفین
  • کدئین
  • اکسی‌کدون
  • همچنین این متد درمانی تأثیر بسیار مطلوبی بر کنترل وسوسه مصرف الکل دارد.

درمان قطعی اعتیاد با ایمپلنت نالتروکسان

ایمپلنت نالتروکسان ترکیبی دارویی است که تحت بی‌حسی موضعی در بدن قرار داده می‌شود. چنانچه قرص نالتروکسان هر روز رأس ساعت مشخصی مصرف شود، اثرگذاری آن به حداکثر می‌رسد.

آمپول نالتروکسان با نام ویویترول، ظرف یک ماه آزاد می‌شود و بیمار بعد از یک ماه برای تزریق نالتروکسان باید مجدداً به پزشک مراجعه کند.

اما با کاشت ایمپلنت نالتروکسان دارو بسته به دوز مورد استفاده به آهستگی طی سه تا شش ماه در بدن آزاد شده که مانع از اثرگذاری مواد مخدری مانند هروئین، متادون، مورفین، کدئین و اکسی‌کدون می‌شود.

یعنی فرد تا مدت‌ها بعد از ترک اعتیاد و ترخیص از کلینیک ترک اعتیاد، دیگر تمایلی به مصرف ندارد و این روش می‌تواند تضمینی برای جلوگیری از عود اعتیاد باشد.

برای جا گذاری ایمپلنت لازم است که پزشک جراح، برشی کوچک را در پایین شکم در مقابل استخوان لگن ایجاد کند. این زخم در پایان جراحی با سه یا چهار بخیه بسته می‌شود.

نالتروکسان ولع بیمار برای مصرف مواد اعتیاد آور را از بین می‌برد و به این ترتیب بیمار راحت‌تر می‌تواند دوران ترک اعتیاد را طی کند. توصیه می‌شود که شش ماه بعد از جای‌گذاری اولین ایمپلنت، ایمپلنت دوم نیز در بدن بیمار قرار داده شود.

نالتروکسان صرفاً زمانی باید مصرف شود که سم‌زدایی مواد مخدر به پایان رسیده باشد. بیماران باید در کنار کاشت نالتروکسان از دیگر برنامه‌های ترک اعتیاد نیز بهره گیرد، تا جنبه‌های روان‌شناختی سوق‌دهنده به اعتیاد شناسایی و مدیریت شود.

کاشت داروی نالتروکسان در کلینیک طلوعی دیگر

کلینیک طلوعی دیگر از یکی از بهترین مرکز نگهداری ترک اعتیاد است که در کشور کاشت ایمپلنت نالتروکسان را انجام می‌دهد. در این مرکز شبانه‌روزی، داروی نالتروکسان توسط پزشک متخصص تجویز شده و توسط جراح زیبایی، کاشت این دارو انجام می‌شود.

برای ایمپلنت از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و با توجه به اینکه این عمل ساده توسط جراح زیبایی انجام می‌شود، بیمار به هیچ عنوان لازم نیست نگران درد و یا جای زخم ناشی از عمل کاشت ایمپلنت نالتروکسان باشد.

مدت زمان استفاده از ایمپلنت

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که حداقل یک سال طول می‌کشد تا مغز از آسیب‌های اعتیاد التیام بیابد. در نتیجه به بیماران توصیه می‌شود که حداقل یک سال از ایمپلنت نالتروکسان استفاده کنند.

 به علاوه بیماران بعد از جای‌گذاری ایمپلنت می‌توانند وقت خود را کاملاً صرف درمان اعتیاد کنند، در جلسات گروه درمانی شرکت کنند و خود را به ابزار لازم برای پاک ماندن در دراز مدت مجهز کنند.

چه اتفاقاتی بعد از کاشت ایمپلنت نالتروکسان رخ می‌دهد؟

سم‌زدایی فقط مرحله اول و شروع درمان اعتیاد است و ایمپلنت نالتروکسان طی کردن مراحل اولیه را که با ولع و میل شدید مصرف مواد و خطر عود اعتیاد همراه است، آسان‌تر می‌کند.

