کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

آیا می دانید ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

ساده‌ترین پاسخی که به سؤال ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟ می‌توان داد، این است که بستگی به رفتاری که فرد بیمار در پیش می‌گیرد، دارد. این موضوع کاملاً وابسته به این است که چقدر توصیه‌های پزشک یا درمانگر رعایت شود.

اگر توصیه‌های پزشک یا درمانگر رعایت نشود، ممکن است دوره نقاهت از مدت زمان معمول طولانی‌تر شود. برای این سؤال پاسخ قطعی وجود ندارد اما طبق نظر پزشکان حدود ۱۰ تا ۲۰ روز دوره سم‌زدایی (پاک شدن تریاک از بدن) طول می‌کشد.

بعد از آن افراد از نظر جسمی تمایلی به مصرف ندارند، اما وابستگی روانی آنها ممکن است باعث بازگشت آنها شود. این مدت زمان برای افراد مختلف، متغیر خواهد بود.

ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

مدت زمان ترک تریاک بستگی به عوامل متعددی داد و نمی‌توان برای همه افراد زمان دقیق و یکسانی را مشخص کرد. زمان ترک تریاک به عوامل مختلفی همچون سن فرد مصرف کننده، میزان و تعداد دفعات مصرف تریاک، مدت زمان و نحوه مصرف تریاک، اختلالات روانی و سابقه بیماری‌های مزمن بستگی دارد؛ اما به طور کلی برای ترک تریاک مراحل زیر را طی می‌کنید:

روز سوم درمان

معمولاً بعد از شروع ترک وقتی به روز سوم می‌رسد، دردها و علائم ترک خودشان را نشان می‌دهد. شما تحت نظر پزشک قرار دارید و داروهای لازم برایتان تجویز می‌شود، تا ترک تریاک با کمترین علائم درد و خماری انجام شود. مهم است که با اراده قوی به ادامه مسیر پیش رو فکر کنید.

روز ششم ترک اعتیاد

این مرحله مرحله‌ی مهمی است. افرادی که بتوانند روند درمان را تا روز ششم ادامه دهند، به مرحله خوبی رسیده‌اند. در این روز مقدار قابل توجهی سم از بدن خارج شده است. در این زمان می‌توانید در نظر بگیرید که مهم‌ترین مراحل را پشت سر گذاشته‌اید. البته دوره نقاهت همچنان ادامه دارد.

داشتن رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است. ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم باعث می‌شود تا مقاومت بدن افزایش یابد و راحت‌تر بتوانید دوره درمان را تمام کنید.

روز دهم درمان

حالا می‌توان گفت که شما در روزهای پایانی ترک قرار دارید. روز دهم را می‌توان روز پایانی ترک تریاک در نظر گرفت. البته مراقبت‌ها همچنان ادامه دارند.

بعد از ترک اعتیاد تریاک پیشنهاد ما به شما استفاده از ایمپلنت نالتروکسان با هدف کاهش حس نشئگی و میل به مصرف مجدد مواد مخدر می‌باشد که از آن به عنوان یک داروی مکمل جهت تکمیل درمان اعتیاد استفاده می‌شود.

هر کدام از شیوه‌های ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

تریاک یکی از سنتی‌ترین و قدیمی‌ترین مواد مخدر شناخته شده در جهان است. به همین دلیل در طول سالیان، روش‌های مختلفی برای ترک تریاک ابداع شده و مورد آزمون و خطا قرار گرفته است.

با توجه به مشکلاتی که مصرف تریاک بر جسم و روان افراد دارد، باید برای ترک آن به طور اصولی اقدام کرد. بعضی اوقات دیده می‌شود که افراد برای رهایی از اعتیاد به روش‌های غیر اصولی متوسل می‌شوند. این مسئله نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را دو چندان خواهد کرد.

قدم اولیه برای ترک اعتیاد، اراده کردن برای قطع مصرف مواد مخدر است. بعد از آن روش‌های انتخابی برای ترک اعتیاد مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. زیرا با انتخاب روش‌های درست شما می‌توانید یک ترک اعتیاد بدون بازگشت و موفقیت آمیز را تجربه کنید.

اما به طور کلی ترک اعتیاد تریاک مراحل مختلفی هم دارد که شامل سم‌زدایی بدن از تریاک، بستری تدریجی، درمان‌های روان‌شناسی، تجویز داروهای ترک تریاک و … است.

مدت زمانی که لازم است فرایند درمان کامل شود، بستگی به شرایط روحی و جسمی فرد دارد. این که چه برنامه‌ای برای ترک اعتیاد به تریاک استفاده شود، بستگی به شدت اعتیاد، سیستم حمایتی و سایر عوامل خواهد داشت.

ترک تریاک به شیوه‌ی سم‌زدایی

برای ترک تریاک، ابتدا وضعیت جسمی و روحی فرد توسط پزشک متخصص بررسی شده و سپس نحوه و دوره درمان مشخص می‌شود. اما یکی از مهم‌ترین و اثر گذارترین روش‌های ترک تریاک روش سم‌زدایی است.

برای ترک تریاک، دو روش سم‌زدایی تدریجی و سم‌زدایی فوق سریع وجود دارد که هر کدام مدت زمان مخصوص به خودشان را دارند. اما در ادامه ببینیم با روش سم‌زدایی فوق سریع و تدریجی ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

 

سم‌زدایی فوق سریع ترک تریاک

یکی از روش‌هایی که برای ترک تریاک استفاده می‌شود، سم‌زدایی فوق سریع بدن از تریاک است که به آن UROD گفته می‌شود.

سم‌زدایی سریع تریاک به این صورت است که ابتدا با بیهوش کردن بیمار شروع می‌شود و سپس از طریق سرم، داروهایی تزریق می‌کنند که خاصیت ضد مخدری دارند.

این داروها به گیرنده‌های مخدر مغز می‌چسبند و مخدرهایی که روی گیرنده‌های مغز نشسته را پاک و دفع می‌کنند. در این روش افراد به طور کامل بیهوش نیستند و تحت نظر پزشک بیهوشی به خواب عمیق فرو می‌روند.

در ادامه بعد از ۴ تا ۶ ساعت گذراندن این حالت، تمام موادی که به گیرنده‌های مخدری چسبیده‌اند از طریق ادرار و مدفوع دفع می‌شوند.

این روش اغلب برای ترک تریاک کافی نیست. در بسیاری از موارد هم طبق تشخیصی که دکتر متخصص بر اساس شرایط جسمانی و روانی بیمار می‌دهد، می‌توان از این مرحله گذر کرد و به مرحله‌ی بستری تدریجی رسید.

 

سم‌زدایی تدریجی ترک تریاک

معمولاً این روش بازدهی بیشتری نسبت به درمان اعتیاد در خارج از کلینیک دارد. چون بیمار علاوه بر توصیه‌ها و روش‌هایی که استفاده می‌شود، از حمایت‌های کادر درمانی هم بهره‌مند می‌شوند.

روش تدریجی ترک تریاک باید تحت نظر کلینیک‌های تخصصی ترک اعتیاد یا مرکز سم‌زدایی بدن در اعتیاد انجام شود. در این روش فرد با کمک دکتر متخصص در طی یک روند مشخص علاوه بر کاهش تدریجی ماده مخدر از روش‌هایی مانند روان درمانی هم استفاده می‌کند.

در روش سم‌زدایی تدریجی متخصصین با تجویز مسکن و داروهای تقویتی به ترک تدریجی تریاک کمک می‌کنند. در روش سم‌زدایی با برنامه‌ریزی به فرد مصرف کننده کمک می‌شود، تا بتواند مصرف تریاک را به تدریج کم و در نهایت قطع کند.

روش تدریجی یکی از اصولی‌ترین روش‌هایی است که در طی یک فرایند مرحله به مرحله کمک می‌کنند، تا بیمار بتواند وابستگی روحی و جسمی‌اش به ماده مخدر را از بین ببرد.

مدت زمان ترک تریاک و سم‌زدایی از جسم در این روش حداقل ۱۰ روز و با توجه به شرایط فرد و مدت زمان اعتیاد او برای ترک کامل و اطمینان از عدم بازگشت، می‌تواند از ۵ ماه تا ۱ سال متفاوت باشد.

در این روش افرادی که قصد ترک دائمی شیره تریاک را دارند، می‌توانند در درمان‌های فردی، گروهی و خانوادگی شرکت کنند که این نوع درمان بعد از روش سم‌زدایی انجام می‌شود. در این مرحله، علت و ریشه‌ی اعتیاد مشخص شده و از بازگشت بعد از ترک اعتیاد تریاک جلوگیری می‌شود.

روش سنتی ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟

اما در ادامه با هم ببینیم روش سنتی ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟ روش بعدی همان روش قدیمی است که اصطلاحاً به آن ترک یابویی هم می‌گویند و مصرف مواد به طور ناگهانی قطع می‌شود. در این روش احتمال بازگشت بیمار به مصرف دوباره تریاک بسیار بالاست.

بعضی اوقات مخصوصاً از طرف اطرافیان این تصمیم یک دفعه گرفته می‌شود. اطرافیان فرد مصرف کننده تریاک را در محلی نگهداری می‌کنند و اجازه مصرف به او نمی‌دهند. به این ترتیب سعی در پاک شدن بدن فرد مصرف کننده از تریاک دارند.

عمدتاً افراد مبتلا به سوء مصرف تریاک حداقل یک بار این روش را تجربه کرده و با شکست مواجه شده‌اند. در روش سنتی ترک، بدن برای ترمیم و سازگاری خود در نبودن تریاک به زمان زیادی نیاز دارد.

همچنین فرد دچار دردهای جسمانی شدید و تنش‌های روانی عمیقی می‌شود و به دلیل شوک ناگهانی که در بدن ایجاد می‌کند، نه تنها فرایند خماری و سم‌زدایی را دشوارتر می‌کند، بلکه باعث از دست دادن انگیزه بیمار برای ترک تریاک نیز می‌شود؛ بنابراین این روش می‌تواند علاوه بر بی‌تأثیر بودن، خطرناک هم باشد.

به طور کلی این روش اصولی نیست و به طور طبیعی مدت زمان دفع تریاک از بدن به تنهایی ۱۲ روز طول می‌کشد. متخصصان این روش را اصلاً توصیه نمی‌کنند و بهتر است این بازه زمانی در کلینیک‌های معتبر ترک اعتیاد انجام شود.

این روش بیشتر در کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز رواج دارد و کسانی که در خانه اقدام به ترک می‌کنند نیز از شیوه ترک ناگهانی استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

ترک تریاک در خانه چند روز طول می‌کشد؟

ترک تریاک در خانه باعث بروز علائم شدید بعد از ترک می‌شود. طوری که تا ۱۲ روز علائم شدیدی مانند ناخوشی، تب و لرز شدید، آب‌ریزش بینی، اسهال، استفراغ و ناراحتی‌های قلبی و عروقی، بی‌خوابی و بدخوابی بخشی از عوارض ترک اعتیاد به تریاک در خانه است.

ترک تریاک با گیاهان دارویی چقدر طول می‌کشد؟

اخیراً یک باور غلط در بین مردم به وجود آمده است و افراد با استفاده از گیاهان دارویی به ترک اعتیاد می‌پردازند. به عنوان مثال افراد برای ترک مواد مخدر از گیاهان دارویی همچون قرص فلفل و اسپند و… استفاده می‌کنند.

باید مراقب بود چرا که مصرف غیر اصولی این گیاهان دارویی ممکن است، شرایط را بدتر کرده و مشکل آفرین باشد. در مورد ترک تریاک با استفاده از گیاهان دارویی، به دلیل عدم مطالعات علمی و تحقیقاتی هیچ بازده زمانی نمی‌توان اظهار داشت.

ترک تریاک با متادون چقدر طول می‌کشد؟

یکی از رایج‌ترین راه‌های ترک تریاک، استفاده از قرص متادون است؛ اما آیا واقعاً این قرص مؤثر است؟ عمدتاً استفاده از متادون برای مخدرهایی مانند هروئین و تریاک کاربرد دارد و میل به مصرف را کمتر می‌کند.

اما همان‌طور که قبلاً در مقاله ترک متادون گفته شد، متادون خود یک ماده اعتیادآور است و استفاده خودسرانه آن به تنهایی برای درمان وابستگی به تریاک به هیچ عنوان منطقی و عملی نیست.

برای اینکه فرد پس از درمان به جای تریاک به متادون معتاد خواهد شد و در بهترین حالت با نظارت پزشک متخصص، صرفاً وابستگی جسمانی فرد با این دارو کنترل خواهد شد. اما وابستگی روانی به مصرف تریاک را باید با روش‌های پزشکی دیگر درمان کرد.

در نظر داشته باشید که مصرف خودسرانه این دارو و یا قطع مصرف آن بدون نظارت متخصص به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و می‌تواند عوارض بسیار خطرناکی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

ترک تریاک با b2 چند روز طول می‌کشد؟

گاهی اوقات افرادی که تصمیم به ترک می‌گیرند فکر می‌کنند، با مصرف قرص‌های b2 می‌توانند به راحتی اینکار را انجام دهند. این تفکر بسیار اشتباه است و میزان اعتیادآوری قرص b2 بسیار بالاست و هیچ کمکی نمی‌کند، فقط نوع ماده‌ی مخدر مصرفی آنها عوض می‌شود.

عوارض ترک تریاک چه مدت طول می‌کشد؟

وقتی که در یک بازه زمانی کوتاه میزان موادی که مصرف کننده به صورت روزانه مصرف می‌کرد قطع شود و مواد به بدن او نرسد و یا میزان مواد مصرفی او کم شود، علائم خماری در فرد ظاهر می‌شود.

به این دلیل که مصرف مواد مخدر در فرد نهادینه شده است، عدم دسترسی به آن عوارض و علائمی را در پی خواهد داشت. البته علائم خماری تریاک قابل کنترل است.

بسیاری از افراد نگران عوارض بعد از ترک هستند و برای مشاوره می‌پرسند علائم خماری ترک تریاک چند روز طول می‌کشد؟ یا دوره سم‌زدایی تریاک چند روز است؟ برای درمان اعتیاد به تریاک باید مرفین که ماده اصلی تشکیل دهنده تریاک است از بدن فرد مصرف کننده دفع شود.

به طور معمول دفع مرفین از بدن ۱۲ روز به طول می‌انجامد. به این ترتیب درمان خماری تریاک و مدت زمان سم‌زدایی تریاک از بدن ۱۲ روز است.

فردی که تریاک را ترک می‌کند در ۲۴ ساعت اول بعد از قطع مصرف دچار عوارضی مانند بی‌قراری، بی‌خوابی، تعرق شدید، دردهای عضلانی و اضطراب می‌شود. اما در روزهای دوم و سوم عوارض ترک تریاک به صورت دل درد، حالت تهوع و استفراغ، گشاد شدن مردمک‌ها، بالا رفتن فشار خون و تپش قلب در فرد بروز پیدا می‌کند.

البته درمان بی‌حالی بعد از ترک با روش‌هایی ممکن است. اما بعد از قطع عوارض تریاک ممکن است فرد در برابر محرک‌هایی که باعث ولع مصرف می‌شود، وسوسه شود و حتی میل شدید به مصرف مشتقات تریاک می‌تواند هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها ادامه پیدا کند.

111 پاسخ

  1. سلام خدمت همه دوستان
    رفیقا من الان نزدیک ۱۰ سال ک مصرف میکنم کم وزیاد مصرف داشتم هم تریاک هم شیره،الان توو روز چهارم پاکی هستم،سخته ولی شدنی خماری داره بستگی بمقدار مصرف داره،فقط من یه چیزیو فهمیدم ک همه شماها از من بهتر متوجه هستینو میدونید با همه سختیاش نمیدونم پاک ک میشیم اصن دید آدم به زندگیش عوض میشه انگار چیزاییو میبینه و متوجه میشه ک وقتی توو موادی اینارو نمیبینی،پاکی بخدا دنیای خیلی بهتریه،آرزوی سلامتی واسه همتون علی مدد

  2. سلام من نزدیک ۷الی ۸ بار ترک کردم باز کشیدم ،معمولان شیره ،ترک بدون دارو فقط ۶الی۸ روز اول سخته ،۲سال مصرف.
    برای بیخوابی شبا قرص کلونازپام۲ راحت جواب میده ولی معتادش نشید فقط برای چند شب .
    بعد ایکنه معمولان ترک میکنند باز میکشن دلیلش اینه چون موقع کشیدن ادم همه درد و غم و… نداره زمان براش زودتر میگزره ،ولی بعد ترک دیگه زمان نمیگزره ..سختی کار اینجاست .
    مثل این میمونه همیشه سواره یه ماشین اخرین مدل هستی بعد بخوای بقیه عمرت سوار یه الاغ بشی .درد سخت نهایتش ۸تا ۱۰ روز برای مصرف بالا ولی مهم این نیست مهم بعدش هست ،زمان ،زمان که نمیگزره لامصب
    موقع ترک هیچ فعالیتی نکنید اصلان ،رابط جنسی اصلان ،و…تو اون شرایط کنسرو کیلاس و اناناس و… بهتر میشه خورد،

  3. من یهوگذاشتم کنار .
    ۱۰ سالی متناوب و گاهی مداوم این اواخر روزی ۲گرم سیخی تریاک میکشیدم.
    تجربم رو بهتون میگم
    خیلی چند روز اول اذیت میشین و وسوسه.
    تا روز دهم یازدهم دل درد
    قرص باکلوفن و آلپرازلام و آمپول نوروبیون رو ۵ روز اول حتما مصرف کنین.
    خواه ناخواه یکی دوروز میندازتون تو خونه.
    من واقعا خسته ام متنفرم از هرچی مواده.
    شماره ساقیا رو پاک کنین
    دوستا معتادتونم بگین ترک کردین و نمیکشین.
    بذارین کنار اما افرادی
    که مصرفشون زیاده حتما با دکتر مشورت کنن
    اگه پولدارین که برین کمپ های خوب که همه چی دارن
    ترک کنین تموم بشه بره.
    کلا تریاک و شیره مصرفم بوده
    اینارو میشه بادردهای خفیف تا متوسط ۱۰الی ۲۰ روزه ترک کنین.
    انشالله همگی پاک بشین به امید خدا

  4. سلام به همه.
    خانواده‌هامون میدونن که مصرف میکنیم، اگه به رومون نمیارن فقط به امید ترک هست و نمیخوان حرمت شکسته بشه. بنابراین بهتره خانواده رو در جریان بذاریم که قصد ترک داریم و قطعا اون‌ها هم کمک میکنن، این محبت و همراهی خانواده انقدر زیبا و دلچسب هست که بزرگترین انگیزه برای ترک میشه.
    پس به‌نظرم به کلینیک معتبر مراجعه کنیم و اصولی ترک کنیم.
    آخه تا کی؟ از خواب که بیدار میشیم به فکر مصرف هستیم، بعد مصرف هم شب‌بیداری نئشگی! نه تفریح درست حسابی نه مسافرت، نه ارتباط خانوادگی، ممکنه یه مدت کارمون مختل بشه و انرژی کافی نداشته باشیم اما همون مقدار کمی که کار میکنیم کافیه و روزبه‌روز بهتر میشه.
    من بیست روزه شروع کردم، همینکه اینجا میاییم و کامنت میخونیم، یعنی داریم اذیت میشیم و امکان مصرف هست اما برای من خانواده انگیزه میده.

    1. واقعا دوستمون درست میگه اگه مصرفتون رو پنهان کردید ولی ترک رو با خانواده درمیون بزارید کمک زیادی میکنن من خودم تجربه اش رو دارم من یک هفته درد میکشیدم ولی به همسرم نمیگفتم با اینکه پرستار بود وقتی گفتم بسیار منطقی برخورد کرد و گفت کامل درجریان بوده فقط منتطر بوده خودم بگم بعداز اون بسیار کمکم کرد تا راحتر ترک کنم و من که به خودم گفتم کاش روز اول میگفتم

  5. دوستان سلام و له امید پاکی همتون
    مشکل اصلی خیلی ها این هست که سواد علمی کافی نداریم ، عزیزان دلم بدن هر فرد با فرد دیگر کاملا فرق میکنه ، اینکه یوی میگه من ۳ روزه با انقدر مصرف اوکی شدم و دیگیری میگه من ۲۰ روزه اوکی نشدم علتش همینه
    من از سال ۹۹ که کرونا بود استارت مصرفم با شیره خورد بعد تریاک و تا ۶ روز پیش که یهو قطعش کردم ، ۳ ماهه اخر فقط روزی ۴ قاشق غذا خوری سوخته تریاک میخوردم با آب ، ینی دیگه تا تهش رفتم دستمو زدم برگشتم ، اما روز ۴ عالی بودم و الان روز ۶ عالی تر فقط پاهام زود زود ضعف میکنه و اینکه زود به زود گرسنم میشه
    پاک بمونین ایشالا و اهان حتما حتما به پزشک عمومی مراجعه کنین و راستشو بهش بگین با دارو کنترل میکنه پاکیتون آرزومه

  6. من تا حالا چندبار یابویی ترک کردم هربار چندروز طول میکشیدم اینبارم یابویی ترک کردم امروز روز چهارمه دقیقا سه شبه که نخوابیدم من برای ازمایش عدم اعتیاد هرسری کنارگذاشتم ولی هربار چون افراد دوربرم همه میکشیدن منم بازمیکشیدم اینبار دردام نسبت به اون چنددفعه خیلی کمتر بوده و بخاطری ی دکترگفت دوتا امپول نوربیون ودوتا سرم ویتامین سی بگیر یکی روز اول بزن یکی روز سوم بخاطر همین هم بدنم نریخت هم دردام کمتر شد ولی دیشب که شب سوم بود تا صب از استخون درد تا صب نالیدم البته دوطول این چندروز دردداشتم و دارم ولی دیشب دیگه امونمو برید تا صب از درد نالیدم ساعت ۶ صب دوتا استامینوفن ساده خوردم ی دوساعتی دردام ادوم شد و خواب رفتم انشالله امروزم بگذره تمومه،انشالله هیچکس گرفتار مواد نشه،محمدم ی معتادچهاروز پاکی.موفق باشید

    1. ایول ایول ایول همتون دمتون گرم حالا من از خودم بگم فقط تا آخرش بخون و گریه نکن دمت گرم من روزی الان ۲۰۰ میل متادون میخورم و روزی ۵ مثقال شیره البته این برا ۱۴ روز پیش بود آها یادم رفت بگم ۲۲ سال دارم اینکارپ میکنم الان ۲ سال بود که دیگه کلا از مردی افتاده بودم رفقا حالا داسناتپ مدار اینجا شروع میشه که ۱۷ روز پیش یه هو والله یه هو یه شب نشستم داشتم شیره می‌کشیدم که به خودم نگاه کردم خودم رفتم تو آینه دیدم هیچی ندیدم هیچی یه آدم کثیف یه آدم لجن تو زندگی هیچی نداشتم خودم بودم مواد مواد مواد مواد مواد مواد مواد ……. تا صبح به خودم نگاه کردم گفتم بابا از اخودت خجالت بکش گفتم باشه یه تیغ خریدم گذاشتم کنارم تمام متادون ریختم تو توالت گفتم تو جات اونجاست فقط ۳ مثقال شیره گذاشتم کنارم هر تمام مقاله های علمی رو خوندیم آها ببخشید ایجارو از خودم نگفتم نفر ۲ دانشگاه حالا کدوم رشته ببخشید پول فراوان خونه ماشین ۲ تا بچه دیگه آیینه هم منو نمی‌دید با ناشگی که داشتم هر شب پیش خدا بودم برمیگشتم بریم سر اصل مطلب که بزرگترین مطلب در ترک ۳ درصد جسم ۹۷ درصد روح و روان اومدم همون روز یه هدفون خریدم خیلی گرون شما ارزوونشو بخر اکه داری گرون بخر سونی m4 به همسرم گفتم بی‌زحمت ۴۲ روز تو اتاق نیا یا همون ۳ مثقال و ۴۲ روز و یه سری قرص اونم از نوع ژلوفن گاباباتین ۳۰۰ برا خواب تا ۷ روز هیچی نبود فقط غذا پشت در تلفن خاموش فقط موزیک مورد علاقه کم کم درد شروع شد روز ۱۴ درد برام شد عسل طوری که لیوان آب نمی‌تونستم بردارم به خودم میگفتم الان خیلی قشنگ خماری خیلی قشنگ حال کن روز ۲۴ یکم فقیه یکم خوب شدم بچه ها کسایی که مادون میخورن خیلی مراقب روز ۶ و ۸ باشن روز ۳۲ تازه می‌تونستم یکم آب بخورم فقط آب البته نوروبیون به خودم میزدم قرص جوشان ۲۰۰۰ خیلی عالی یه هو روز ۳۵ بود که بلند شدم مات و مبهوت بودم تو آیینه به خودم نگاه کردم به خودم افتخار کردم باز برگردشتم تو اتاق فقط فقط برا سرویس بهداشتی و روزی ۵ بار حمام میومدم بیرون تا اینه روز ۳۸ عالی کم کم شروع کردم تو اتاق دودیدن طوری که عرق کردم آها برا آقایون ببخشید تا جایی که میتونین آب بدن خارج بشه اصلا عیبی ندارد مواد تو بدن از هر راهی باید خارج بشه تا از بدنت خارج شد بپر تو حمام البته اراده اراده اراده تمام کسانی که حتی برا ۱۰ روزهم نمیکشن نمی‌خورم آیول من روز ۴۲ اومدم بیرون اولین کاری که کردم یه حمام ریشمو زدم ببخشید یه سکس ۲ ساعت بعداز فک کنم ۲ سال اصلا ۵ سال کمچ زیاد رفتم درمانگاه به دکتر توضیح دادم یه سرم برام نوشت حال اومدم الان ۸۸۲ روز که پاکم پاک اول خودت دوم خودت سوم خودت اخیشم خودت برا خودت افتخارشم مال خودت یا حق

  7. هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
    “همیشه به قلبت بگو که ترس از رنج
    از خود رنج بدتر است،
    تاریکترین لحظهٔ شب
    لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!”

  8. ای داد من مث الاغ روزی پنج تا شش گرم مصرفمه ک خامی میخورم الان دارم درد شدیدی رو تحمل میکهم

    1. دوستان سلام و له امید پاکی همتون
      مشکل اصلی خیلی ها این هست که سواد علمی کافی نداریم ، عزیزان دلم بدن هر فرد با فرد دیگر کاملا فرق میکنه ، اینکه یوی میگه من ۳ روزه با انقدر مصرف اوکی شدم و دیگیری میگه من ۲۰ روزه اوکی نشدم علتش همینه
      من از سال ۹۹ که کرونا بود استارت مصرفم با شیره خورد بعد تریاک و تا ۶ روز پیش که یهو قطعش کردم ، ۳ ماهه اخر فقط روزی ۴ قاشق غذا خوری سوخته تریاک میخوردم با آب ، ینی دیگه تا تهش رفتم دستمو زدم برگشتم ، اما روز ۴ عالی بودم و الان روز ۶ عالی تر فقط پاهام زود زود ضعف میکنه و اینکه زود به زود گرسنم میشه
      پاک بمونین ایشالا و اهان حتما حتما به پزشک عمومی مراجعه کنین و راستشو بهش بگین با دارو کنترل میکنه پاکیتون آرزومه

  9. سلام من یه جوان ۱۸ ساله هستم نزدیک ب دوسال میشه ک مصرف تریاک و شیره داشتم روزی دو وعده با وافور الان ۲۰ روزه ترک کردم اونم با خود تریاک ترکش کردم از روز اول دو گرم مصرف کردم روز دوم کمتر و کمتر همینجوری تا یه هفته ب نیم گرم یا کمتر رسوندمش بعد ولش کردم بدون درد و خماری رها شدم موفق باشین

  10. چرا انقد خماری شما ها طول میکشه من روز سوم با ترک یابویی خوب خوبم اصلا علایمی ندارم ،الان خوندم نظراتو ترسیدم الان روز سوم ترکمه ایشاله همه پاک بشن

    1. پسر خوب تو حتما مصرف زیادی نداشتی. من ۸ ساله تریاک و شیره کشیدم اونم روزی ۱۰ گرم الان ۱۲ روز میشه لب نزدم .گاییده شدم از بیخوابی و بی قراری

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. داش من الان یک هفتس نمیکشم ولی پکیدم جهت اطلاعت ما هم پنج شش بار اول رو‌براحتی میزدیم کنار ولی وقتی مدتش بیش از چند سال شد بلایی بسرت میاره ک جونت در بیاد با اینکه اول چهار روز متادون خوردم بعدش توی ده روز اخیر فقط روز سوم یه متدون پنج خوردم الانم یه هفتس پاکم ولی بازم استخون درد و تپش قلب و بی قراری امانم رو بریده برای همینم اومدم این سایت رو خوندم مطالبش مفید بود و قرص فلفل و اسپند رو‌هم امتحان میکنم گرمی مثل سیاه دانه هم مفیده و‌اینا رو‌ فراموش کرده بودم و با مطالعه این سایت یادم اومد

    3. چون مقدار مدت مصرفت کم بوده، برای کسی که مثلا پنج سال مدام روزی چهار گرم با سیخ یا ده گرم وافوری داشته بدون شک حدود یک ماه طول می‌کشه که بتونه شب بخوابه. وسوسه روانی و ذهنی هم بستگی به شخصیت و اراده فرد داره که از یک ماه تا سه‌چهار ماه طول می‌کشه، افراد ضعیف‌تر تا یک‌سال هم هست

      1. سلام دوستان امروز روز۳ومم هست امروز خیلی درد داشتم دیگ شب شد میرم روز چهارم ولی چیزی نیس ۷یا۸روز درد میگذره بعد حالتون کم کم بهتر میشه تاقت بیارین بخدا تریاک چیز خوبی نیست بااین که درد دارم اونم سخت ازکمر به پاین پلجم ولی خوشحالم ک دارم ترک میکنم خانوادم خبر نداره جزهمسرم با کمک خدا بعد اون ترک میکنم فعلا دوستان همدردم

    4. چون اکثرا ترک اولشون نیست هر بار ترک و لغزش کار رو سختره میکنه پس گول دفعه اول رو نخور که …..

  11. دوستان من ۴سال مصرف تریاک و شیره داشتم روزی تقریبا دو گرم میخوردم چند بار سعی کردم کم کنم بعد ترک کنم با یه ناراحتی و اعصاب خوردی دوباره زیاد میشد الان ۶روزه ترک کردم اونم یه دفعه بدون برنامه ریزی درسته سخته درد پا کلافه میکنه ادم رو وسوسه مصرف با اینکه توی خونه داشتم ولی مقاومت کردم و مصرف نکردم الان بعد ۶ روز حالم خیلی بهتره یکم پا درد و کم خوابی اذیت میکنه
    ولی وقتی مصمم باشی بقیه ش حله
    به امید سلامتی و پاکی برای همه تو این سال جدید

  12. سلام و درود به کسانی که نظرمن رو میخونن ، من یه دختر مجرد در دهه ۲۰ سالگیم که خانواده م همشون مصرف داشتن و من هم از سر نادانی چند باری امتحان کردم که کاش نمیکردم ،۳ سال بدون اطلاع خانواده چن روز یبار و گاهی وقتا ، از ۹ ماه پیش هم هرروز مصرف داشتم و الان ۴ روزه کع خداروشکر مقاومت کردم و تونستم غلبه کنم درسته خواب ندارم حس ندارم بیحالم بیقرارم از پادرد خواب به چشام نمیره ولی از اون حالی ک داشتم راحت شدم حالم از خودم بهم میخورد افسردگی گرفتم از اتاق بیرون نمیومدم هر مراسمی هم بود با شکایت و بزور میرفتم از خودم از خانواده م از جوونیم خجالت میکشیدم و احساس پوچی باعث میشد بیشتر وابسته به این مواد لعنتی بشم …یکم دیگه پیش میرفتم نمیتونستم تمومش کنم خانواده م می‌فهمیدن و ابروم می‌رفت ولی از خودم و خدام ممنونم که بلاخره تونستم، همه میتونن فقط صبر، مقاوت و زمان میخاد. به صدای مغزتون ک تورو میکشونه سمتش اهمیت ندید! مغز میخاد دوبارع سطح دوپامینشو ببرع بالا و ادمو وادار میکنه ب دوباره انجامش ! انشاالله همگی از بند این وابستگی خانمان سوز راحت بشیم موفق باشین خداوند پشت و پناهتون🫂❤️

    1. سلام دوست عزیز
      امیدواریم در آینده بهترین مسیر رو در پیش بگیرید.
      در صورت تمایل جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام دوستان خیلی مخلصم . ی چی میخواستم در مورد ترک تریاک و شیره بگم .بنده ۱۵ ساله مصرف میکنم روری ۲ تا ۳ گرم میکشیدم . حدود دویست بار هم اقدام به ترک کردم ولی نشد تا اینکه یکی از دوستانم که دقیقا حالتهای خودما داشت و مدام پیشم بود رفت پیش دکتر و ترک کرد . دکتر بش گفت ۴ تا متادون ۲۰ بگیر و روز اول یدونه کامل بخور روز دوم نخور روز سوم ی نصف بخور و روز چهارم یک چهارم قرص را بخور و روز پنجم دیگه نخور منم همینکارا کردم و اصلا خماری را حس نکردم یعنی اذیت نشدم اینم چیزی بود که میتونستم پیشنهاد بدم ولی فقط چهار تا دونه متادون بگیرین ن بیشتر .ایشالا همه پاک و عالی بشن بنده ۴ ماهه ترکم .