اختلال سوء‌مصرف مواد، نوعی بیماری پیچیده مغزی است که بهبود یافتن آن به طور کامل می‌تواند بسیار طولانی مدت باشد. بنابراین لازم است تمام بیماران به برنامه‌های درمانی خود در بهترین بیمارستان ترک اعتیاد مانند مشاوره فردی و مشاوره گروهی پس از جای‌گذاری ایمپلنت نالتروکسان متعهد باشند.

کاشت ایمپلنت نالتروکسان

مزایای کاشت ایمپلنت نالتروکسان

مزیتی که روش کاشت ایمپلنت نالتروکسان نسبت به مصرف قرص آن دارد، این است که به طور پیوسته مقدار معین دارو در بدن بیمار منتشر می‌شود. در نتیجه خطر این که بیمار مصرف قرص را فراموش کرده یا کاملاً قطع کند، از بین می‌رود.

به این ترتیب بیمار می‌تواند بر روی درمان قطعی اعتیاد خود تمرکز و از عود اعتیاد که یکی از مشکلات شایع در مراحل اولیه درمان است، پیشگیری کند.

بیمارانی که نالتروکسان مصرف می‌کنند، نمی‌توانند احساس سرخوشی ناشی از مصرف مواد را تجربه کنند و خطر اوردوز نیز برایشان وجود ندارد؛ بنابراین حتی اگر بیمار دچار لغزش شود و دوباره مواد مصرف کند، هیچ لذتی از مصرف مواد نخواهد برد.

علاوه بر این با کاشت ایمپلنت نالتروکسان دیگر نگرانی مصرف دارو در محل کار را ندارید و می‌توانید بدون دغدغه فراموشی مصرف یا نگرانی از اطلاع اطرافیان، روی کارهای روزمره خود تمرکز داشته باشید.

همچنین شرکت در جلسات مشاوره و کمک گرفتن از گروه‌های حمایتی، احتمال به پایان رساندن موفقیت‌آمیز درمان و متعهد ماندن به برنامه‌های مراقبتی پس از درمان را افزایش می‌دهد.

قیمت ایمپلنت نالتروکسان

هر چند که در برخی از مراکز ترک اعتیاد هزینه ایمپلنت نالتروکسان به شکل نامتعارفی زیاد است، اما خوشبختانه کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر، با مناسب‌ترین قیمت و باکیفیت‌ترین روش‌ها خدمات کاشت ایمپلنت نالتروکسان را ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های خدمات ترک اعتیاد در این مرکز بر اساس تعرفه‌های قانونی محاسبه می‌شود. با توجه به اینکه داروی نالتروکسان یک داروی تنفر از مواد مخدر است و مسکنی قوی برای کنترل میل به مصرف و جلوگیری از لغزش فرد در دوره سم‌زدایی و ترک اعتیاد محسوب می‌شود.

بنابراین، می‌تواند قیمت‌های مختلفی را در مرکزهای تخصصی درمان اعتیاد داشته باشد. زیرا ممکن است به صورت قرص، آمپول یا ایمپلنت به بیماران ارائه شود.

قیمت کاشت ایمپلنت نالتروکسان بستگی به دوره‌ای دارد که پزشک برای بیماران دچار اعتیاد تشخیص می‌دهد و برندهای این داروی ضد مخدر نیز ممکن است بر هزینه کاشت نالتروکسان تأثیرگذار باشد.

خدمات کلینیک طلوع دیگر برای ترک مواد مخدر

درمان اعتیاد مواد مخدر در کلینیک طلوع دیگر توسط مجرب‌ترین کادر پزشکی ترک اعتیاد، انجام می‌شود. طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد مواد مخدر با مجوز رسمی بستری بیماران سوءمصرف مواد از وزارت بهداشت همراه با مشاوره رایگان بستری و درمان است.