    2. از قدیم گفتند : به محض اینکه درد به شما درسش رو بده ، از بین میره!
      ای کاش در این وانفسای دنیا ، درس‌هامون رو خوب یاد بگیریم

  13. درود به همه اونایی که درگیر این مواد لعنتی هستن بنده دختر هستم و در دهه ۲۰ سالگی ازدواج نکردم و ۳ سالی میشه به شیره ی تریاک وابستگی شدید پیدا کردم دوسال اول اوکی بود چندباری گذاشتم کنار ولی بازم وسوسه شدم و وابستگی بیشتر خیلی چیز بدیه هیچکس از این غلطی ک من کردم خبر نداشته و نداره الان ۳ روزه بی قرار بی حال و بی حس و خواب ندارم دارم میمیرم از بی خوابی و اینکه هیشکی خبر نداره و باید مث همیشه رفتار کرد خیلی سخت ترش میکنه امیدوارم همگی از بندش رها بشین و زندگی خوبی داشته باشین 🫂

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  14. با سلام امروز روز دهم ترکه ،سخت بود ولی بخیر گذشت با همه چیزش کنار اومدم فقط معده ام نمیزاره بخوابه از درون معده ی چیزی میزنه به پشتم طوری که پشتم سوزن سوزن میشه ،راهنمایی کنین لطفاً ،،بعضی میگن اسید معده

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام وقت بخیر انشالله که سالم و تندرست باشی برا درد معده و ناراحتی معده عصاره بلوط به نام کلک گیر بیار مثل خمیر درست کن بزار پست تابه نون بلوط درست کن روزی یکی دوبار بخور.

    3. سلام وقت بخیر این درد معده با قرص پنتو پرازول ۲۰ میلی گرمی و دمپریدون ۱۰ میلی گرمی هر ۱۲ ساعت استفاده کن به مدت ۳ هفته. خیلی شدیدبود
      یک هفته اول کایدینیوم c زمان درد شدید استفاده کنید

  15. سلام کمکم کنید من ب دلیل دردهای شیمی درمانی ۲ماه مصرف کردم و با وجود بیماریم الان ۶ روزه قطع مصرف کردم روزی نیم گرم.اما عذاب میکشم تب و لرز هنوز دارم و پا درد.لطفا بگین کی تموم میشه

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام سیمین جان امیدوارم وقتی این پیغام رو
      می بینی پاک شده باشی و از زندگی لذت ببری،
      منم مث شما بعد از ۲۵ روز پاکی هنوز پاهام مور مور میکنه انگاری قرار نیست خوب بشه ،ولی باید تحمل کرد ،موفق باشی

      1. آقا عباس سلام
        من بعد از ۱ ماه پاکی هنوز دارم از ناحیه
        پا و دست اذیت میشم ،درضمن من مصرفم
        کم بوده، روزی یک نخود تریاک تقریبا ۶ سال
        شبا اصلا نمیتونم بخوابم ،چکار کنم تا کی
        این بیخیال میشه خدایی،دمت گرم🌹

        1. سلام دوست عزیز
          جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

        2. درد تا ی ماه اول داری کم و بیش ولی تا ۳ یا ۴ ماه ب صورت خفیف هر چند وقت یک بار ب سراغت میاد.فقط ورزش کن عرق کنی تا زودتر دردت تموم شه

        3. سلام.شما تا ۶۰ روز درد رو داری بعد ۶۰ روز ی ماه طول میکشه تا بدنت دوباره خودشو ترمیم کنه.بعد ۹۰ روز کم کم دردای پات التیام پیدا میکنه دیگه ۴ ماه تا ۵ ماه دیگه دردی حس نمیکنی و خوابت راحت میشه فقط سعی کن تا میتونی عرق کنی و غذا و مایعات خوب بخوری

        4. سلام بنده ۲۲ سالمه ۱سال مصرفه تریاک و شیره رو باهم داشتم چنبار تلاش کردم کم کنم بعد بزارم کنار ولی دوستان بی فایدست چون حتما باید اون درده لازمو باید میکشیدم تا شوک به بدنم وارد بشه و مورفینه لازمو بسازه الان روزه ۱۱ هستم و خدارو هزاران مرتبه شکر خیلی خیلی حالم خوبه فقط یخورده بی حالی که اونم در مقابله دردای اولیه چیزی نیست و قابله تامله فقط و فقط توکل به خدا و اراده برای شروع حتما لازمه تا ۳ روز اول دردای زیادی داشتم ولی من ازشون قویتر بودم به لطفه خدا توصیه میکنم برای موقعی که خیلی درد دارین یه قاشق چای خوری بیشتر نه صبح و شب موقع خداب دانه اسپند با یه لیوان اب ولرم قورت بدید و یه ربع بعدش یه قرصه استامنیفون برای مشکله خوابمم یه کلداکس و یه قرصه خواب زیر زبانی میخوردم و خوب عمل کرد،حاجی ترس طبیعیه کاره خوده مواده لاشیه که به جونت میندازه خداوکیلی زورت نمیاد یه ماده ۱ یا اصلا ۵ گرمی ترو تعدیدت کنه؟ اصلا جور درنمیاد،یه چیز دیگه ام بگم اینکه یه انگیزه ای برای اینکارتون داشته باشین مثلا اولیش همین سلامتیه وقتی هم سنامو میدیدم راحت همجا میرن گریه میکردم تو خلوتم زندگیم بی برکت شده بود ام، حواستون باشه ما جامون کناره جوب نیست ایول دارین همتون که همت کردین امیدوارم توهم که اینو میخونی پاک بشه که حتما میشی خدارو صدا کن شک نکن به دادت میرسه این رفیق ببخشید که خیلی حرف زدم کوچیکتون مهدی

      2. سلام دوستان عزیز
        من الان ۱ ماه پاکم و به نظر من الان بهترین موقعیت برای ترکه چون تمام تریاک های موجود تقلبی و اصلا مرفین نداره و یا اگر داره خیلی کم من باورم نمی‌شود بدون درد و خماری کنارش بزارم تازه فهمیدم با این جنس های بد اصلا این مدت بدون اینکه بدونم مرفین از بدنم رفته و این به تمام افرادی که فکر میکنن معتاد به تریاک و شیره هستن میگم نترسید و اراده کنید ترک کنید البته این مورد برای افراد ساکن شرق کشور مثل کرمان و زاهدان نیست چون اون ها جنس اصل گیر میارن به خدا خیلی زور داره گرمی ۵۰ هزار تومان بخری اونم جنس فیک باشه

    3. آبجی سیمین سلام
      منم ۱ ماه شد پاکم ولی شبا نمیتونم از مور مور
      پا و دست بخوابم ! لطفا اگر راهی بلدی یا خوب
      شدی لطفا خبر بده خدا خیرت بده.💖

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

        1. سلام و احترام خدمت تمامی دوستان. من مدت ۱۵ سال شایدم بیشتر هستش که با تریاک آشنا هستم ولی نه بصورت دائمی ولی تو این سال های اخیر هر روزی شدم پارسال ۷ ماه نکشیدم و متاسفانه دوباره شروع کردم . ببینید دوستان یک عمر با مورفین به قول خودمون حال کردیم و خودمونو خاروندیم و خواب های سنگین رفتیم دیگه بسته ۵ روزم نخوابیم کسی رو نمیکشه جدا از تمامی هزینه های مالی که کردیم دیگه بدن شما توان بازسازی ریه و کبد و خیلی چیزهای دیگه رو نداره . فقط کافیه خودتون رو تو آینه ببینید که چقدر داغون شدین . من که دارم براتون حرفمیزنم روز اولمه و هنوز اشکش مانده ولی اون انگیزه رو دارم که تحمل دردش هم داشته باشم . چند بار گذاشتم کنار الانم ترسی ازش ندارم . یه جو اراده میخواد و بس . به امید سلامتی تمامی مردم سرزمینم ایران

      2. هوالشافی
        پرهیزات = ماست/ ترشیجات_

        درمان= اسپند تفت داده یک ساعت و نیم قبل شام ۸۰ درصد قاشق چای خوری با یک لیوان آب گرم بلعیده شود_ شربت عسل و لیمو ترش تازه روزی دو نوبت دو لیوان نم نم نیل شود تا جذب بزاق شود
        _< ترکیب گیاه استخدوس_ بادرنجبویه_ مریم گلی با چند برگ چای ترش هفته ای ۵ پنج بار عصرها__ نرمش در حد تعریق و بالا رفتن ضربان قلب هفته ای ۵ بار نیم ساعت _ نمک دریا مههههم __ حدالمقدور آب سالم میل شود وبصورت مز مزه کردن در ۱۴. روز اول کل مایعات روز تا. ده لیوان باشد ___ استفاده از غذاهای طبع گرم مثل سوپ گندم و لپه خورشت و ……..__. سونای بخار و خشک مابین ترکیب آب سالم با کمی گلاب و عسل کم میل شود __ ی ترکیبی تو اینترنت سرچ کنید باین متن که = طب سنتی ترکیب داروی فومیسل از زبان استاد حسین خیر اندیش ) واقعا عالیه ( جهت تصفیه و سم زدایی کا مصرفش یک و نیم قاشق با یک لیوان آب ولرم بصورت جذب بزاق میباشد

        یاعلی ع
        ****************

    4. خدا بهت صبر و استقامت بده، دائم با خودت تکرار کن: من میخوام مثل ۹۹درصد انسانها شکست نخورم و جزء اون یک درصدی باشم که توانسته اند این اژدهای هفت سر را شکست بدهند. حقیقت اینه که حتی یک درصد افراد هم موفق نمیشن شاید یه هزارم افراد بتونن این مدت طولانی از درد و بی خوابی و اضطراب را تحمل کنن.

  16. با سلام سه سال روزی پنج شش گرم میکشیدم تریاک و شیره ولی وقتی بچمو میدیدم که از سرکار برمیگشتم میپرید بغلم خودم از خودم حالم بهم میخورد حالا یکساله پاکم و یه شبه گذاشتم کنار واقعا ادم خودش هرچی بخواد همون میشه ترک فقط یابویی به قول دوستان ولی تا یه ماه بی قراری داره شبا و بی خوابی به امید روزی که هیچکس مصرف نداشته باشه

  17. روز چهاردهم تموم شد کف پا هنوز داغ هست خماری از قسمت سر و دست و شکم و ران و زانو اومده پایین فقط داغی کف پا مونده که از بیست و بک روز تا ممکنه ماه ها طول بکشه مصرف قهوه خوبه ولی استرس رو زیاد میکنه توصیه میکنم تا بیست روز بعد ترک قهوه نخورید اصلا دنبال ارضا جنسی نرید چون درد رو زیاد میکنه بعد مصرف سیگار هم خماری شدت پیدا میکنه تا چند دقیقه

  18. اقا دوستان عزیز ترک اصلا کار سختی نیست چون اطلاعات کم دارین اینطوری فکر میکنید
    دوتا مسئله هست،یکی روانی و دیگری جسمی
    جسمی رو اینگونه حل کنید،روز های اول که خیلی سخت هست یک جایگزین حتما لازم دارید،من متادون رو توصیه میکنم.هرچند این جایگزین برای این نیست که باهاش نئشه کنید،فقط چند قطره در روز،در حدی که بدن دردتون قابل تحمل بشه. از روز پنجم هم دیگه مصرف نکنید چون خودش اعتیاد داره
    داروهای ضداسهال،ضدتهوع،ضد حساسیت برای جلوگیری از علائم خماری خیلی کمک میکنن
    بحث روانی ماجرا،خیلی مهمه که یک دلیل برای ترک،یا مانع برای مصرف برای خودتون داشته باشین. برای من اعزام به سربازیم بود. برا بعضی ها ازدواج،برای بعضی ها کار در ارگان های خاص که ازمایش اعتیاد روتین میگیرن و…
    به نظرم بعد دو هفته که ترک تموم شد یه سفر نسبتا طولانی برید.مثلا مشهد. اینطوری هم از کاسب هاتون دور میشید و امکان خرید ندارید. هم در جوار حرم امام رضا میتونید متوصل بشید و روحیه بگیرید و حواس خودتونو از مواد پرت کنید

    1. باسلام. بعضی افرادمیگن من متادون خوردم بعدجندروز باید ب۲بخورم وازای حرفا. من روزی۳وعده تریاک اونم ازنوع ایرلنیش میکشیدم هروعده حداقل ۴گرم.دیگه ای سالهای آخرشده بودیکوعده!؟ ساعت۲ظهرتا ۱۲شب.خنده نداره وواقعیته. ابتدا باروزی ۲تامتادون ۴۰شروع کردم. بعد۲۰روزمقدارشورسوندم روزی ۲تامتادون۵.بعدبلافاصله شروع کردم قرص ب۲خوردن. اونم صب یک نصف. شبم یک نصف. بعد۵روز کردمش سه چهارم. بعد سه روز کلا یک نصف اونم یک قسمتشو صب ویک قسمتشو شب. منتهاسعی کردم زمان دقیقی برای مصرفش درنظرنگیرم. ای آخرا کردمش یک چهارم. فقط دوشب کف
      پام داغ میکرد. کم خوابیم داشتم. بهرحاا۱۵سال مصرف داشتم. واقعا۲ماه تموم شد. الانم۶ماه هیچی مصرف ندارم ۵۰سالمم هست

  19. سلام امروز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ هست دقیقا یک سال تمام شد که من به هیچ چیزی لب نزدم
    بیش از ۴ سال سابقه مصرف تریاک و شیره داشتم…
    ابتدا ۶ ماه اول مصرف کم کردم و بعد اون دیگه یک روزه ولش کردم که امروز شده بود یک سال تمام اصلا هم هیچ انگیزه برای مصرف دوباره ندارم آمدم که نظر های که قبلا گذاشته بودم بخوانم ولی اون سایت پیدا نکردم

  20. دوسال ترک کرده بودم بعد دوسال سه ماه بود که تریاک محلی منطقه خودمان بود مصرف کردم روز چهارم ترک هستم از بس زیاد ترک کردم دیگه درد واسم مهم نیس واقعیت هم اینه که اصلا درد ترک اعتیاد بیشتر روانی هست وگرنه هرکسی یکبار دندان درد گرفته میفهمه که درد دندان خیلی سخت تره فقط داغی کف پا و فشار خون توسط قرص وازوندین و کلونودین قابل تنظیم هست دوستان قرص استامینفون کدیین و قرص ویتامین ث جوشان فراموش نشه

    1. سلام دوست عزیز لطفا راهنمایی کنید
      من ۲۶ روز پاکم بعد از ۶ سال مصرف تریاک
      روزی یک نخود،چند شبش فقط یک استامینوفن کدوئین خوردم آروم میشدم! سوالم اینه که این یدونه قرص طول درمان من رو زیاد میکنه یا نه؟

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      2. سلام،زیاد میکنه ولی نه اونقدر،مثلا شاید نهایتا یکی دو شب،،بعدشم چرا اینقد خودتو میترسونی

  21. سلام
    من از ۱۸ یا ۱۹ سالگی شروع به مصرف کردم اول ترامادول حدود یکی دو سال مصرف کردم بعدشم شروع به کشیدن تریاک کردم چندین سال بعدش هم شیره میخوردم و تریاک میکشیدم بعدشم فقط شیره میخوردم و این دو سال اخیر تریاک میخوردم همراه شیره، واقعا دیگه خسته شدم و الان از دوشنبه ۴/۱۰/۱۴۰۲ تا به الان که۲۱/۱۰/۱۴۰۲ هست لب به هیچی نزدم، فقط روز هفتم حدود ۴۳ سوت سوخته خوردم که بعدشم عین سگ پشیمون شدم! سختش واسه من ده دوازده روز اول بود اونم بخاطر بی‌خوابی و کم حوصله گی، الان ۱۷ روزه که مصرف نکردم اگه واقعا اراده داشته باشید میشه ترک کرد و تو این اوضاع اقتصادی اصلا ارزش نداره بری سراغ مواد… بنده… سالاری هستم با ۳۲ سال سن از استان هرمزگان شهر رودان

  22. روز سومم هستش که هیچی مصرف نکردم.
    پادرد و درد در کتف تقریبا خیلی اذیت میکنه
    منگ و گنگم احساس میکنم تو سرم یه چیزی میپیچه.چشمام کند حرکت میکنن ولی دیگه این افیونی و با کمک خدا حتی یکبار هم مصرف نخواهم کرد.۵ ماه که شیر درجه یک روزی ۱۰ تا ۱۵ گرم با وافور میزدم

    1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  23. منم روز سوم ترکم فقط دومرتبه توسه روزه بار یک پنجم متادن۴۰خوردم وسه تا استامینوفن مصرفم روزانه یک گرم تریاک بود تااین لحظه هیچ دردی نداشتم کارمم مرتب انجام دادم ولی شنیدم که بعدروز ششم دردش میادسراغ آدم ولی من آماده امکه باهردردی رودررو بشم وباهاش مقابله کنم چون واقعا دل خوشی ازموادندارم اصلابحث مالیش نیست فقط وقتم وعمرموهدرمیده ازهمه مهم تر دوتابچه دارم جلوی اینا مصرف کردن خیلی عذابم میداد دوسال کامل مصرف کردم ولی به یاری خداوندمتعال دیگه نمیکنم تازه۷۵گرم ازسیستان برام آوردن ودارم ولی لب نمیزنم خدابه هممون این توانوبده که کنارش بزاریم
    به خاطرزن وبچه های بی گناهمون🙏🙏🤲🤲

    1. من ب لطف الله متعال تا الان ۱۰۰ساعت لب نزدم ولی از امروز دردم خیلی شده یک ساعت هم پلک نزدم وضعیت مالیم خرابه صفرم لطفا کمک کنید منو نصف قرص متادون بخورم مشکلی داره؟تا حالا لب نزدم ب قرص

      1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  24. خداروشکر سربلندشدی ایشالا ک تاآخرعمرباعذت زندگی کنی منم حسین هستم شب بیست ترک ایشالا خدا من رو هم کمک کنه من رو فقط خدا کمک کرد وگرنه خودم هیج اراده ای نداشتم پانزده سال تریاک کشیدم دیگه بسه حالا فهمیدم ک راه رو اشتباه آمدم بازم شکر

  25. دورود بر تو من هم ی شب قبل شب چله نکشیدم.روزی ده گرم تریاک با قلقلی می‌کشیدم.خداروشکر دیگه گذروندم.فقط شبا بی قرارم خیلی و اینکه ساعت مصرفم سر در گمم و اعصبانیو حیرون.منتهی دیگه خسته شدم از کشیدن کلا سی سالم نشده ولی ده سال دارم مصرف میکنم دیگه واقعا خسته شدم.امیدوارم هیچوقت دیگه لغزش نکنیم.شروین از لرستان

  26. سلام منم داستانم شبیه شماست منم الان سوم دیماه بااینه کمی بیقرارم سردرگم وکارم نمیتونم انجام بدم ولی روز هجدهممه ایشالا که شما کن وهمه اجبار مصرفا این بدبختی رو کنار بزاریم ودیگه سمتش نریم ایشالا

    1. ایشالله ک شکستش میدی فقط توکل برخداکن و ب خودش بسپر خداهیچ بنده ای شو دس رد ب سینش نمیزنه.من خودم باور نمیکنم تونسم ترک کنم فقط اراده قوی میخاد ایشالله چن روز دیگ ب طور کامل ازش خلاص میشی امروز نوزده روزه ک نمیکشی ۴روز دیگ ترک کاملی تااخر هفته تحمل کن🙏🙂💔

    2. ینی بعد ۱۸روز هنوز علایم خماری داری؟وای بر من ک تازه هفته اولمه🤦.استاد خماری روز ۱۸ام چجوریه؟اگه سخته من تا همین جاشم کم‌اوردم شبا تا صبح مسه جغد بیدارم و زمینو میخام با سر سوراخ کنم.اگه این تازه اولشه و هی بدتر میشه بگید برم مصرف کنم چون واقعا طاقت ندارم

      1. سلام قرص کلونیدین نصف ساعت۱۱نصف ساعت۲۳عالی جواب میده.خماری. رو ۸۰درصد کم میکنه

    1. فقط لغزش نکنی مواظب باش امیدت ب خداباشه منم ۲هفته اذیت شدم ولی سختیش تا ۱۰روزه ب بعد توسراشیبی درمان قرار میگیری منم بدون اینک برم کمپ توخونه ترک کردم بدون اینک کسی بفهمه بخاطر شغلم ابروم.کلا چهل و ۳ کیلو هستم.خدارو صدابزن ازش کمک بخواه.مطمئن باش تنهات نمیذاره.

    2. داداش من ۷ سال هر روز کشیدم ولی گفتم دیگه نمیکشم ورزش کردم روزی ۳ بار هم قهوه خوردم هیچ چیزی هم بجز ویتامین مصرف نکردم نه درد نه خماری شبا هم یک نصفه کلونازپام ۱ میل خوردم

    3. برو یه امپول کترولاک با پروکسی کام بزن امپول نروبیونم روز درمیون.کترولاک خوشت نیاد ها ۲تا بیشتر نمیتونی بزنی روز ۳ و ۵

  27. سلام بچه ها.من مسیحام اونی ک ی ماه قبل پیام گذاش گف ۶روزه توترکه من باروحیه ای جدید و ب لطف قادر مطلق خدای بزرگ ترک کردم این موادلعنتی رو ک داش از درون منو نابود میکرد.مالیش ب درک.روحی روانی،جسمیش بیچاره میکنه ادمو.خدارو هزاران بار شکر میکنم ک تونسم بذارمش کنار باعنایت خدای خوبم.بچه هاشمام بذارید کنار این موادلعنتی جز بدبختی چیزی نداره.الان من پاک پاکم باامروز شد ۳۵روز هس ک پاکم 🙏🙂هفته اول تا ده روزش اذیت داره ب بعد توسراشیبی میفتید خدا هممونو ب حال خودمون وا نذاره آمین یاعلی امروزم ۳دی ۱۴۰۲ساعت۱ظهر

    1. خداروشکر سربلندشدی ایشالا ک تاآخرعمرباعذت زندگی کنی منم حسین هستم شب بیست ترک ایشالا خدا من رو هم کمک کنه من رو فقط خدا کمک کرد وگرنه خودم هیج اراده ای نداشتم پانزده سال تریاک کشیدم دیگه بسه حالا فهمیدم ک راه رو اشتباه آمدم بازم شکر

    2. سلام مسیحا امیدوارم خوب سلامت باشی
      خوشحال شدم ک پاک شدی ایول به شما،لطفا منو راهنمایی کن ،بعد از ۶ سال تریاک کشیدن روزی یک نخود الان ۱۵ روز شده ترک کردم بدون هیچی ،فقط یک سوال من امروز استفراغ شدید داشتم این طبیعی هست؟در ضمن من نشانه های سرما خوردگی و آبریزش رو خوشبختانه هنوز بعد از ترک تجربه نکردم ،لطفا میشه راهنمایی کنی منو، ممنون ازت رفیق

      1. سلام عزیز baby
        استفراغ شما طبیعیه
        هربدن هم ی فرم هست شما ابریزش نداری چون بدنت مقاومه ولی ابریزش از بینی ب دلیل باز شدن حفره های سر هس ک اب هارو ب سمت بینی میاره چیز خاصی نیست
        ایشالله بتونی کلابذاری کنار دوست عزیز.منم امروز شدم ۲ماه ک ترک کردم خدارو بی نهایت سپاسگذارم ک تنهام نذاشت 🙂🙏شماهم ب امیدخدا سالم و سرحال میشی وهیچ وقت نری سمت این مواد لعنتی آمین🙏🙂❤

        1. دوست عزیزم ممنون از پاسخگویی شما
          بسیار خوشحالم که پاک شدی و پاک بمانی تا آخررر،من الان بعد از ۲۲ روز پاکی
          فقط ضعف پا دارم و مور مور گزگز و یکم درد ساق پا !تا کی ادامه داره؟ خوابم فقط از ۵ صبح به بعد هست! لطفا بگید یا راهنمایی کنید، یا دوستانی که این پیام رو می‌بینن کمک کنند،مصرفم ۶ سال تریاک روزی اندازه یک نخود ،الان ۲۶ روز ترک کردم،با تشکر از شما

      2. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      3. دوستان من الان ۵۰ روزه نکشیدم اما روزی یک عدد b2 میخوردم و ۱۰ روز اخر روزی یک چهارم b2 الانم ۴ روزه قرصم نمیخورم اما قرص که ول کردم کامل شبا فقط بیخابیم افتاده و یکمم دست پام بیقراره تا ۵ صبح بیدارم روز که میشه ول میکنه شبها میاد مثل جقد میمونه این بی خابی و بیقراری به نظرتون چیکار کنم قرص نیست بخورم یا دیگه اخر راه رسیدم

    3. من دیدم شما ترک کردید.شوهرم روز سومشه.برای درد ترامادول استفاده میکنه ولی خیلی درد. داره و هیچی نمیخوره و اشتها نداره.منم واقعا نمیدونم چجوری میتونم کمک کنم!!

  28. سلام بنده بعداز ۶سال تصمیم گرفتم بذارم کنارشیره لعنتی رو ۲۰۰ملیون پولم با اجاره خونه ای ک میدادم حروم شد.خدابهم انگیزه بده بتونم چن روز دیگ تحمل کنم الان ۶روز هس نکشیدم.بدنم فقط سردوگرم میشه عرق میکنم حالم بده ولی ب لطف خدا تحمل میکنم امروز روز یک شنبه ۵آذر ۱۴۰۲ ساعت۵عصر یاعلی

    1. دورود بر تو من هم ی شب قبل شب چله نکشیدم.روزی ده گرم تریاک با قلقلی می‌کشیدم.خداروشکر دیگه گذروندم.فقط شبا بی قرارم خیلی و اینکه ساعت مصرفم سر در گمم و اعصبانیو حیرون.منتهی دیگه خسته شدم از کشیدن کلا سی سالم نشده ولی ده سال دارم مصرف میکنم دیگه واقعا خسته شدم.امیدوارم هیچوقت دیگه لغزش نکنیم.شروین از لرستان

      1. سلام علی خوبی داداش؟؟بله من مسیحام الان ۹۰روز هس ک پاک پاکم.سالمی انرژیم روحیم درجه یک هس ب لطف پروردگار.حس حال پاکی رو باید بچشی ک درکش کنی ایشالله توام اگ درگیرشی ترک کن بخداسخت نیس فقط۵روز اولش سخته ب بعد میفتی رو دور خوبش.۵روز تحمل کنی تا ابد دیگ راحت میشی داداش🙏❤
        امروز ۲۷بهمن ۱۴۰۲هس بت قول میدم اینجابرام بنویسی منم علی امروز ۲۰۰روز هس ترک کردم 🙏❤مث برق بادمیگذره روزا.خدا رو صدابزن کمکت میکنه خدای وهاب🙂

    2. دوستان من سی سال شیره تریاک مصرف کردم و چندین بار هم ترک ناموفق داشته ام منتهی الان دو ماهه که پاکم چون پذیرفته ام که اعتیاد به مواد مخدر ناشناخته ، مزمن، پیش رونده و کشنده است و به خودم قبولانده ام که من بیمار هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای فقط ۲۴ ساعت پیش رو پاک بمانم و این ۲۴ ساعت ها را تکرار میکنم. . .

  29. خود شخص بنده دیدگاه خوبی دربار توضیح شما درباره انواع مخدر تعریف کردیین وافراد را بیشتر اگاه کردین ممنون میباشم

  30. اگه فرد معتاد که داری زن بچه ات بعداز ترک مشخص است که از ناچاری دوباره بسمت مواد بره:::بنده درطول عمرم دوبار ترک کرده ام وقتی مراجعه کردم به شرکتها برای کار گفتن شما سوسابقه زندان داری::در ضمن ترک بند سال ۹۶بوده سابقه زندان سال ۶۹به گفته خود قوع قضایه هرپنج سال یکبار سابقه پاک میشود::::پس از آین نظر هم به افراد معتاد کمک قضای بشود بهتراست تا بتواند به شرکتی برود ومشقول کار باشد 🙏

  31. دیدگاه بنده این است اگه کلنیک بتواند با افرادی که پول ندارن یه جوری کنار بیان تا در خانه مجبور به ترک نشوند که امکان باعث مرگ افراد میشود:::باید خود بهزستی یه مقدای بوجه سرف افراد بی پول بکند تا مردم بتوانند به سلامتی کامل خود برگردن::با سپاس جهانگیر کاروانی

  32. خیلی عالی است ولی متسفانه بعضی معتاد این مقدار پول را برای بستری ندارن::خود شخص بنده یه ادم بیکارهستم حداقل باید ده ملیون پول داشته باشی تا بتوانی به کلنیک بروی ولی خیلی از افراد مجبورن اگه هم مردن در خانه ترک را شروع کنند:::من خودم ۵۲سال سن دارم و داری یک کلیه میباشم باید ترک کنم حتا رضایت دارم بمیرم ول مصرف نکنم 🙏🙏

    1. درود بر همگان فهیم…بنده همان ترک ب صورت معروف یابوی رو انجام دادم…کمکی استامینوفن کدیین.هیوتکس.گاباپنتین که درد استخان هامو کم کنه.۴ شبانه روز نخابیدم.سر کارمم رفتم.
      ۵ سال مداوم مصرف داشتم.
      روزی چند گرم از ۴ تا ۸ گرم میکشیدم .شیره میخوردم.ترامادول میخوردم همش با هم
      بعضی وقتا.جند گرم شیره با ترامادول کنچ میکردم. شده بود ۵ عمل
      البته از لحاظ بدنی ادما فرق دارن
      من مشروب خوردم که زودتر بشوره.ولی شما این کارو نکنید به هیچ عنوان.

      یابوی سخته کمک بگیرید از پزشک که از ترک فراری نشید
      مواد ادم رو خراب میکنه.چیزیم که ادم خراب کنه پشیزی ارزش نداره
      نترسید بشکنید این حصار ترس بیهوده رو
      بهترین روش ترک اینه بدنتون گول بزنید
      یک روش ترک ترکیبی که بدن لم خاص و عادت خاصی بهش دیکته نشه.خیلی خیلی راحتر میشه…
      تجربیات یک معتاد گمنام با تجربه😂❤️

      1. سلام دوست عزیز کسی که سه روز ترک کرده داخل خونه مصرفشم شیره بوده روز چهارم خیلی حالش خوبه از کجا مطمئن بشیم دوباره مصرف نکرده ،

        1. از همین که حالش خیلی خوبه مشخصه مصرف کرده . حداقلش روز هفت تازه حال هوا بهتری داری بعد از ده روز پاک میشی .روز چهارم اوج درد و خماریه

    2. سلام دوست عزیز کسی که سه روز ترک کرده داخل خونه مصرفشم شیره بوده روز چهارم خیلی حالش خوبه از کجا مطمئن بشیم دوباره مصرف نکرده ،

      1. مطمئن باش مصرف کرده چون کسی با ۳روز نتونسته ترک کنه من الان ۴۰روزه درگیر ترک تدریجیم و هنوز بعد از یه هفته قطع کامل درد دارم و عصبیم ..

        1. درود برشما، البته بستگی به میزان مصرف داره. من سه سال هرروز صافی تریاک میکشیدم و هیچوقت بیشتر نیم گرم نشد مصرفم و بیشتر وقتا حدود دو دهم گرم میزدم، ترازو گرفته بودم و دقیق کنترل میکردم. یدفعه تصمیم به ترک گرفتم و بدون هیچ دارویی گذاشتم کنار و فقط کمی آبریزش داشتم و دوبارهم اسهال، هر روزم بدون مشکل میرفتم سرکارم و هیچکس متوجه نشد، فقط سختیش بد خوابی شب بود، تست هم زدم بعد ۸۰ ساعت منفی شدم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر

آخرین مقالات کلینیک