فعالیت‌های عمده این مرکز در زمینه‌های روانپزشکی و روانشناسی که شامل بررسی‌های تشخیصی، درمان‌های دارویی و غیردارویی، مشاوره و روش‌های مختلف روان‌درمانی انفرادی و گروهی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی و روان‌تنی و از جمله اعتیاد و به عبارت دیگر سوءمصرف و وابستگی به انواع مواد مخدر، مواد محرک و مواد روان‌گردان است.

  • خدمات اورژانسی و شبانه روزی به صورت ویژه
  • استفاده از به روزترین روش‌های ترک اعتیاد مواد مخدر
  • انجام تمام آزمایش‌های پزشکی
  • همراهی پزشک متخصص در مراحل درمان
  • پرستار ۲۴ ساعته
  • بستری تفکیک شده و اختصاصی
  • امکانات هتلینگ و رفاهی که فضای اختصاصی همراه با امکانات تردمیل، میز تنیس و … در اختیار بیمار قرار داده می‌شود.
  • پیگیری پس از درمان
  • خدمات روانپزشکی و روانشناختی ترک اعتیاد
کاشت ایمپلنت نالتروکسان

مراحل بستری در کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

مراحل بستری تا ترخیص بیمار در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوعی دیگر

۱. بستری
– تماس بیمار با کلینیک.
– پاسخگوبی پذیرش و پرزنت بیمار و توضیحات روند درمان به او.
– ست کردن تایم با روانشناس مجموعه جهت ارائه مشاوره رایگان به بیمار.
– توضیحات کامل در رابطه با روند درمان به بیمار در جلسه رایگان مشاوره.

۲. روند درمان
روند کلی درمان بیماران در این مجموعه به صورت ترکیب دو روش دارو درمانی و روان درمانی توام با هم صورت می‌گیرد.
طول دوره درمان بسته به حال بیمار و مقدار دوز مصرفی و نوع ماده‌ای که مصرف می‌کند متفاوت است. ولی حداقل زمانی که برای آن در نظر گرفته شده است ۲ تا ۳ هفته (۱۰ تا ۱۲ روز) می‌باشد.

۳. سرویس‌ها
خدماتی که ارائه می‌شود شامل صبحانه ناهار و شام (در کلینیک آجودانیه میان وعده) و اینترنت رایگان می‌باشد و استفاده از تلفن همراه نیز آزاد می‌باشد.
اتاق‌های کلینیک به صورت یک تخته و دو تخته می‌باشند که به کمد و یخچال و تخت مجهز بوده و در اتاق‌های یک تخته امکان حضور همراه هم برای بیمار فراهم می‌باشد.

۴. سم زدایی
بسته به نوع اعتیاد و مواد مصرفی در صورت لزوم سم زدایی کامل انجام می‌شود. همچنین بعد از به اتمام رسیدن دوره درمان بیمار توسط روانپزشک folow می‌شود و بیماران می‌توانند روانکاوی را با روانشناسان خود همچنان ادامه دهند.
بیماران در کنار ترک اعتیادشان باید جهت بهبود اختلالات روانشناسی به وجود آمده نیز تحت نظر روانشناسان قرار گرفته و روانکاوی شوند.

۵. ترخیص
بعد از اتمام دوره درمان در صورت منفی بودن تست و نرمال شدن بیمار از نظر فیزیکی و روحی و روانی و سپس بعد از تاییدیه پزشک متخصص کارهای ترخیص بیمار انجام می‌پذیرد که بعد از ترخیص هم باز بسته به نیاز بیمار می‌تواند جلسات مشاوره و روانکاوی خود را با روانپزشکان مجموعه داشته باشد.

تصاویر کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
داروخانه کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
سم زدایی کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
RTMS کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
نوار مغزی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
ورزش در اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
سم زدایی مدرن اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
لابی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل
اتاق وی ای پی اتاق پذیرش کلینیک طلوعی دیگر بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران : ترک اعتیاد هروئین ترک هروئین ترک ماری جوانا بهترین کلینیک ترک الکل

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر