کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد

مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد

داروهای ترک اعتیاد کاربردهای متعددی دارند و از تنوع و گوناگونی بسیاری برخوردار هستند. بعضی از آنها نیز مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد هستند.

بعضی از داروهای ترک اعتیاد کمک می‌کنند، فردی که اعتیاد را ترک کرده هوشیاری خود را حفظ کند. از سوی دیگر، برخی از افرادی که به مواد مخدر یا الکل اعتیاد دارند، برای کنار آمدن با علائم ترک نیاز به مصرف دارو دارند.

بعضی از این داروها نیز می‌توانند تاثیرات مواد اعتیادآور را کاهش دهند و در نتیجه علائم ترک و ولع مصرف را تسکین ببخشند. یا داروهایی که افسردگی و مشکلات جانبی اعتیاد را درمان می‌کنند.

در نتیجه می‌توان گفت، انواع مختلفی از داروهای ترک اعتیاد وجود دارد که در این مطلب با چند مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد آشنا خواهیم شد؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد

یکی از دغدغه‌های همیشگی کسانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند، ترک کردن است. کسی که معتاد است هر چقدر هم که در دام اعتیاد گرفتار باشد، همیشه به دنبال راهی برای رهایی از آن است. به همین دلیل همه روش‌های ترک مواد مخدر را امتحان می‌کند.

معمولاً فرد معتاد نمی‌تواند به یکباره ماده مخدر را کنار بگذارد و به همین علت از قرص‌ها و داروهایی برای جایگزین کردن مواد مخدر استفاده می‌کند. اما ترک خودسرانه و جایگزین کردن قرص‌ها کار خطرناکی است و فقط نوع اعتیاد شما را عوض می‌کند.

کمپ‌ها و کلینیک‌های زیادی وجود دارند که معتادان می‌توانند تحت نظر پزشک برای ترک اعتیاد اقدام کرده و به آن‌ها مراجعه کنند. تجویز داروهای ترک می‌تواند بخشی از برنامه ترک اعتیاد در بیماران بستری یا سرپایی باشد، اما استفاده از این داروها حتماً باید تحت نظر پزشک متخصص باشد.

پزشکان ممکن است در طول دوره درمان بیمار دوز دارو را دائماً تنظیم کنند، تا از این‌گونه مطمئن شوند فرد به بهترین وضعیت برای هوشیار ماندن دست پیدا می‌کند. این داروها بسته به مواد مخدر مصرفی می‌توانند متفاوت باشند که در ادامه به بررسی برخی داروهای مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد می‌پردازیم.

امروزه تجارت‌های مرتبط با داروهای ترک اعتیاد رونق بسیاری پیدا کرده است. اما بسیاری از سازندگان این داروها فقط برای استفاده مالی کردن از گرفتاری افراد در دام اعتیاد افتاده، به عرضه این داروها روی آورده‌اند.

کسانی که درگیر اعتیاد هستند، به دلیل مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و درد زیادی که در هنگام ترک متحمل شده و درگیر علائمی همچون اضطراب، افسردگی، تهوع و استفراغ، تشنج، درد عضله، عرق کردن بدن، آبریزش بینی و چشم‌ها، بی خوابی و … می‌شوند، حاضر به مصرف هر دارویی هستند که با نام داروی ترک اعتیاد و مسکن درد عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید که هرگونه مصرف این نوع داروها بدون تجویز پزشک، اعتیاد به آنها را به وجود خواهد آورد و مشکل را دو چندان می‌کند. اعتیاد به این نوع داروها گاهی اوقات می‌تواند کشنده نیز باشد. بنابراین حتماً داروهای مسکن را از دکتر متخصص گرفته و طبق تجویز او مصرف کنید.

 

مسکن قوی برای خماری بعد از ترک

درمان اعتیاد علاوه بر قرص و دارو، به طور هم‌زمان نیازمند روان درمانی هم می‌باشد. مشاوره با پزشک و مددکار در زمان‌های بحرانی، ایجاد انگیزه برای ادامه درمان، کنترل خشم و عصبانیت و… همگی به فرد در ترک اعتیاد، کمک خواهند کرد.

یک سری از داروها به عنوان مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد و خماری بعد از ترک به کار می‌رود. بعضی از قرص‌هایی که توسط پزشک به افراد معتاد برای تسکین درد و خماری ترک تجویز می‌شود عبارت‌اند از: بوپرنورفین، شربت تریاک، متادون، نالوکسان، نالتروکسان، سابوکسون

البته بسیاری از کمپ‌های ترک اعتیاد متادون را بهترین دارو برای ترک اعتیاد و رفع خماری می‌دانند. اما توجه داشته باشید که مصرف خودسرانه متادون می‌تواند، خطرات بسیار جدی‌تری به نسبت مواد مخدری که به آن اعتیاد دارید، به دنبال داشته باشد.

 آمار نشان می‌دهد که بسیاری از مسکن‌ها و داروهای ضد افسردگی که برای رفع خماری تجویز می‌شوند، مدت زمان زیادی توسط افراد استفاده می‌شوند که متخصصان بر این باورند این مدت زمان برای استفاده از این داروها توجیه‌پذیر نیست و نشان از اعتیاد به این داروها دارد.

اگر به قرص متادون اعتیاد پیدا کرده‌اید، می‌توانید به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد طلوعی دیگر مراجعه کنید. برای آشنایی با خدمات این کلینیک برای ترک متادون صفحه خدمات ترک متادون طلوعی دیگر را مطالعه کنید.

 

  1. قرص بوپرنورفین

یکی از مسکن‌های قوی برای ترک اعتیاد بوپرنورفین یا قرص B2 است که برای ترک مواد سنگین مثل هروئین، کوکائین، تریاک و… استفاده می‌شود. در واقع بوپرونورفین یک مسکن قوی مانند مورفین، کدئین و هروئین برای دردهای شدید است.

استفاده از این دارو می‌تواند روند ترک اعتیاد را راحت‌تر کند،  البته غیر از ترک اعتیاد مصارف درمانی دیگری نیز دارد. مصرف خودسرانه، بدون برنامه و بیش از حد B2 موجب وابستگی شدید و اعتیاد می‌شود و باید حتماً مصرف آن زیر نظر پزشک متخصص بوده و خود سرانه مصرف نشود.

توجه داشته باشید که حتماً از تزریق قرص بوپرونورفین در داخل رگ به شدت خودداری کنید، زیرا این کار ممکن است منجر به مرگ شود.

عوارض مصرف بوپرنورفین: تهوع، استفراغ، یبوست، آبریزش بینی، سردرد، معده درد، کمردرد، مشکلات تنفسی، تب، احساس گرما و تعریق، ضعف و خستگی، مشکلات خواب، اضطراب و افسردگی از جمله عوارض احتمالی بعد از مصرف قرص B2 است.

تداخلات دارویی بوپرنورفین: این دارو با داروهای بیهوشی، تیوپنتال، ریفامپین، فنیتوئین، دیگوکسین و مهارکننده‌های موندآمین اکسیدار تداخل دارد.

 

  1. قرص متادون

همان‌طور که در بالا گفتیم، یکی دیگر از داروهای مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد و خماری متادون است. متادون یک داروی صنعتی و شبه افیونی است که معمولاً در کمپ‌ها برای ترک اعتیاد استفاده می‌شود.

متادون یک آگونیست اپیوئیدی است که با گیرنده‌های مواد افیونی بدن پیوند محکمی دارد. این دارو در مغز به گیرنده‌های مواد مخدر و درد می‌چسبد و جایگزین آنها می‌شود. این دارو طولانی‌ترین اثرات درمانی را دارد.

متادون اغلب برای بیمارانی استفاده می‌شود که اعتیاد شدیدتری به مواد مخدر دارند و هوس و علائم ترک را کاهش می‌دهد. به این صورت که متادون جایگزین مواد مخدر می‌شود و از علائم ترک اعتیاد جلوگیری می‌کند.

 متادون برای تسکین دردهای مزمن نیز استفاده می‌شود. باید توجه داشت که این دارو به تنهایی باعث ترک اعتیاد نمی‌شود و فقط جزء مهمی از روند درمان است.

متادون فقط با تجویز پزشک و برای دوره سم زدایی ترک مواد مخدر قابل دسترس در داروخانه است و مصرف خودسرانه آن  احتمال اعتیاد به این دارو را بالا می‌برد.

در نتیجه متادون را باید طبق تجویز پزشک مصرف کرد و از مصرف بیشتر از دوره توصیه شده توسط پزشک، جدا باید خودداری کرد. همچنین چنانچه فرد معتاد دچار بیماری آسم، مشکلات تنفسی شدید و انسداد روده باشد، نمی‌تواند از متادون استفاده کند.

 

  1. نالوکسان

فرایند ترک اعتیاد با استفاده از داروی نالوکسان بسیار سریع‌ است. این دارو، یک داروی ترک اعتیاد است که برای ترک و درمان اعتیاد بسیار مؤثر است.

نالوکسان به صورت مستقیم جذب گیرنده‌های عصبی مغز می‌شود و سیستم عصبی را از مواد مخدر پاک می‌کند. همچنین از ورود مواد مخدر جدید جلوگیری می‌کند.

به این صورت که با مصرف دوباره مواد مخدر، فرد دچار تهوع و استفراغ می‌شود. نالوکسان برای تشخیص و درمان مسمومیت و کمای ناشی از مواد مخدر نیز استفاده می‌شود.

 

  1. نالتروکسان

نالتروکسان یک دارو از دسته داروهای آنتاگونیست‌های مورفینی است که برای درمان اعتیاد به الکل و مواد مخدر استفاده می‌شود. نالتروکسان با مهار گیرنده‌های اوپیوئیدی میل به مصرف مواد مخدر را در فرد کاهش می‌دهد. تا زمانی که نالتروکسان در بدن باشد، اگر فرد دوباره مواد مخدر مصرف کند، احساس خوب ناشی از مواد را تجربه نمی‌کند.

 

سر درد، تهوع و استفراغ، درد در ناحیه شکم، اضطراب و بی قراری، عصبانیت، اختلال در خواب، درد مفاصل و عضلات، خستگی غیرمعمول، کاهش اشتها، عفونت دستگاه تنفسی، خشکی دهان و حساسیت محل تزریق (خارش، درد، التهاب) از جمله عوارض جانی مصرف این دارو است.

 

  1. شربت تریاک

در افرادی که به مواد مخدر افیونی اعتیاد دارند، یکی دیگر از داروهای مسکن قوی برای درد ترک اعتیاد شربت تریاک است. طول عمر، عوارض و خواص شربت تریاک شبیه تریاک است و افراد معتاد با آن آشنایی دارند و فرایند ترک را برایشان آسان‌تر می‌کند. با این حال مصرف خودسرانه شربت تریاک خطرناک است و باعث اعتیاد می‌شود.

 

  1. سابوکسون

سابوکسون نوعی داروی مخدر صنعتی بوده و از ترکیب بوپرنورفین و نالوکسان به دست می‌آید. از این دارو با وابستگی جسمی و روانی کمتر برای کاهش علائم و کمک به ترک مواد مخدر از جمله هروئین، تریاک و مورفین استفاده می‌شود.

عوارض مصرف سابوکسون: خواب آلودگی و ضعف شدید، تهوع و استفراغ، درد معده، زردی پوست و چشم، کاهش اشتها، درد عضلانی، احساس گرما یا سرمای شدید.

 

  1. ناپروکسن

معمولاً از این دارو برای درمان التهاب و ورم مفاصل، گرفتگی عضلات، کمر درد و… استفاده می‌شود. ناپروکسن دارویی است که با کاهش هورمون‌های تولید کننده درد و التهاب کار می‌کند.

پزشک ممکن است قرص ناپروکسن برای ترک اعتیاد را تجویز کند تا درد عضلات را کاهش دهد. باید توجه کنید که نباید این قرص را به صورت خودسرانه مصرف کنید. زیرا این دارو عوارض زیادی دارد و ممکن است با داروهای دیگر تداخل داشته باشد.

221 پاسخ

  1. سلام دوستان من ترک کردم بدون درد و خماری ، بلکه با لذت تمام نئشگی ،نسبت به مصرفم که روزی دوبار دوا میکشیدم و دوسال مصرف کردم ، رفتم ۱۰۰ سی سی شربت متادون خریدم صبح ازش ۳ سی سی خوردم به جاش ۳ سی سی اب ریختم توش ، عصر هم همین کارو کردم ، اصلا نفهمیدم متادونم کی تبدیل به اب شد به خودم اومدم دیدم دوماهه دارم ازش میخورم و اب جایگزین میکنم هنوزم صد سی سی دارم ولی اب بود منتها چون رنگ و بوی متادون داشت میخوردم میرفت حالمم خوب بود ، ماهه سوم همشو سر کشیدم رفت و خلاص ، باور کنید همش تلقینه همش ذهنه ، از خماری نترسید که میاد سراغتون ، شما خمار نمیشید شما فقط حسرت حال خوب رو‌ میخورید ، تازه میشید مثله بقیه مردم عادی ، سه روز سختی داره اونم با این روش اگر نمیتونی تحمل کنی برو جلو

  2. سلطان نیاز دارم بهت شدید
    ۲۷سالمه بد دارم چوک میخورم الآنم
    ۴ عمل شدم اصن بد وضع روحیم خرابه
    تونسی یه راهکار بده
    بعد شرکت کار میکنم متحلم یعنی شرایط تابلو شدن تو سرکارو ندارم
    خانوم هنوز کامل نفهمیده پیشش راحتم
    الان چی پیشنهاد میدید واسه کسی که هرنوع مورفینی میزنه در کنارشم شیشه

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  3. و منی که بعد ۳۷روز کنارگذاشتن متدن همچنان ۵ساعت خواب وروزشبی بدون درد آرزوم
    دیگه دارم کم میارم
    مگه خارج میشه بیصحاب ب۲ کوفتی هم بدتریه قرص رو ۸قسمت کردم یه هفته اما اینم بی همه چیزه آثار خماری نافرمی داره
    بابا یه قرص نیس اعتیاد نداشته باشه بتونه خلاصم کنه ازین مصیبت!

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. داداش تمومی نداره سه روز اول انگیزه داری بعدش فرسایشی میشه هیچکس برا این قسمت راه کاری نداره ناپروکسن بخور و برای خواب گاپانتین ۵۰ فقط گاپانتین خودش باز اعتیاد اوره ما به استامینوفن هم معتاد میشیم

    3. سلام فاطمه هستم امید به خدا ۸روز ترک کردم باکلاس و هرکسی که مال با دوفرزند کوچک برگردم به زندگی دوبارم کمک بکنه ۵۸۹۲۱۰۱۳۹۷۶۱۰۰۲۹فاطمه یا علی گفتم حمایت شما مال بچه کوچکم است یا

    4. دوست عزیز بامراجعه به متخصص اعصاب وروان ازشون بخاهید قرص گاپانتین۳۰۰ و کلونیدین ۰/۵تجویزکنن،روزانه ۳تا از اولی،ونصف بعدصبحانه ونصف بعدشام از دومی مصرف کنید

  4. می‌دونم الان جواب چرت می‌شنوم ولی اینو بگم اولا که شما چیپس و پفک نمی‌خوردند که حالا بگید دیگه نمی‌خورم مرفین و آمفتامین روانگردان می‌زداید حالا هم یه جند روز دارو کاهنده درد واضطراب استفاده کنید بعدشم نود و نه درصد اراده داشته باشید ولله من الان یک ماه از ترکم میگذره ضمنا بیست و اندی سال مصرف داشتم ده سال آخر هم صنعتی ازدونمونه اینقدر سخت نیست که شما میگید کسی رانترسونید نمی‌دونم بمونم یانه ولی دردم یه هفته بود خوابم هم خوبه

    1. دوستان گلم بنده مصرف ب۲ داشتم روزی ی عدد با دز ۲میلیگرم. الان روزی یک چهارم شایدم کمتر مصرف دارم. تا چند روز بعد کنار گذاشتن جواب‌تست رو مثبت میکنه؟؟

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. دوست عزیز سلام پاکیتون رو بهتون تبریک میگم من امروز شدم ۳۳ روز عشق بدون مصرف مخدر و محرک و قرص و ترک خونگی داشتم خیلللللللللللللی خیللللللللللللللی اذیت شدم ولی هر روز به خودم میگفتم این روزا هم میگذره مگه دوره مصرف ما حال خوب داشتیم به خدا که هر روزش عذاب بود و درد حالا عمری مصرف کردیم جز سرافکندگی جلوی فامیل و بی آبرویی برام چیزی نداشت همه چیزم رو باختم کاش کاش کاش زودتر پاک میشدم به خدا که منم هنوز درد دارم بعد از ۳۳ روز هنوزم شبا بدن درد و بیخوابی دارم ولی راضی نیستم حتی یه مسکن معمولی استامینوفن بخورم چون من یک بیماری دارم به نام اعتیاد که حتی به همون استامینوفن یا ژلوفن معمولی هم اعتیاد پیدا میکنم پس این درد رو با تمام وجود تحمل میکنم میخواد یک روز دیگه میخواد نهایتا یکماه دیگه خدایی که دست من رو گرفت و پاک کرد من رو پس این درد رو هم ازمن میگیره من اینجا از خدا برای همه کسایی که در عذاب هستن دعا میکنم شما هم برای من دعا کنید این درد شب و بیخوابی و عرق سرد و بیحوصلگی و عضله درد و استخوان درد رو از من بگیره و به روزای قبل مصرف روزای عادی مثل بقیه برگردم …

  5. سلام.مخدی ام ۴۰ سالمه حدود ۲۱سال مصرف کردم که خب حدود ۷الا ۸ سال هم به ناچار شیشه و دوا فروختم ..این ۸سال آخر بیچارم کرد روزی حدود ۱۶ ساعت درحال مصرف بودم ..یه پایپ سنگ میزدم خمار میشدم یه کفی دوا می‌ریختم هنو تموم نشده پایپ رو دوباره پر میکردم ..این جهالت باعث شده تمام گیرنده های عصبی به شدت تخریب بشه به عبارتی حفره هایی که در انتهای هر عصب هست که بهش سیناپس میگن و با ترشح سرتونین ((ماده موثر در مت امفتامین .همون شیشه))پیام رو انتقال میده ولی بقدری میزان این ماده در مغز من بالا رفته بوده که باعث شده حفره های سیناپس هر کدوم به اندازه ای عمیق و بزرگ شدن که دائما افسردگی شدید دارم و تنها آرزوم اینه که زندگیم تموم بشه …راستی یه چیز دیگه
    داداشا دیدم که دم از اراده میزنن و این حرفها آخه گل پسر میگی ۵ روزه ترک کردی…از کی تاحالا ۵روز و ۱۰ روز هم ترک حساب میشه…آخه شما چجور خلاف کارایی هستید …بابا طرف با ۴عمل اصلی گیر میکنه ((۴عمل یعنی همون شیشه هروئین گل وشیره))یعنی اعتیاد به همه اینارو داره یهو گیر میکنه تا بره بازداشت و قاضی حکم بده و در حالت خوب تبرئه بشه همون ۴ تا ۵ روز میگذره …و شما به این میگید ترک..عجب…داداش هر وقت از آخرین مصرفت ۵سال گذشت بدون تازه داری میای تو ریل پاک شدن ..یا علی

    1. جوابت عالی بود. کاش میگفتی شربت متادون طولانی ترین روند ترک رو داره. چون کبد مسموم میشه و پاکسازیش شبیه خماریه برا همینطولانی به نظر میاد

      1. بدبختی چند عمله اینه نمیدونی داری خماری چیو میدی عمل دوا متادون شیشه یا بی دو یا ترو مادول .تلان سه روزه با کلی مسکن گاباپنتن حتی باخوردن روزی ۱۲۰۰ دوز گاباپنتن دارم درد تیک عصبی پس میدم .سه روزه شیشه ده روز دوا هشت روز متادون پنج روز بی دو چهار روزم ترومادول قطع مصرفم .سیو سه سال سنمه ۱۷ سال خلاف کردم ۱۷سال به قول بعضیا حال کردم که ریدم تو اون حال خلاصه ده بیست روز باید تقاص پس بدیم ندیم که دوباره میریم قول میدم . به خدا همین الان دارم پاهامو به هم میفشارم از درد ولی باید ول کرد خلاصه خاب بدون دردم نزدیکه. یکم تحمل کنین داداشا ابجیا یه کوچولو تحمل

        1. به قول داداشمون اگه درد و خماری و بی خوابی و بی قراری پس ندیم که بازم دوباره میریم سمتش این درد کوفتی رو باید باید باید تحمل کنیم و زیر این فشار رهایی پیدا میکنیم مطمئن باشین بدون درد هیچ وقت ب جایی نمی‌رسیم .. الماس زیر فشار الماس میشود

          1. واقعا موافقم خیلی خیلی قشنگ گفتی دوست عزیز اگه درد و خماری و بیخوابی نکشیم که ارزش پاک موندن رو نمیدونیم و دوباره سمت مواد لعنتی میریم من این درد رو با جون و دل تحمل میکنم همینطور که ۳۳ روز با عذاب گذشت بقیشم میگذره مهم اینه یه روز دیگه بدون مصرف مخدر و محرک و حتی یه قرص استامینوفن گذشت به خدا به من خیییییییللللللللی سخت گذشت من ترک خانگی داشتم ولی خداروشکر تحمل و صبرم رو بردم بالا فشار درد عضله و استخوان از یه طرف بیخوابی و عرق سرد ریختن از طرف دیگه کلافگی و بیحوصلگی ولی میدونم نهایت یکماه دیگه ولی میگذره دیگه درگیر گرفتن ماده مصرفی و پیدا کردنش و مصرف کردنش و بی آبرویی و رسوایی از طرف دیگه ما خیلی قوی هستیم دوستان تو رو خداااااااااا جون عزیزاتون مصرف رو ترک کنید و به دوستای هم درد پیام پاکی بدید

      2. باباتوخوبی عموخلاف کار یادم باشه به تومدال ۴عمل بایدبدم زرنگ مابه امثال تومیگیم عملی پیس دلداری بده بهشون الاغ۱۰نفرمثل توفکرکنن ترک کردن الکییه

  6. سلام من روز چهارم ترک هستم شکر خیلی بهترم دردام کم شده حتی یه قرصم استفاده نکردم. تا مرگم رفتمو اومدم. خدا کمکون کنه

    1. سلام دوست عزیز چرا راه و روش درس رو نمی روید اگر واقعا دنبال درمان اعتیاد هستید به سایت کلید رهایی ی سر بزن و را درست رو ببین من بعد از ۲۵ سال مصرف مواد و انواع ترک های ناموفق از روش کلید رهایی نتیجه گرفتم.نه درد نه بی خوابی نه خماری نه قلم درد……

  7. سلام سمیرام ۶ ساله متادون مصرف میکنم ب امید خدا دو روزه قط کردم فقط دوستان همدرد داداشای گلم وضع مالیم خرابه میتونین کمک کنید بهم تا دارو چیزی بگیرم ممنوم.

      1. سلام فاطمه هستم امید به خدا ۸روز ترک کردم باکلاس و هرکسی که مال با دوفرزند کوچک برگردم به زندگی دوبارم کمک بکنه ۵۸۹۲۱۰۱۳۹۷۶۱۰۰۲۹فاطمه یا علی گفتم حمایت شما مال بچه کوچکم است یا

    1. سمیرای عزیز بهترین روش که من الان پس از ده سال ترک متادون ترکش کردم مصرف بپرونوفینه اونم بعد از چند روز که درد شدید سراغت اومد استفاده کن احتمال زیاد تا یکی دو روز هم بهت جواب نمیده ولی بعدش کاملا جایگزین میشه و ترکش راحت تره بعد از ۳ ماه که گذشت دو هفته ترامادول مصرف کن و ترک ترامادول یک هفته بیشتر نیست من الان با این روش با کمترین درد ترکش کردم و ۴ ماهه گذشته ترک متادون ۳ ماه خماری داره و بعد از یک هفته تازه درد شروع میشه!

      1. از چاله به سوی چاه هدایتش میکنی داداش هرکسی ی جوری خماری داره هرکسی ی جوری درد میکشه معلوم نی مصرفش چقدره
        متادون ترکش نیم درصده درسته سخته ولی جایگزینش ترامادول نیست دیگ مغز واسش نمیمونه بهترین راه ترک متادون کم کردنش تا نیم سی سی یا یک چهارم قرص ۲۰ بعدش فکر ترک باشه

      2. سلام داداش گلم این راهی ک میگی اصلا فایده نداره بچه مردم میشه قرصی خراب و برای ترک متادون و ب۲ اگ جصه قوی نداشته باشی و اراده نداشته باشی و مریض هم باشی ترک ترامادول خیلی سخته و تشنج داره راه کار الکی ندید دوستان

      3. سلام سمیرا خانوم قدم تو راه کاملا درست اما یه کم مشکلی گذاشتی یه کم اراده نهایتا تو سه هفته دیگه شرایط کاملا برات قابل تحمل میشه. خدا قوت برات ارزوی موفقیت میکنم برو حتما پیش دکتر اعصاب و روان حتما برات کلونیدین و گاباپنتین ۱۰۰ یا ۳۰۰ تجویز میکنه.اگر هم که میتونی خودت این دو تا دارو رو تهیه کن.برای خواب هم کلونازپام بگیر.انشاالله که موفق میشی.

    2. سلام خدا قوت برات ارزوی موفقیت میکنم برو حتما پیش دکتر اعصاب و روان حتما برات کلونیدین و گاباپنتین ۱۰۰ یا ۳۰۰ تجویز میکنه.اگر هم که میتونی خودت این دو تا دارو رو تهیه کن.برای خواب هم کلونازپام بگیر.انشاالله که موفق میشی.

    3. سلام .خانم سمیرا لطف کنید شماره تماس بزارید.در اسرا نوبت کارشناس برای فراهم ساختن زندگی دوباره بهترین وعالی ترین دکتر ها برای شما به صورت انلاین انجام میده

  8. سلام وقت شما بخیر
    من پسر ۱۵ساله ای هستم که مشکل معده درد و سردرد و کمر درد دل م چون از کوچکی کار میکردم الان به این مریضی دچار شدم
    مادرم که اعتیاد به تریاک داره هر وقت که داشتم بهم تریاک میداد و دردم برای همون شب ساکت میشد بالاخره هفته ای دوسه بار و بعد شد هرشب شدچن وقت همیشه همینطور بود باز چند وقت خوب میشدم چون که دکتر میبرد خوب میشدم و باز الان همون علایم مریضی هایم شروع شد
    الان ۵الی۶ ماهه هرشب به من اندازه نخود میده دردم ساکت میشه من هم که کوچک بودم هر وقت به من میداد من هم می‌کشیدم
    الان خودشم نگرانه که گرفتاره تریاک نشده باشم
    میشه منو راهنمایی کنید جز خدا و مادرم هیچ کس ندارم از شما کمک میخام خواهشاً راهنمایی کنید خیلی اضطراب دارم و افسرده ام

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. امان از افرادیکه برای تسکین یک درد،یک درد بزرگتر رو به خودشون و اطرافیان هدیه می دهند.هنوز که اول راهی ترک کن داداش هرچی بیشتر جلو بری بدنت بیشتر درگیر میشه

    3. اصلا اینطور نیست.
      هر بدنی یک نوع واکنش داره.
      شما با چه دوری مصرف می‌کردید که سه ماه خماری داشته؟
      ترک متادون اگر با دویدن صبحگاهی و دوش آب ولرم شروع بشه صبح روز سوم تمامه.
      ضمنأ خستگی ورزش و دوش کمک می‌کنه آرام بشید.
      نهایتا یک مسکن سبک مصرف کنید که اگر نکنید بهتر است.
      آب زیاد بنوشید.
      با ادرار زود دفع میشه.
      نگران نباشید مثل آب خوردن تمام میشه.
      ورزش روزانه یا یک روز در میان را ترک نکنید تا به لحاظ روحی هم درمان شوید.
      موفق خواهید شد.

  9. داداش اول مصرفتو تا میتونی کم کن بعدش برو یه عسل خوب بگیر درجه یک واقعا ضد درده بعد برو عطاری گیاه خارخاسک و خارشتر بگیر باهم دم کن با عسل بخور روزی چندبار
    قرص کلونیدین، نالوکسان، گاباپنتین ۳۰۰ هم بگیر خیلی کمکت میکنه، انشالا که خوب بشی

      1. سلام هیچ دارویی برای بهبودی وجود نداره فقط مدت زمان ترک و طولانی میکنی. دارویی مصرف نکن همش ذهنه ۳ روز تحمل کن روز چهارم خودت تغییرو متوجه میشی. لذت مصرفو بردی الانم تاوانشه. اراده داشته باش تحملش سخته ولی مرگ نیست منم چند روز پاکم و کامل درکت میکنم چی میگی

  10. سلام
    من ۱۹ سالمه یه سال میشه ترامادول مصرف می‌کنم روزی دوتا ۲۲۵ یه شب نخورم میترکه سرم چیکار کنم لطفا بگید چند ماه بعد عروسیمه نمیخام زندگیم از اول خراب بشه

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. نمی‌دونم جنسیتت چیه،من دیروز یکی از دوستام و بردم از این مراکز سرم تراپی که برای ترک هست،ولی تا از خودت مطمئن نشدید ازدواج حرامه،اینو بعنوان یک مصرف کننده با تجربه بهت گفتم،موفق باشی

    3. ۱۲ ساله ک‌ درگیر گل و ترا بودم داداش من الان ۳ روزه ک هیچ قرصی ب زبونم نزدنم ،دردشو میکشم ولی حتی استامینیفونم نمیخورم ….فقط دوش اب سرد
      چای میخک برای درد .چای زعفران برا روحیه
      ب مولا ک چیزی نیست مرد …هزار سال نعشگی ارزش یک‌ لحظه خماری رو‌نداره دوستان .

      1. دمت گرم داداش گلم انشاالله که همیشه پاک باشی چایی میخک رو خوب اومدی دمت گرم احسنت

    4. ترامادول و( اعتیاد بیماری) است ما مسول بیماری نیستیم ولی مسیول بهبودیمون هستیم
      دلم نمی‌خواهد بگم هنوز داری ازش لذت میبرید ولی داری میبرید چون بخاطر خودت نه ازدواج میخای قطع مصرف کنی
      وسوسه شلوغی ذهن هست که هرجور میخواد تورو و بیماری تو یا انکار یا وعده وعید دروغ بده .خودشناسی و نواقص اخلاقی صبر روشن بینی و عادت به فاز بازی و لذت جویی دلایل لغزش هستند که این ها هم ابزار دارند
      خودشناسی و نواقص شخصیتی و جواب به حدود ۳۰ تا سوال از قدم اول و دوم میتونی خودت بشناسی بقیش با خودت

    5. مهربون من سی سالمه چهار سال ترامادول خوردم ولی ترکش کردم کارم کشید به جایی روزی پونزده تا میخوردم.
      خربزه خوردی مرد باش پای لرزش هم بشین ۵ روز داغونی واقعا میمیری و زنده میشی روز شیشم یکم خوابت برده صبح ساعت شیش بلند میشی خودت حال میکنی انگار دنیا بهت دادن دیگه مثل ۵ روز قبلت نیستی تو ای چند روز هم تا میتونی گرمی بخور با چای سبز که سریع سم زدایی بشی دمنوش سنبل الطیب هم عالیه بگیر روزی دو سه بار بخور

    6. قرص رو بصورت هرمی کم کن، اول سه چهارم بعد از سه روز نصف همینطور کم کن تا به حداقل برسه و صفر. این دنیا هیچ لذتی رو بدون تاوان و تلافی نمی‌بخشه.

  11. دوستان من ۱۹ سالمه فقط یه سالی میشه ترامادول مصرف می‌کنم زن دارم چند وقت بعد عروسیمه الان روزی دوتا ۲۲۵ مصرف میکنم یه شب نخورم میترکه سرم چیکار کنم لطفا بگید

    1. کم کم برسونش به یک چهارم هفته به هفته کمش کن بعد به کمک نروبین وویتامین c و قرص گاباپین ۱۰۰ کلا بزارش کنار

      1. سلام دوستان خوبم که بیماری اعتیاد دارید اگر دوست داشتید مطالعه کنید بدردتون می خوره .من سالها تجربه رو در اختیارتان قرار میدم یک هفته اول رو قرص کلوندین ۲درصد روزی ۳عدد واگر خیلی دیگ مشگل داشتید شب یک عدد. نوافون مصرف کنید وهفته اول که گذشت شبها یک عدد B2مصرف وهفته سوم دیگر هیچ وراحت واسوده راحت وارد زندگی میشوید.هدف داشتن تو ترک خیلی کمک می‌کنه ولز همه مهمتر بخاطر شخص خودتون ترک کردن .به امید سلامتی شما

  12. من شوهرم معتاده ۳۶سالشه همه نوع موادو میکشید .. عید رف کمپ ۳ماه اونجا بود خداییش اومد ترک کرد تا ۳ماه بعد نمیدونم چی شد یواش یواش باز رف سمتش.. الان باز انداختمش کمپ ۲۶روز اونجاس میخام تا ۶ماه بمونه .. آرزوم شده تو این دنیا پاک بشه یعنی میشه خدااایا

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. ایشالا .باید خودش بخواد و شما هم کمکش کنید .کاری نکنید حرفی نزنید که عصبی بشه .معتاد ادم لجباز.عصبی .پرخاشگری هستش تا یه مدت .شما خواهر من فقط کمکش کن محبت کن میدونم شما بیشتر داری عذاب میکشی ولی اگه واقعا ارزوت اینه پاک شه مث رفیق باش باهاش رفیق باش باهاش این دوبار میگم لج نکن سخته ولی میشه مطمئنم میشه .

    3. بدبختی بعضی شده همین کمپ که فقط جیب اون طرف پر میشه،غیر بی احترامی گرسنگی یاد گرفتن موارد جدید کمپ هیچی نداره،یه عده کارتن خواب قدیم شدن بیزینس من از طریق معتادها،همین ،کسی خودش نخواد نمیشه نگه داشتنش باعث عقده و کینه خواهد شد نتیجه هم نمیده ممکنه بعداً با خودت هم تلافی کنه،فکر کردی شق القمر کردی میگی دادمش کمپ

      1. کمپ اب سرد،یا درمان پزشکی
        راه قطع مصرف هست ،مهم پاک ماندن هست که من جلسات AAوNAرو واسه دوستانم پیشنهاد میکنم یکی جیب مردم رو میزده کارتون خواب بوده و مصرف میکرده با منی که توی خونه خودم دزد بودم و حق زن و بچم رو صرف مواد میکردم و کارتن خواب منزل خودم بودم هیچ فرقی نداره معتاد معتاده چه کدوئن،چه تزریق مواد

    4. کسی با موندن داخل کمپ پاک نمیمونه تجربه میگه خود طرف باید بخواد کمپ راهی برای زندگی نه جایی برای زندگی با اونجا موندن فقط رنجش و کینه میگیره

    5. یکی از بیشترین دلایل مصرف مجددبیش از حد نگه داشتن داخل کمپه حتی میشه یه بهونه یا لجبازی…

      1. بقران فقط اراده میخواد دوتا ۲۰۰تو جیبم بود نگه داشته بودم واس شب ک بتونم بخوابم
        اونم انداختم فاضلاب
        تویی ک میخوای ترک کنی اول مغزت خالی از اعتیاد کن خواستن وجود میخواد فقط
        داداش گلم من ۴سال مصرف کردم هم گل هم ترا هم بنزا همه چی کلا زندگیم حدر داده بودم
        کاش دستم می‌شکست هیچ وقت مصرف نمی‌کردم
        الان دو هفته هست پاکم تازه معنی زندگی میفهمم تازه میفهمم چرا مردم اونجوری نگا میکردن
        جان مادرتون ک دنیا رو ب پاتون می‌ریزه بیار برای همیشه یا علی بگین هر چی هست بزارین کنار

          1. سلام دوست عزیز
            جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    6. ترامادول و( اعتیاد بیماری) است ما مسول بیماری نیستیم ولی مسیول بهبودیمون هستیم
      دلم نمی‌خواهد بگم هنوز داری ازش لذت میبرید ولی داری میبرید چون بخاطر خودت نه ازدواج میخای قطع مصرف کنی
      وسوسه شلوغی ذهن هست که هرجور میخواد تورو و بیماری تو یا انکار یا وعده وعید دروغ بده .خودشناسی و نواقص اخلاقی صبر روشن بینی و عادت به فاز بازی و لذت جویی دلایل لغزش هستند که این ها هم ابزار دارند
      خودشناسی و نواقص شخصیتی و جواب به حدود ۳۰ تا سوال از قدم اول و دوم میتونی خودت بشناسی بقیش با خودت

    7. سلام خواهرم تنها راهش اینه بعد از ترک بره جلسات ان ای یا ای ای هر کدومش بره عالیه به این حلسات میگن سرزمین معجزه ها

    8. خدا هم جلوش رو نمتونه بگیره غیر از این که خودش بخواد و خودت هم کمکش کنی من خودم معتادم کم دردی نمیکشه بخواد مصرف نکنه نهایت بیست روز هم اذیت میشه اینم هفته اول خیلی سخته خودت از چارتا آدم درست حسابی مشورت بگیر برو پیش چنتا دکتر هم مشورت بگیر براش هم دارو بدون مورفین بگیر گرمی بهش بده تا میتونی روزای اول دمنوش سنبل الطیب هم بگیر روزی چند بار بهش بده انشالله که خوب میشه ولی بعدش باید مراقبش باشی چون وسوسش ادمو ول نمیکنه الکی هم پولتو نده کمپ ده سال هم کمپ باشه بیاد بیرو میکشه از یه معتاد نصیحت به شما جا خواهر خودم دیگه خود دانی سعی هم کن بعد از ترکش یه برنامه روزانه براش بچینی که سرگرم باشه بیکتر شد فکر ای لامصب میاد سراغش

    9. سلام،من هر نوع موادی که اومد تو زندگیم بهش ن نگفتم،والان جوری پشیمونم که می‌خوام بمیرم،ادم که معتاد میشه همه چیش عوض میشه لحن صحبت کردن کردن همه چی ترس همیشه باهاش هست،بالای ۱۰باره کمپ رفتم ولی باز اومدم شروع کردم،نه که با رضایت دلی خودم برم به اجبار بردن همین شده که اومدم بیرون لغزش کردم ،نمیدونم چی بگم فقط الان می‌خوام پاک باشم،دیگه سمته مواد نرم این کمپ ترک اعتیاد که میگن خوبه به نظره من ن خوب نیست حالا هرکی یه جور نظری داره ولی برایه من جواب نداد،باید خودم تلاش کنم،برام دعا کنید لطفاً 🙏

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    10. سلام آبجی،شرمنده دخالت میکنم توزندگیتون، حرفایی که زدی رو خوندم،اینو بهتون بگم زیاد امید وار نکنین خودتونو واسه پاک موندن شوهرتون منم خانوادم بردن کمپ بعضی وقتا به اجبار بعضی وقتا گولم میزدن میگفتن فقط ۱۰روز یا۲۱روز بمون ولی همین که میرفتم ۱ماه، ۲ماه ،۳ماه ،۴ماه مینداختنم کمپ نمیدونین چه حسی داشتم ازهمه چی بدم میومد،بخدا جوری رفتار میکنن آدمایی که تو کمپن که انگار واقعا کاره ای هستن هرجوربخوان تحقیر میکنن پیرمرد رو میزدن هرفحشی که بخوان بگن میگن نمیگن که طرف بزرگه یاکوچیک غرور ادمو خورد میکنن واسه یه تیکه نون اضافی باید التماس کنی همین چیزا واسه رنجش آدم معتاد میشه،بابا یکی نیست ب این خانواده هامون بگه اون پولی که می‌دین کمپ بدین بیمارستان هم تمیز تره هم حداقل احترام که میذارن،ابحی نمی‌خوام ته دلتو خالی کنم،ولی حالا انشالله که پاک بمونه شوهرتون

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    11. سلام خواهرم،تو رو خدا این اشتباه رو نکن،با موندن زیادی داخل کمپ بخدا ک پاک نمیمونه،بجز رنجش و کینه،لجبازی هیچ چیزی شامل پاکیش نمیشه،فقط باید خودش بخواد،کمپ جایی برای زندگی کردن نیست راهی برای زندگی کردنه،و هرچقدر اونجا نگهش داری بهش ظلم کردی و اینکه چیزایی رو ک بلد نیست رو اونجا یاد میگیره وقتی بیاد بیرون از سر لجبازی انجام میده،خاهشن نکنید این کارو،فقط خودش باید بخواد البته با کمک کردن و مهر و محبت همین،در اخر ارزوی سلامتی برای همه همدرد های عزیز و بیمارم رو از خداوند دارم.

    12. نکن…تورو ر خدا نکن این کارو…یعنی هنوز شعور درک این مطلب و نداری که ترک کردن با اجبار نمیشه …کینه و کدورتی که با این کار شما در ذهن و قلب همسرت میمونه از خود اعتیاد بیشتر ..خواهشا اگه بهش گفتی ۲۰ روز حالا که کمپه یهو ۶ ماه نگرش ندار …

  13. باری کلا بچه ها باری کلا به همتون .. من وقتی همه ی متنناتونو میخونم کیف میکنم که هر معتادی میتونه ترک کنه ..

  14. سلام دوستان، ببینید کسی که مواد سنتی میخواد ترک کنه بخدا قسم روی متادون بی دو اینچیزا نرید اگه رفتین باید دردزیادی تحمل کنید آدم معتاد سست اراده هست وخودکار مصرف قرص میره بالا متادون پدر کل ترک های دنیا هست وثابت شده هست، یا به مراکز درمانی رجوع کن، من خودم ۱۳سال متادون مصرف کردم البته زیر نظر دکتر طب سنتی با خالی کردن زردآب معده بدون درد وخماری و بدون وسوسه داروهای دکتر هم قطع کردم دیگه شروع به کار وادامه زندگی دادم، اگه هم گزاشتید کنار مواد درد دارید پماد رزماری همراه با ماساژمحکم استفاده کنید، یا کپسول گاباپامتین ۳۰۰یا اگه مصرف کمه ۱۰۰استفاده کنید، ویا یک لیوان آب نمک، ویک لیوان آب جوش، ودولیوان یکبار مصرف سرکه مخلوط کنید محل درد بریزید وماساژ محکم که از دردخودتون بیشتر باشه بکشید فقط این سرکه نمک تا ۵دقیقه وقت داره یاحق انشالله خدا کمکتون کنه 🙏

    1. دوسال ترامادول و الان سه سال متادون روزانه ۳عدد قرص۴۰مصرف میکردم ولی الان داخل خونه بدون هیچ چیزی گذاشتم کنار ولی پا درد روز ب روز داره بیشتر میشه

    2. ‌انشاالاه خدا کمکت کنه میدونم خیلی سخته ادم راضی به مرگش میشه مخصوصا بعد نه سال لغزش کردن سن میره بالا بدن ضعیفتر میشه ودرد تو سن بالا سه برابر میشه واز خدا طلب مرگ میخوای خدا لعنت کنه کسی که این موادها را وارد ایران کرد اگه کل این موادها وقرصها نابود بشه دیگه کسی الوده نمیش

    1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  15. سلام دوستان وقت بخیر من روزی ٣گرم شیره میخورم حدود ۶ماهه شروع کردم قبلا هم ۵ماهی مصرف داشتم که ۶ماه پاک بودم باز شروع کردم متاسفانه وقتشو ندارم ترک کنم با کارم جور در نمیاد هر روز و شب فقط عذاب وجدان دیگه کمکم از خودم بدم میاد

    1. برای ترک شیره وتریاک از عطاری،گرده گل،جوز هندی،زنجبیل و دارچین بگیریدخوب میکس کنید و دم کنید بخورید با یه قاشق عسل بخورید،البته بدون دم کردن هم میتونید مصرف کنید خشاب خالی کپسول بخرید بریزید داخلش و به اندازه نیاز مصرف کنید ،بطور کل در دوره سم زدایی بدن مصرف غذاها وادویه های با طبع گرم باعث کمترشدن درد و وسوسه در افراد میشود

      خودتون رو الکی درگیر متادون و ب دو نکنید با این روش راحت میشه ترک کرد
      ورزش کردن با تعریق زیاد +دوش آب سرد+قرص ویتامینb12 هم خیلی زیاد کمک میکنه

      1. زنجبیل‌دارچین‌بادمجان‌وخوراکی‌های‌گرمینه‌ برای ترک‌خوب‌نیست‌چون‌‌طرف‌دردهمراه
        باتب داره
        گوشت گوسفنده‌کباب سبزی‌جات‌ونوشابه
        پپسی‌‌یک‌هفته‌اول‌ بخوره
        تامعده‌‌پاک‌بشه‌ازمواد
        چایی‌نبتن‌بخوره البته‌تیرچنداستکان
        برای‌آرام‌کردن‌مفید
        پمادروزماردین‌عالیه‌به‌ناحیه‌های‌که‌دردداره
        بماله‌ان‌شاءالله بسلامتی همه‌پاک‌زندگی‌کنند

  16. من از بی پول ترک کردم شیر رو حتی پول یه نخ سیگارم ندارم چه برسه به مسکن اینقدر مغرور هستم که به کسیم نگم و از کسی پول نخوام هروزم میرم سرکار کارمم خیلی سنگینه تمام علائم دارم بدن درد تب و لرز عرق بی‌حالی سری بدن بی خوابی و…. من اینقدر درد تو زندگیم کشیدم که تمام این درد ترک مواد جلوش سوسول بازیه.خدا به همتون کمک کنه یه نظریه به من کنه کار خوبه اون درست کنه،

    1. الهی دورت بگردم مرد انشالله خدا از دردت کم کنه به صبرت اضافه کنه سعی کن بعد کارت حتما جلسات رو شرکت کنی

  17. دوستان . دوستان . دوستان . دارم تاکید می‌کنم در زمان ترک متادون یه وقت نزنه به سرتون و بخواید B2رو جایگزین کنید . من این حماقت رو کردم چون آگاهی لازم رو نداشتم به جان عزیزم بعد از نیم ساعت به حالت مرگ افتادم بسیار خطرناکه . خواهش میکنم خریت بنده رو کسی تکرار نکنه . سپاس از سایت خوبتون

    1. من تو ذهنم بود روز سوم تا ۲۵ خماری B2 مصرف کنم تجربه شو ندارم ولی حتی حس داروخانه و دکتر نداشتم فقط آب یخ حتی تو برفم منو بردن زیر آبشار ،فقط سرم رو با نایلون کیپ میکردم ،بقیه بدنم اب یخ رو دوست داشت…خوب شد گفتی🥲

    2. هیچ مشکلی نداره کلا ب۲ برای ترک اعتیاد بهترین دارو هست حتی برای ترک متادون ولی تا خمار نشدی نباید ب۲ استفاده کنی وگرنه اگرنعشه باشی واستفاده کنی چنان خمارت میکنه که زمین گیربشی اونوقت دیگه صدتا ب۲ هم بخوری جوابگو نیست پس تا خمار نشدیدب۲ استفاده نکنید

  18. اعتیاد دریایی که پهلوان و ضعیف نمیشناسه همه غرق میکنه تجربه خودم بگم ۱۵سال تریاک کشیدم ودر این زمان مرتب خونواده زنگ بزن کمپ بیاد زنم طلاق دادم دوباره زنگ بزن کمپ بیاد خونه رفت ماشین همه چی دیگه ازترس کمپ وفتی لغزش میگردم بعد چند ماه شبها بیدار می‌ماندم وبیشتر داغون کرد تا اینکه تو همین کمپ اجباری چند پوک شیشه گرفتم وخانه خرابی من شد ۱۰۰برابر حالا شب تاصبح تریاک بکش تا بتونی ۱ساعت شیشه خنثی کنی تو یک سال اندازه ۲۰ سال تریاک ازبین رفتم اینو میخوام بگم رفتار غلط خونواده بی فکری خونواده منو چه بلایی آورد چون همیشه میگفتم کمپ جای خوبی برا ترک نیست واز ۱۰۰نفر ۱نفر ترک میکنه چه فایده معتاد حرفش برعکس پیش اطرافیان فکر می‌کردند دروغ میگم میترسم حال دیگه تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم تا بلکم اگه قرار بمیرم بدون استرس بمیرم وکارتن خواب شدم تا اینکه یه رفیق روبرو آومد جلوم که باهم ترباک می‌کشیدیم اتفاقی منو دید نشست پیشم گفت چرا اینطوری شدی بعد از کار خدا گفت من ترک کردم گفتم چطوری گفت میبرمت نه بترس و نه ناامید باش منو باهزینه خودش برد هیئت حضرت ابوالفضل که ترک هیئت معروف هست واونجا دوروز بودم هفته یبار می‌رفتم تا ۳ماه بعد سه ماه شد۲هفته یبار تا ۶ رد کردم حال خوبی داشتم مرتب هفته ۱بار هفته ۲بار خدا شکر الان ۳سال و ۴ماه پاک شدم ایشالله پاکی همه دوستان

  19. درود بر همگان فهیم…همه میدونیم بعد ترک هفته اول درد .هفته دوم بی قراری.هفته سوم سم زدای و…برا ترک مصرف بالا ام از متادون.ب۲.شیره تریا…روند کاهشی باید طی شه..تا ترک اسانتر شه…مصرف یکبارع قطع شه بدن کاملن واکنش شدید و تخلیه میشه…بعد کم کردن یک هفته کامل دوز پایین مصرف رو ب تدریج کاهش بدین…
    اوایل ۳ گرم شیره سوخته میخوردم و ترامادول کنارش
    بعضی وقتام ۸ گرم تریاک میکشیدم.
    خلاصه هیچ خیری جز اسیب نداره…ب نظرم هر معتادی بهترین روش ترک رو بلده..مگر خودش ب خاب بزنه و نخواد قبول کنه.در مقابل فهمش مقاومت کنه!!
    همونجور اوایل لذت بردی تاوانشم بده.قبولش کن درد بکشی بی قرار شی.دلدرد شی حالت تهوع استقراغ شی_پذیرش اینا کمکت میکنه راحتر گذر کنی…
    بنده متاسفانه فرو رفتگی دیسک دارم.و فقط این مشکل باعث درد بیش از حدم شده
    که گاباپنتین میخورم.مجبورم.مشکل قلبی ام دارم با این حال در حال ترک کردنم..تپش قلب ریتم نامنظم خیلی فاجعس!!

    بدنتون سالمه یک ماه تاوان بدین سالم سلامت چندین سال زدین یک ماه تاوانش رو حاظر نیستین بدین…
    برا مصرف
    ((روند کاهش مواد))((استفاده از هیوتکس…شربت الورا…گاباپنتین ۳۰۰۰ همرا استامینوفن ساده…شیاف دیکلوفناک…امپول کترولاک…چند روز یک سروم نیم همراه امپول برا معده گوارش
    قرص ارپرازولام برا خاب
    اگر تونستین کلونازپام.که بازم قوی نباشین اینم عمل شه …
    خلاصه هر دارو راه کار سبکترش میکنه…
    مردان قدیم سنتی ترک میکردن.اونم جنس خالص میکشیدن الان بازاریه بیستا ترکیب مرفینه که بدتره ترکش…
    شوقی انگیزه ای جوانی برای توان دادن بهش ندارم…جز زوال عقل.بی انگیزه کردن.بیحال بودن…خیلی یا تو نشعگی باختن.یا تو خماری…!!
    چارتا ادم دنیا دیده و کلی تجربیات رو هم میشه امروز ما

    بهترین حالت یه بشر…عادی بودنه…نه الکل…نه دود موادی ن حال خوب میکنه ن ماندگاره…

    چیزی توش بود بود مصرف کردیم!یک ماه حال داد!! یک عمر تاوان نمیصرفه هیچ جورش!!
    یا حق

    1. دوستان عزیزم یه مورد خیلی مهم رو خیلیا در نظر نمیگیرن.کاهش مصرف حالا به هر شکلی فقط عذاب دادن و سکنجه دادن خودته.اخدشم به یه بهونه ای چه مهمونی باشه چه یه جمع دوستانه یهویی باز برمیگردی بهمون حتلت قبلی.من روزی ۲۵گرم تریاک و شیره میکشیدم با ۴تا۶تا ترامادول که تشنج میکردم و دوتا ماشینم اینجوری اوراق شدن.اخرش گفتم یا عین ادم زندگی کن یا بگیبار بمیر و تموم.چون اینجوری هرروز هم داری خودتو میکشی هم خانوادتو‌هم ابرو و شخصیت پدر مادر و زن و بچه تو.گفتم بجای اینکه اینهمه پول این اشغالارو بدم رفتم یه هتل اتاق تک نفره گرفتم.فقط ۴روز.خدا میدونه من چیا کشیدم تو اون ۴روز.تابستون بود ولی من از زور سرما تا وسط ایتخونام هم میللرزید.میرفتم میشستم ززر دوش اب ولرم دو سه ساعت بهتر میشدم…تنها مسکل مخم این وسط که غیر بدن درد و اسهال و عرق اذیت میکنه بی خوابیه…کلونازپام۲ بگیرید و فقط و فقط یک چهارم بخورید راحت میخوابید.من بعد اون ۴روز،۱۲سال مصرف در اون حد وحستناک و نابود کردن نصف ثروتم کلا خلاص شدم.خدا شاهده تو اتاقم جنس داشتم حتی بفکرمم نرسید بهش دست بزنم چه برسه یه دودی بگیرم دردم کمتر شه‌اما الان بعد ۵سال کلا یه ادم متفاوت شدم و زندگیم ۱۸۰درجه تغییر کرده…یه شعار رو معتادای عزیزم یارگدتون باشه همیشه،نهایت ۱۰روز سختترین شکنجه و درد هزاران برابر میارزه به یه عمر بدبختی و فلاکت و بی ابرویی و سرافتگکندگی و نگاه های تحقیر امیز ادمایی که اکثریون حتی بک دهم ما نه شعور دارن نه هنر نه سواد…فقط اراده کنید و ده روز مردونه پای حرف گتون وایساید‌.بعدش خودبخود انقدر اتفاق خوب براتون پیش مساد که بابت تمام روزهای مصرفتون خودتون رو لعنت میکنید.فقط میمونه پرکردن خلا اون دوپامین کاذب لعنتی که با باشگاه رفتن یا یه پیاده روی بکساعته کلا پر میشه‌…خدا یار و یاور همگیتون باشه…و یادتون نره اذیت کشیدن و تحمل عذاب کار مرده که مطمئنما همتون بردای بزرگی هستین.یه بیمالله بگین و توکل کتید نهایت نهایت ۷تا ۱۰روز خلاصه خلاصین

      1. داداش این روش ترک شما برای مصرف ماهی نیم گرم جواب میده . شما قطعا دچار مشکلات بدتری خواهی شد ‌ .

      2. سلام دوست عزیز به این راحتی هام که میگی نیست به خدا روز ۳۳ هستم ولی شب که میشه از بیخوابی و ضعف اعصاب اینقدر پا میکوبم زمین من تنها مسکن که بهم دادن البته خانواده ژلوفن بوده؛ هنوزم ۳۳ شبه خواب به چشمام نیومده و از زور فشار عصبی دارم دیوانه میشم و متاسفانه خانوادم منو زندانی خونه کردن نه گوشی دستم میدن و دایما در کنترلشون هستم و حتی بعد این مدت درهای خونه رو روم قفل میکنم من مصرفم ۶ سال شیشه و قرص اعصاب و قرص خواب زیاد و یکسال آخر سورچه و کوکایین هم اضافه شده بود و الان دارم واسه یک دقیقه خواب راحت روزشماری میکنم فقط خانوادم شنیدن ترک باید به یکباره باشه و بدون جایگزین ولی نمیدونن با این کارشون دارن آنیتا رو به جنون درمیارن متاسفانه جرات خودکشی هم ندارم حتی جرات ندارم خودزنی بکنم فقط فقط دوست دارم دوباره یه قرص خواب دستم ببینم یکی از فامیلامون تو انجمن معتادان گمنام ترک یابویی رو به اینا یاد داده و ازش نمیگذرم چون شاید آنیتا نهایتا یکماه دیگه درد و بیخوابی و بدن درد و عرق سرد و ضعف بدن رو داشته باشه ولی دارم از درون به جنون میرسم داره صورتم از شکل و قیافه میوفته آخه حتی یه مسکن هم دستم ندادن ۳۳ روز واسه من به خدا قسم ۳۳ سااااااااااااااااااااااااااااااااال تموم شدخودمم ۳۳ سالمه آرزوی مرگمو دارم حیف که عرضه خودکشی هم ندارم فکر میکنن منو با دررررررررررررررررررررد زیاد جلسات بفرستن من حالم خوب میشه ولی نمیدونن حال من شاید لحظه بعد بشه بعد میشم همون آنای قبل ولی حیف که خانوادمو دوست دارم ولی هر لحظه میتونم از دستشون فراااااااااااااااااااااااااار کنم برم از بچگی دوست نداشتم کسی رو ناراحت کنم حتی تا الان با صدای بلند با کسی حرف نزدم ناراحتی و نارضایتی ها و خلا هامو با مواد پر میکردم حس بدی به آدم دست میده خونه به نام خودم دارم و انگار ندارم ماشین واسه خودم دارم و انگار ندارم بهترین و گرانترین گوشی و خط تلفن رو دارم و انگار ندارم از خدامی خواااااااااااااااااااااااااام منم کارتن خواب بشم تا قدر داشته هامو بدونم من یه زمان غرور کاذب برم میداره که من هنوز به نقطه عجزی که همه میگن نرسیدم من که دارم به اندازه این چند سال عمری که معلوم نیست چقدره پس برم شاهانه مواد بزنم از نوع بهترینش چرا من باید حرفای یه سری آدم رو گوش بدم که در حد من نیستن چرا من باید بیخوابی و در د بکشم چند روز دیگه باید حسرت یه لحظه خواب با آرامش و بدون در ماهیچه و عضله بکشم چقدر دیگه باید ۴ تا پتو بندازم چقدر دیگه پا بکوبونم تا ضعف بدنم بخوابه چقدر دیگه عرق سرد بریزم الان ساعت فکر کنم نزدیک ۵ صبح شده یه روز دیگه گذشت و من بازم حسرت یه خواب با آرامش و بدون درد خسته و کلافه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    2. دوستان من شروع کردم برای ترک روز دوم هستم b2 مصرف میکردم برای ترک زیادم ترک بی ۲ سخت نیست دیشب بدترین روز سال بود برام ولی گذشت الا خیلی بهترم پاهام درد میکنن که ژلوفنی چیزی ردش میکنم میره روزای سختو بعدش آروم و سرحال میشی من امروز اصلا مغزم باز شده مثل این میمونه درو باز کنی هوای خونه عوض بشه خیلی خوبه دعام کنید

    3. سلام دوست عزیز به این راحتی هام که میگی نیست به خدا روز ۳۳ هستم ولی شب که میشه از بیخوابی و ضعف اعصاب اینقدر پا میکوبم زمین من تنها مسکن که بهم دادن البته خانواده ژلوفن بوده؛ هنوزم ۳۳ شبه خواب به چشمام نیومده و از زور فشار عصبی دارم دیوانه میشم و متاسفانه خانوادم منو زندانی خونه کردن نه گوشی دستم میدن و دایما در کنترلشون هستم و حتی بعد این مدت درهای خونه رو روم قفل میکنم من مصرفم ۶ سال شیشه و قرص اعصاب و قرص خواب زیاد و یکسال آخر سورچه و کوکایین هم اضافه شده بود و الان دارم واسه یک دقیقه خواب راحت روزشماری میکنم فقط خانوادم شنیدن ترک باید به یکباره باشه و بدون جایگزین ولی نمیدونن با این کارشون دارن آنیتا رو به جنون درمیارن متاسفانه جرات خودکشی هم ندارم حتی جرات ندارم خودزنی بکنم فقط فقط دوست دارم دوباره یه قرص خواب دستم ببینم یکی از فامیلامون تو انجمن معتادان گمنام ترک یابویی رو به اینا یاد داده و ازش نمیگذرم چون شاید آنیتا نهایتا یکماه دیگه درد و بیخوابی و بدن درد و عرق سرد و ضعف بدن رو داشته باشه ولی دارم از درون به جنون میرسم داره صورتم از شکل و قیافه میوفته آخه حتی یه مسکن هم دستم ندادن ۳۳ روز واسه من به خدا قسم ۳۳ سااااااااااااااااااااااااااااااااال تموم شدخودمم ۳۳ سالمه آرزوی مرگمو دارم حیف که عرضه خودکشی هم ندارم فکر میکنن منو با دررررررررررررررررررررد زیاد جلسات بفرستن من حالم خوب میشه ولی نمیدونن حال من شاید لحظه بعد بشه بعد میشم همون آنای قبل ولی حیف که خانوادمو دوست دارم ولی هر لحظه میتونم از دستشون فراااااااااااااااااااااااااار کنم برم از بچگی دوست نداشتم کسی رو ناراحت کنم حتی تا الان با صدای بلند با کسی حرف نزدم ناراحتی و نارضایتی ها و خلا هامو با مواد پر میکردم حس بدی به آدم دست میده خونه به نام خودم دارم و انگار ندارم ماشین واسه خودم دارم و انگار ندارم بهترین و گرانترین گوشی و خط تلفن رو دارم و انگار ندارم از خدامی خواااااااااااااااااااااااااام منم کارتن خواب بشم تا قدر داشته هامو بدونم من یه زمان غرور کاذب برم میداره که من هنوز به نقطه عجزی که همه میگن نرسیدم من که دارم به اندازه این چند سال عمری که معلوم نیست چقدره پس برم شاهانه مواد بزنم از نوع بهترینش چرا من باید حرفای یه سری آدم رو گوش بدم که در حد من نیستن چرا من باید بیخوابی و در د بکشم چند روز دیگه باید حسرت یه لحظه خواب با آرامش و بدون در ماهیچه و عضله بکشم چقدر دیگه باید ۴ تا پتو بندازم چقدر دیگه پا بکوبونم تا ضعف بدنم بخوابه چقدر دیگه عرق سرد بریزم الان ساعت فکر کنم نزدیک ۵ صبح شده یه روز دیگه گذشت و من بازم حسرت یه خواب با آرامش و بدون درد خسته و کلافه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

    1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. جون مادرت نگو درد نکشم .نگو نگو نگو .تصمیم بگیر اراده داشته باش مث مرد بزار کنار دردش اونقدری نیس که ادمو بکشه نترس .نترس .چون ترس ریشه همه بدبختیاس .برو جلو بپر تو ترسات ببین چیه دلیلش چیه چرا باید بترسی .

  20. سلام دوستان من مصرف روزانه بالای ترامادول داشتم اول از شروع کنید جند روز چند روز دوز که کنید وقتی ۴ تا ترامادول ۲۲۵ میخوری اینو وقتی تو چند روز بکنی ۳ مطمن باش دچار علایم‌ترک‌نکیشی قرصارم‌ تو طول روز تقسیم کن همینجوری تو یه مدت کم‌میکنی تا برسی به مثلا یه دونه قرص اونم تقسیم میکنی تو طول روز اینجا مهم ترین نکته این که بدنتو قوی کنی حتما مولتی ویتامین مصرف کن منیزیوم واسه عضلاتت و مهم تر از همه امپول ب کمپلس ب ۱۲ که باید هر چند روز یه بار تزریق و قرصایی مث امگا۳ همه اینارو مصرف کن چون بدنت پر انرژی میشه چون با مصرف قرص ترامادول بدنت واقعا خالی از ویتامین میشه واسه همینه که همیشه خسته ای حالا باید مسکن لازم را تهیه کن مثه ایبوبروفن و استامینوفن واسه درد الپرازولام واسه خواب شب کیلیدنیون واسه رشه بدن و بی قراری و خواب شب و شیاف دیکلوفناک واسه کمر درد پنتو پرازول ۴۰ واسه معده درد احتمالی همه این داروهارم بدون نسخه داروخونه میگیری اینجاس که باید بعد چند روز مصرف یه قرص ۲۲۵ شروع کنی به کم کردن دوز و ممکنه دچار علایم ترک‌بشی که خفیفه و قرص های تقویتی مسکنا رو مصرف میکنی و بعد چند روز با فشار و درد خیلی کم ترک میکنی من خودم همینجوری ترک‌کردم‌بعد ۵ سال مصرف بالا پیاده روی هم خیلی کم‌میکنه واسه گردش خون تو‌بدن من خودم تجربه ترک‌یابویی داشتم همیشه از علایم ترک‌میترسیدم و ترک‌نمیکردم که دوست ذکترم با همین راه و قرصا خیلی راحت ترک‌کردم و حتی از لحاظ روحیم خیلی بم‌فشار نیومد چون بدنم همه ویتامینارو‌داشت چون از افسردگی‌جلوگیری میکنه بچه ها خدایی ترک‌کنید نترسید

  21. سلام شمارو بخدا دنبال این اعتیاد لعنتی نرید. من زندگی و همسر خوبی دارم اما اعتیاد ناگهانی برادرم که پسر بی نظیری بود تو روح و روانم اثر گذاشته. پدرم دق کرد و ماهم زندگیمون ازش اثر میگیره. برادر مهربون و ورزشکارم. خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه 😔

  22. سلام
    من ۱۴ الی ۱۵ روز دست کشیدن از این تریاک کشیدن الان هم هر ۴۸ ساعت یک چهارم قرص متادون میخورم و شبها عضله پاهام درد میکنه الان میخواهم همان متادون خوردن را بردارم چکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام درود دوستان روز ششم ترک مثل سگ دارم جون میدم پادرد و بیقراری دارم مواد سنتی مصرف کردم که قیمتش بالا بود به اسم محلی خریداری میکردم و مصرف ولی نمیدونستم بدترینه از سال ۴۰۰ به بهونه کرونا ۱۲سال پاکیمو خراب کردم ولی خب لذت مواد رو مثلا بردم با لغزش ولی خب الان در حال جون دادن هستم مثل سگ درد بدن میکشم
      ولی خب خدارو شکر الان بهترین فصل ترک مواد هست.سرکار نمیرم و خونه هستم الان اما اونم به جهنم مهم اول خودم هستم
      دوستان درد داره چون چیپس و پفک نخوردیم
      دوست عزیز من ۳ گرم میخوردم در روز دو گرم هم از سرکار اومدم کشیدم ولی باز میگم به درگ دردشو به جون خریدم یهویی یابویی نکشیدم الان هم دارم اینو مینویسم درد پا و درد معده دارم ولی خب من خیلی پرو تر ازاین حرفام دوست عزیز اینو میخونی باور کن ما معتادها خیلی پرو تر از این حرفاییم پس اگه بخوایم میتونیم زمان مصرف نفهمیدیم چطور روز ها شب شد الان حداقل شبها تا صبح بیدارم قشنگ دارم میبینم چه خبره
      رفیق الان میشه ترکت کرد وقتشه استارت بزن هیچی رو دست مرام و معرفت معتادا نیومده ترک کنم راحت میشم فقط
      اینو بدون فقط کافیه فکرت رو منحرف کنی به چیزی به اسم مواد فکر نکنی دردت هم کم میشه
      به امید پاکی همه ی مردم ایران به امید پیروزی نور بر تاریکی

      1. سلام اقا تو تروقران من ۱۵ ساله مثله خر استفاده کردم متادون بدترین درد هم میدونید ماله متادونه رسوندم به روزی ۲۵۰ سیسی جواب نگرفتم نشدهروئین سورچه شیشه ترامادول شیره ب۲ و دتا هندی چندتا دیگشو روم نمیشه بگم در روز میخوردم ک اروم شم اما نمیشدم تروقران نگین یابویی چهار تا دارو بگین پیدا شه نه چیز هایه عطاری میفروشه روزی سه ورق روش قرص دیازپام ۱۰ میخوردم ک فقط چرت بزنم ۱۰ دقیقه

    2. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  23. بنده سالهاست که مصرف تریاک و شیشه دارم و یک هفته ست که کلا مصرف نداشتم ولی خیلی بی قرارم بدن درد دارم و بی حالی شدید میشه خواهش کنم که راهنمایی بفرمایید چه دارویی مصرف کنم تا این حالت‌ها از بین بره

  24. سلام دوستان عزیز همدرد.من ۲۵سال شیره و تریاک مصرف میکردم اونم روز ۳تا۴گرم میخوردم.دفعات زیادی تصمیم به ترک گرفتم و موفق نمیشدم.نا اینکه ۱۵روز پیش تصمیم قاطع گرفتم و خانوادم هم همه از زن و بچه هام کمکم کردند و یکهفته درد کشیدم و تمام.واقعا ترک کردم ففط یکهفته درد بکشید و والسلام ترک میکنید مطمعنم فقط اراده محکم داشته باشین و باخانوادتون هم صحبت کنید تا اوناهم تو این یکهفته هم ناراحتتون نکنند و هم کمکتون کنند.باتشکر

    1. سلام، امکان نداره با ۱۵ سال اعتیاد یک هفته بشه ترک کرد، من ۶ سال روزی ۱۰ تا ۱۵ گرم وافوری کشیدم، یک‌ماه گذشته هنوز خوابم درست نشده.
      برای بقیه میگم یک هفته دوری از کشیدن و بساط رو تحمل کنید وسوسه لااقل ۵۰ درصد کم میشه. یکی دوهفته خیلی سخته بعدشم سخته اما سرازیری شروع میشه.
      با این فکر که تونستم ترک کنم پس میتونم دوباره ترک کنم، مبارزه کنید و به خودتون رو ندین.
      یادتون بیاد به چی علاقه داشتین، ورزش موسیقی فیلم فوتبال مطالعه تحصیل، همون رو دوباره شروع کنید، میدونم سخته ولی شروع کنید همون میشه راه نجات‌تون.

  25. سلام من ده ساله با تریاک آشنا شدم .اول هفته ای یک بست با دوستام تا سه سال .بعد شد سه روزی نیم گرم تا دوسال .واین پنج سال آخر اولش روزی یک گرم شروع شد تا دوسال پیش روزی سه گرم و الان دوباره روزی نیم گرم تریاک مصرف میکنم .البته یک هفته دارم ترک میکنم تو خونه سه روز کم کردم و الان چهار روزه که نکشیدم .فقط شبا خیلی بیقرارم و اصلا نمیتونم بخوابم یکم هم درد پا و دست دارم . مسئله جنسیم به شدت زیاد شده و زود انزال شدید شدم .قبل از اعتیاد اینجوری نبودم ‌.از شما دوستان پاکم راهنمایی میخوام چیکار کنم که بیقراریم کم بشه و اون مسئله هم دوباره خوب میشم یا همینجوری باقی میمونه ؟

    1. سلام . غروبها یک سرم نیم لیتری بزن با کترولاک و شیاف و اون مسله هام بعد یک ماه خوب میشه نگران نباش

      1. دمت گرم داداش .الان شده شونزده روز و جوابتو دیدم .خیلی برات دعا میکنم تا همیشه شاد و سلامت باشی .خیلی گلی

    2. نمیدونم میخونی این کامنتو یا نه اما ترک اعتیاد مصیبتهای خاص خودشو داره اگه تصمیم گرفتی ترک کنی اولا به هیچ عنوان غذای سرخ شده غذایی که با روغن درست شده گوشت لوبیا و.. که سرده و سنگینه نخور فقط تخم مرغ اب پز وسیب زمینی ودارچین وکلا گرمی جات
      دوست عزیز چیپس وپفک نبوده که یه باره بذاریش کنار بهبودی درد داره و برای خلاصی از مواد هیچ..هیچ .وهیچ راهی نداری جز درد کشیدن هرکی بگه من بدون درد ترکت میدم ببخشید غلط کرده اگه میخوای پاک بشی باید درد بکشی ..اونیکه میگه بدون درد ترکت میدم در واقع داره یه جنس جایگزین بهت میده اون جایگزین هم میتونه هر چیزی باشه متادون ب ۲ و..اما یادت باشه هر زمان هم که باز قرار باشه اون قرص یا شربتو ترک کنی باز مجبوری درد بکشی و.. مال به هیچ عنوان مصرف کنترلی نداریم اینکه بخوای با قرص کم کم دوزشو بیاری پایین فقط خودتو کسخول کردی.. اما.. درد فیزیکی اون ده تا بیست روزه بیخوابیش هم گاها ۳۰ تا ۳۵ روز طول میکشه یعنی به دلیل بهم ریختن ساختار بدنی وساعت مغزی دچار بیخوابی میشی اما همه اینا مقطعیه و نهایت روز چهلم ترک انگار از یک خواب طولانی بیدار شدی دنیا برات زیبا میشه خیلی از چیزایی که قبلا توجه نمیکردی بهشون جذاب میشن برات در مورد زود انزالی هم ببین به دلیل مصرف مواد خون سفت میشه و انزال تاخیر می افته وقتی مواد میره کنار خون رقیق میشه و به سمت پایین میره و الت تناسلی همیشه در حالت نعوظه اما گفتم که اینا مقطعیه و ریشه روحی روانی داره اگه اعصابتو بتونی کنترل کنی سریعتر درمون میشی اما یک بُعد قضیه بُعد روحی روانیه که باعث میشه اگه نتونی باهاش کنار بیای خیلی زود لغزش کنی باید به خانوادت بگی مراقبت باشن تو دو هفته اول اعصابت کاملا ضعیف میشه مخمخا یا وسوسه تا یه مدت همراهته زود رنج میشی از همه طلبکاری و… که خانوادت میتونن کمکت کنن این دوره رو تموم کنی اگه قصدت تموم شدن این وضعیته باید بری کلاسهای ان ای..ببین؟ باید بری کلاس اگه قصدت ترک کردنه یعنی بایدیه بدون کلاس محاله ترکت تداوم داشته باشه این تنها راه وبهترین راه برای ترک طولانی مدته یعنی همزمان با ترک فیزیکی برو کلاسهای ان ان اونجا خلآ که باعث شده تو بخاطرش بری سمت موادو برات پر میکنه و در نهایت بهبود پیدا میکنی موفق باشی

      1. دمت گرم داداش .الان شده شونزده روز و جوابتو دیدم .خیلی برات دعا میکنم تا همیشه شاد و سلامت باشی .خیلی گلی

        1. آقا جوادِ عزیز سلام منم مث شما
          هستم ولی روزِ هفتم پاکی هستم
          تا کی باید این درد پا و گزگز بی خوابی رو تحمل کنم!!؟ من ۵ سال تریاک روزی یک نخود مصرف داشتم!خواهشا کمکم کنید هرکسی که این پیام من رو میبینه،شبا کلا خواب ندارم ولی سرم بره اصلا دیگه دور مواد مخدر نمی رم

          1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

          2. دوست من تو که ۷ روزشو رفتی دیگه سوسول نباش اونم تموم میشه خودت نمیدونی که کی تموم شده اصلا یادت میره .همین فرمون رو با قدرت برو قوی باش هر چیزی که حالت خوب میشه باهاش بجز مواد مخدر برو همون سمت حتی اگه برای ۵ دقیقه حالتو خوب کنه .

            1. بلاخره باید جواب اون روزهایی که نشستیم.چایی ونبات و وافورو سنگ سیخ .یا هر کوفتو زهره ماری دیگه رو استفاده کردیمو هواپیما خریدو فروش کردیم .ملک بالاشهر تهران خریدمو قطارشخصی داشتیم رو باید پس بدیم .پس باید یه جو غیرت بخرج بدیم .ترک بدون درد مهاله مرد اونه درد بکشه ولی یک عمر راحتو سربلند زندگی کنه
              ودر اخر. ترک فقط ترک یابویی کمپ و امثال اون بجز اعتیاد بیشتر چیزی نصیب ادم نمیشه .بشین خونه. دردو تحمل کن یه هفته

        2. سلام ترو قران کمک کنین بهم ۱۰ساله متادون شربت روزی ۲۵۰سیسی کردمش اخر نشد بازم نشئه نشدم الانم یابویی اصلا راه نداره اصلا تروخدا چهارتا دارو بگین ک بدن میدونین ک بدترین درد جهان و متادون داره البته متادون با هرویین و شیشه و روزی یه ورق دیازپام ۱۰ میخوردم هرچی گیرم میومد ب۲ دتا هندی ترامادول و حشیش و چهار تا دیگه ک روم نمیشه اسمشو بگم اقا یون ترو قران کمک راهنمایی

          1. سلام دوست عزیز
            جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      2. سلام من بیشتر از ۱۰سالی هست مواد مصرف میکردم
        تریاک و شیره بعد b2 البته ۴سال آخرروزی یک متادون۴۰ تریاک و شیره هم هفته ای یکی دو بار میزدم
        از همه بدتر متادون هست
        من ۱۰روز آخرم متادون کاملا قطع کردم ۱۰ روزی ۲نوبت صبح و شب شروع کردم به تریاک کشیدن ظهر روز دهم شنبه بود یک بست شیره کشیدم و تمام
        البته از شبش باز شروع کردم به خوردن متادون البته این بار ۲تا قرص۲۰ تو چهار روز تا سشنبه ظهر مصرف کردم و از ظهر سشنبه دیگه تمام از اون روز الان ۲۱ روز میگذره
        و تمام این روز های ترک رفتم سرکار حوصله نداشتم اعصابم ضعیف بود ولی رفتم
        هنوز شبا تا سحر بیدارم
        درد ندارم
        ولی بی حالم و بی قرار
        خدا ان شاء الله کمک کنه از شرش خلاص بشم
        آرزوی سلامتی برای همه ی هم دردها دارم.

    3. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    4. سلام عرض ادب داداش جونم جواد. آفرین بهت همین طوری ادامه بده درس میشع ب مرور زمان داداش یک شبه معتاد نشدیم ک یک شبه ازش خلاص بشیم چ بخایم چ نخاییم باید این دردو بکشم فقط فقط دوش آب سرد. شفا میاره واسه پای بیقرار کپسول گاباپنتین ۱۰۰یا ۳۰۰مصرف کن عالیه فقط خودتو سرگرم کن بهش فک نکن روز ب روز رو ب بهبودی حرکت می‌کنیم داداش قویی باش
      ب امید پاکی همه یمان دوستون دارم 🖤

    5. قرص ناپروکسن ۵۰۰ بگیر بخور ایبوپروفن هم خوبه فقط ناپروکسن رو خوردی نشسته باش مدت ۲۰ دقیقه تا لوله معده آسیب نبینه

  26. سلام . من به خاطر مصرف قرص ب۲ همسرم تمام زندگیم که تو سال ۹۴ ۲۳ میلیارد میشد ازم گرفت ورفت حساب کردم هر قرص ب۲ نزدیک به ۱۲۰ میلیون پای من آب خورد . نکنید تو رو خدا تر کنید

  27. من از سال ۹۱ با ترامادول شروع کردم، بعد تریاک کشیدم، بعد شیره، بعد قرص متادون و سیگار هم ک روزی یک پاکت، هر چقدر خانومم و اطرافیان نصیحتم کردن بی فایده بود، تا اینکه خودم تصمیم گرفتم ترک کنم، اول از خدا خواستم کمکم کنه بعدم خودم همت کردم، چون رحمم به دو تا بچم اومد، بزندیگم اومد، که اون طفلیا فردا توی مدرسه چطوری سرشون رو بالا بگیرن وقتی دوستاشون بفهمن باباشون معتاده، دوستان قدم اول اینه ک قبول کنی تو یک معتادی، من بدون اینکه دکتر برم ترک کردم
    بعد شیره قرص متادون مصرف کردم، بعد کم کم دوزش رو اوردم پایین تا اینکه رسوندم به روزی یک چهارم متادون ۲۰ و بعدم مرتب ویتامین استفاده کردم، امپول نوروبین میزدم اگه امروز اینجا اومدی و داری این متن رو میخونی یعنی تصمیم گرفتی ترک کنی، سخته ولی شدنیه بخدا میشه و برای همیشه از شرش خلاص میشی و وارد دنیای پاکی میشی، من الان چن وقته باشگاه میرم بدنم روی فرم اومده همه ازم تعریف میکنن و لذت میبرن و من خودم بیشتر از همه لذت میبرم دیگه از ازمایشات ترسی ندارم، قیافم کلی تغییر کرده رفیق خوبم زندگی خودتو و زندگی اینده بچه هاتو نجات بده اینو از کسی میشنوی که بیشتر وقتش رو توی انباری در حال مواد کشیدن میگذروند و حالا وقتم رو توی باشگاه میگذرونم، بجای پول ب مواد و قرص به پسته و اجیل و شهریه باشگاه میدم به امید پاکیه همه جوونای وطنم

  28. چرامجبور اونکه خرجی نمیده تازه شمابایدخرجی مواد اونو بدی یکباراتمام حجت بفرست کمپ مجددشروع کرد طلاق طبق قانون اون سرپرستی بچه هارا نمیتونه بگیره .چرا عمرتوتلف کنی .یک فرصت بهش بده برگشت کرد برودنبال زندگیت بچه هاتم نجات بده

    1. عمو سلام معتاد هیچ راهی ندارن تا اینکه فقط خودش بخواد مدتی که لذت بردی باید دو برابرش درد واذیت بشی کمی اراده داشته باشی وامید تمامه.یا علی

      1. باسلام ان شاءالله خدا همینجور دست منو گرفت رفتم انجمن و ترک کردم دست این دوستمون هم میگیره و از مخمصه رها میشه بنده فرزاد هستم معتاد از زرند کرمان

      2. تنها کامنتی ک بدلم نشست ده سال بیست سال سرخوش مصرف میکنن بعد انتظار دارن ی روزه از بین بره من ۲۰ سال مصرف داشتم روری دو گرم با خودش کم کردم اوردم روزی نصف لپه بیست سوت بعد انداختم به یک هشتم ب دو امروز دو روزه همونم نمیخورم با ابن حال بازم خماری پس میدم این مواد هچ مصرف کردی دو باید خماریشو پس بدی ولی مردم از درد کرونا سرما خوردگی ک یک هفته میندازتت نمیترسن ولی از درد خماری تریاک ک کلا سه روزه بعد درست میشه میترسن….

      3. دمت گرم دقیقا همینطور من چهار سال مصرف کردم خودم خونه ترک کردم البته باتغزیه خوب وماساژ و استخر فقط کمی غیرت میخاد همونطور که لذتشو دیدم ولی دردها زیادی هم کشیدم

  29. سلام اول تشکربسیاربسیارزیادی ازعوامل سایت باتوضیحات بسیارعالی بکنم خسته نباشید واقعا دمتون گرم زنده باشید بعد خواستم بگم اعتیاد ازقرص الپرازولام تا شیشه وکراک وهرکوفتی واقعا خیلی بدهست وبیشترازمصرف کننده اطرافیان زجرمیکشه من خودم در۲۵سالگی ازاستامینوفن میترسیدم اما متاسفانه تودام همه افتادم البته فقط پول کارکردم توچاه ریختم وخوشبختانه باقطع رابط بادوستان که حتی ماهی یکبارمصرف میکردن کلا بدون وسوسه کنارگذاشتم واقعا هیچ سودی جزضرروبدبختی نداره یکبار خمار یکبار تعریق شدید یکبارسردرد هیچوقت حالت عادی یک انسان معمولی رانداری .فقط از عزیزان خواهش میکنم درموردتداخل بیشترتوضیح بدن تداخل ب۲ با متادون حتی موجب مرگ میشه واقعا زجرآوره بخدا هیچ سودی نداره فقط کمی فکر .من ازتریاک شروع شد شیره متادون هرویین شیشه هیچکدام هم دکترنرفتم تشکر ازسایت شما وخدانگهدار

    1. سلام چطوری و با چه دارویی میشه تریاک را ترک کرد…. من شب ها استخوان درد و بی قراری زیاد دارم به حدی ک نمیتونم دراز بکشم یا بشینم…خداوکیلی اگر دارویی سراغ داری که درد و بی قراری نکشم و بتونم بخوابم

      1. بنده متادون مصرف می کنم ۲۰ سالی است روزی پنج سی سی الان رساندم به یک سی سی لطفاً راهنمایی کنید ممنونم

        1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

        2. دوست عزیز یکدفعه ترک کردن اشتباه بزرگی است شما قرص b2 بخرید ولی چون قرص b2 خودش هم اعتیاد داره سعی کن در عرض ده روز از قرص b2 استفاده کنی وقتی قرص b2 میخری به چهار قسمت تقسیم کن اول یک دومش رو مصرف کن اگه حالت بهتر شد سعی کن تا چند روز از همین یک دوم استفاده کنی بعد از چند روز سعی کن یواش یولش دور قرص رو کم کتی بک‌جهارنش کنی و به همین ترتیب کمش کنید البته قرص b2 با متادون تداخل دارویی میاره کسانی که متادون مصرف کردن نباید تا چند روز b2 مصرف کنند چون تداخل داره و مجبورا سریع به اورژانس مراجعه و با پزشک حقیقت رو مطرح کتی که یه امپول مخصوص لا سرم برات تجویز میکنه حالت خوب میشه

      2. از b2 استفاده کن ۴ تیکه کن تریاک بازم راحته گیاهی مال من متادون و ترامودول هس صنعتی تو یک ۴روم b2 وسلام

      3. سلام همدرد عزیز
        من چهارده سال الکل و ترامادول و تریاک و شیره و متادون و ب ۲ و کلونازپام و آلپرازولام مصرف کردم و هی درگیر جایگزین کردن بودم. دو بار رفتم کمپ اجباری و عذاب جهنم را تجربه کردم اما پس از مدتی باز دچار لغزش شدم. پارسال بصورت تدریجی در خانه ترک کردم و یکسال و یکماه و یک‌روز حتا یک سیگار ذوقی هم نکشیدم که همه اش از برکت انجمن معتادان گمنام بود. متأسفانه درد شدید ناشی از عصب سیاتیک سمت راست کمر دارم و سه ماه و نیم پیش دچار لغزش تریاک شدم بیش از ۱۰۰ شبانه روز است که عذاب می‌کشم. اگر روزی فقط ده پانزده پک تریاک مصرف کنم، درد کمرم کاملا رفع می‌شود ولی ذهنا آرامش ندارم، چون دوازده قدم انجمن معتادان گمنام ذهنم را در تضاد با هر ماده‌ی مخدری کرده است.
        درد خماری بدترین درد جهان است اما من ازش ترسی ندارم چون آبدیده شده ام. تنها مشکلم کمردرد لعنتی است که جز مورفین هیچی قادر به تسکینش نیست.
        هر عزیزی اگر واقعا بخواهد می تواند با عضویت در انجمن معتادان گمنام، پاک زندگی کند، بشرطی که مثل من مشکل حادی چون دیسک و عصب سیاتیک کمر نداشته باشد. اگر بخاطر درد جهنمی کمرم نباشد، عمرا یک دود تریاک نمی کشم. آنانی که چنین مشکلی ندارند، اقدام کنند. صد در صد نتیجه می‌دهد و پاک می مانند.
        و طبق تجاربی که دارم، ترک تدریجی با کمک مسکن های غیر مخدر مثل بروفین، دیکلوفناک، گاباپنتین (و تا مدتی آلپرازولام یا امی ترپتیلین) راحت‌ترک از غیره روش هاست.
        در اخیر باز تاّکید می‌کنم که عضویت انجمن معتادان گمنام، رفتن به جلسات و کارکرد قدم الزامی است، در غیر آن، قادر به سم‌زدایی خواهیم بود اما قادر به حفظ پاکی و قرارگرفتن در فرآیند بهبودی، نه.
        فرید – افغانستان

        1. سلام دوستان من حدود پنج ساله روزی سه وعده هر وعده یک چهارم قرص چهل میخورم البته قبل از اون روزی یک گرم شیشه وکراک میکشیدم یکی از دوستام پیشنهاد کرده شربت تریاک بخورم اونو یواش یواش کم کنم که بتونم راحت تر ترک کنم بنظر شما ترک متادون راحت تره یا شربت تریاک

          1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      4. سلام ببخشید من خودمونی بهت میگم اینقدر سوسول نباش اندازه هرچی مصرف داری بریزش تو سرنگ روزی یه خط ازش کم کن فقط دیگه خودتو گول نزن مردانه روزی یه خط کم کن براش وقت بزار یذره زمان بره ولی هیچی متوجه نمیشی اگر یه معتاد بخواد ترک بکنه هیچی جلودارش نیست ایشالا موفق باشید

      5. سلام دوست عزیز با شربت اپیوم شروع کن و اطلاحأ قدم به قدم پیش یرو، نترس،هیچ اتفاقی نمیفته.
        قدمهای بعدی نساز شد بنده هستم خدمتت همینجا پیام بذار کمکتون میکنم. فقط اراده یادتون نره

  30. سلام ببخشید میتونید کمکم کنید من معاون مصرف میکنم روزی ی ۴۰ میل چجوری میتونم ترکش کنم خواهش میکنم کمک کنید بهم

    1. سلام متادون‌ رو یک چهارمش رو کم کن تا یک هفته ادامه بده بعد یک چهارم دیگه رو کم کن که بشه ۲۰ .همینطور کمش کن تا بشه صفر بعد از این تا روز ششم یا هفتم درد چندانی نداری ولی روز ششم اوج دردته تا چند روز .بعد اون آروم دردت کم میشه .داداش من‌ خودم روزی ۴ تا متادون ۴۰ مصرف داشتم به خدا نترس راحت میشی .دوره ترک هم از نوروبیون و دوش آب سرد استفاده بکن خدا همه رو از شر مواد نجات بده

      1. داداش که اونم میتونه دردشو با امپول نوروبیون وکترولاک……. کنترل کنی، ما بی اطلاع بودیم ولی الان خدارپشکر راهکار هست. فقط اراده میخواد

        1. سلام دوستان عزیز درد کشیده .یه چیز رو میگم نه میخوام روحیت از دست بره نه ضعیف بشی دست و پاتم سست نشه یه راهکار میدم و بس بعد از هزار بار ترک کردن دارم میگم.اول تصمیم بگیر ببین با خودت چند چندی از رو جوگیری مقطعی میخوای ترک کنی یا نه واقعا اخر خطی بعدش.دنبال این نباش بدون هیچ درد .خماری .بی حالی و بی حوصلگی ترک کنی هلو بیا برو تو گلو که نمیشه.هر چی لذت بردی از مصرف بالاخره باید یه مقدار اذیتم بشی دوست من .ولی نترس خیلی سادس .سخت میگذره اوایلش ولی تهش قشنگه به شرطی که بخوای و بیای جلو .راهکار داره ز بزن خواستی نه پولی میخوام نه پاداشی همون که یه خانواده بخاطر اعتیاد یه نفر از اعضاش از هم نمیپاشه برام کافیه .دست روزگار پاداشمو میده

    2. سلام ببخشید من خودمونی بهت میگم اینقدر سوسول نباش اندازه هرچی مصرف داری بریزش تو سرنگ روزی یه خط ازش کم کن فقط دیگه خودتو گول نزن مردانه روزی یه خط کم کن براش وقت بزار یذره زمان بره ولی هیچی متوجه نمیشی اگر یه معتاد بخواد ترک بکنه هیچی جلودارش نیست ایشالا موفق باشید

    3. اگرتوان دارید و میخواهید یکباره و چند مرحله ای و کوتاه مدت ترک کنید از طریق نالوکسان و کلینیک تحت نظر پزشک سم زدایی بشید و انشاالله پاکی، وگرنه فعلا با شربت اپیوم شروع کن ،اونم باز زیر نظر پزشک که یکوقت خدای نکرده وسوسه نشی، اپیوم الکل و آلکالوئید داره ،یعنی شمارو دل زده میکنه و بعد از اتمام دوره حتی اگر بخواهید هم که مصرف کنید نمیتونید.حالت تهوع و…. میاد سراغتون. با آرزوی موفصیت

  31. سلام همسر من ۱۶ ساله که اعتیاد داره اینقدر دروغ نوشتند که کسی که مواد مصرف میکنه منجر به مرگ میشه همش الکیه ۴۳ سال سنشه یه سرماخوردگی ساده هم نگرفته شیشه هم مشرب میکنه ده بار هم تا حالا تو کمپ بردیم ترک کرده و دوباره مصرف کرده چرا میگن شیشه موجب مرگ میشه دروغ میگن کی از دستش خلاص میشیم خدایا

    1. سلام هر مخدری مرگ تدریجی خوده شخص و خانوادشه ولی اینکه میگن طرف مصرف کنه میمیره یا فلان مخدر و با فلان چیز مصرف کنی اووردوز میکنی بسته به شخص و شرایط مصرف و مقدار مصرف از دو مخدری که با هم سازگاری ندارن در کل مصرف و مرگ فرقی نداره چون عمر میره و شخص فقط برای مصرف زندگی میکنه و به هیچ چیزی اهمیت نمیده انشاله که خداوند دست همه دوستان درد کشیده رو بگیره و مخصوصا به خانواده هاشون صبر و استقامت بده چون سختیش برای اونا بیشتر از خوده شخصه یا علی

    2. مخدر از هرنوعی..اگرچه سریعا منجر به مرگ نشود ولی از درون مغز فرد مبتلا را تخربب میکند.چه ازلحاظ روحی چه جسمی. و اگر غیر ازاینها باشد نوعی مرگ تدریجی برای اطرافیان است.شک نکن…

      1. هر مقدار متاددن لازمه بدنتون الان آروم بگیره مصرف کنید . یک شیشه ۲۵۰ تایی بگیرید و مثلا اگر روزی ۱۰ سی سی متادون می خورید ۱۰ سی سی توش آب بریزید . با این روش مصزف شما ظرف یک مدت حدودا ۴۰ روزه به شدت پایین میاد بدون اینکه متوجه کاهش دوز مصرفی بشید . در نهایت به روزی می رسید که متوجه می شید که کل شیشه آب خالیه . بعد از اون ترک متادون خیلی سهده می شه و درد و بی قراری زیهدی ندارید . فقط یک مقدار بد خواب می شید که می شه با دارو درستش کرد

        1. سلام . این روش که شما میگید فقط برای کسایی جواب میده که مصرف کوتاه مدت متادون داشتن حداکثر یک یا دوسال ولی کسی که ده سال یا بیشتر متادون مصرف میکنه باید خیلی زمان بیشتری برای ترک بزار و کم کنه . دست کم چهار ماه طول میکشه .

          1. اره من الان پنج روز هیچی نخوردم اما از دیروز دارم می‌ترکم از درد هزار بارم وسوسه شدم اما هنوز طاقت اوردم

            1. داداش مصرفت چی هست؟
              عسل خوب و گیاه خارخاسک و خارشتر از عطاری بگیر دم کن و با عسل بخورهی بخور
              کلونیدین ، نالوکسانم خیلی کمکت میکنه

        2. چرت محضه اینو یه ادمی میگه که ماه هاس درگیر ترک متادونه کلی دکتر و اینور و اونور رفتم. تادون خیلی ترسناکه تورو خدا نخورید

        3. سلام یه مسلمان غیر مسلمان بنده خدا بگه واقعا چطور متادون رو ترک کنیم بنده گرفتار روزی ۲ عدد قرص متادون هستم خواهشمندم التماس میکنم مراحل ترک داره اگه دارووییی داره بنویسید دعای مادرم پشتتونه

          1. سلام دوست عزیز
            جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    3. سلام ببخشید توروخدا من ۸ساله متادون مصرف میکنم روزی ۳۰سی سی ولی الان با کمک دارو گیاهی روزی ۵سی سی الان یک ماهه ولی الان ۱۰روزه من شبا خواب ندارم از پادرد وبیقراری دارم میمیرم اصلا نمیتونم بخوابم ایقدر بیقرارم حتی نمیتونم گوشیم رو دستم بگیرم توروخدا اگه راهی برای کم کردن بیقراریم ودردم دارید لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

      1. سلام هر روز یک سرم یک لیتری تزریق کن غروب ها و کترولاک رو هم بریز تو سرم. شبها تا ۷شب قرص خواب بخور راحت ترک میکنی. اگر دردت بهتر نبود شیاف استفاده کن

        1. من ۱۲ سال مصرف شیره داشتم با روزی ۳ سیسی فقط ۳ سیسی متادون شروع کردم رسوندم به ۱ سیسی تو یک ماه به یک باره اون ۱ سیسی رو قطع کردم ۴ شب از درد پا خواب نداشتم اگر در ۴ روز من چند تا ۱ ساعت خوابم برده اونم با قرص گاباپنتن یا پروفن الا خدا رو شکر بعد روز ۴ رحت تر شدم از درد پا ولی خواب نه بد خوابی شدید دارم

      2. منمـ متادونـ ترڪ ڪردمـ تا الانـ اگر دارو مصرف میڪردے دیگه نخور دوشـ اب سرد بگیر پنچـ رور دیگه صبر کن تا سریع از بدنت بره اگر بیشتراز ده روز دارو مصرف کنی معتاد به همون دارو ترک اعتیاد میشی

      3. سلام دوست عزیز برای پادرد بعد ترک زیر دوش اب سرد بروید یا پای خود رو خیس کن وبا نمک بگو پات ماساژ بدن ظرف دوروز راحت میشی

      4. سلام
        فقط یک راه داره تو گوگل بزن ( مشکل اساسی روش های ترک اعتیاد ) ی سایت هست کاملا توضیح داده که علت اصلی برگشت به مواد چی هست اون سایت اسمش هست کلید رهایی مطلبش ناب و اصلی هست برو بخون و ببین درمورد اعتیاد به ما چه دروغ هایی گفتن.

      5. دوش آب سرد خیلی کمک می‌کنه.بعد از دوش بدون اینکه بدنتو خشک کنی برو زیر پتو.انشالله که ج میده

      6. برباعث و بانیش لعنت
        از ۳۳سالگی تا ۳۹سالگی نشستم پای وافور دومیلیون دلار داشتم
        الان حتی پول دوتا نون رو ندارم
        من که ساعت۶صبح مثل فنر از جام بلند میشدم الان ساعت۱۳ به زور به خودم تکون میدم تو تختخوابب

      7. از داروخانه قرص بیقراری بگیر خیلی کمک مکنه،،منم چند وقت پیش بهم پیشنهاد دادن ولا خیلی کمکم کرد،

        1. داداش گلم فقط هروقت دردت خیلی شدید شد برو زیر دوش آب ولرم و آخرش که میخوای بیای بیرون آب رو سرد کن و بیست ثانیه بمون زیر آب سرد . البته بستگی به حالت جسمانیت داره بهت قول میدم عین فیل میخوابی درد مفاصل و استخوانت هم آروم میشه .

          1. سلام دوست عزیز
            جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

          1. سلام دوست عزیز
            جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      8. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      9. سلام عرض ادب همین جوری ادامه بده داداش ۸سال مصرف اونم متادون😭 ب این راحتی آدمو ول نمیکنه داداش جونم همین جوری ادامع بده واسع پای بیقرار کپسول گاباپنتین ۱۰۰یا ۳۰۰بخور فقط تحمل کن خودتو بگیر زیر اب سرد درد بیرون میره این دردی ک منو تو داریم میکشیم نشانه های سم زادیی بدن هست روز ب روز رو ب بهبودی میریم الان اینو ک دارم می‌نویسم با اشک دارم می‌نویسم درد کمر و پا امانم را بریده فقط ی چیز دوش آب سرد من شبانه حدودن ۵۰ بار میرم زیر اب سرد تحمل کن ارادتو قوی کن اگه بهش فکر کنی هیچ وقت نمیتونی ترک کنی فقط زجر عذاب میکشی آرزوی پاکی همه ی عزیزانم دوستون دارم

        1. درود به تو بزرگ مرد.سعی کن قرص جوشان ویتامبنcوجوشان مولتی ویتامین .قرص زینک خارجی وقرص کلسیم استفاده کن،واسه خواب هم از شیافت دیکنوفنالک استفاده کن،نیم ساعت بعد بگو جایی که درد داره و بیقراری رو ماساژ بده حداقل یک دو ساعتی میتونی بخوابی،به امیدپاکی،یاعلی

      10. سلام دوست عزیز، یدونه سرم ، بهمراهذیدونه آمپول آپوتلااستامینوفن تقویت شده هست) به همراه یدونه آمپول بکمپلکس. بزن دردت آروم میگیره. تا حدی که نصف سرم نشده خودت سرحال میشی. و میتونی این سرم رو در دوشب استفاده کنی. واسه خواب و بیقراری هم قرص هست ولی صلاح هست پزشک تجویز کنه . بنده تکنسین بین المللی و حرقه ای دارو دارم ، از این رو نظرم رو عرض کردم

      11. دوستانی که از بی‌قراری شب اذیت میشن از قرصهای شل کننده عضلات مثل «متوکاربامول» استفاده کنند خیلی جوابه. برا اونایی هم که جواب نمیده یک قرصی هست که یادم نمیاد اسمش ولی یکبار خوردم بعد از ده دقیقه توانایی جویدن آب رو هم ندارید و برای چند ساعت بیهوش میشود که خالی از هرگونه مواد مخدر هست، جستجو کنید اسمش رو پیدا کنید ولی هم اولی که گفتم خودم استفاده میکنم از اونی بی‌قراری مواد خیلی خیلی بهتر میشود. خدا یار و یاورتون باشه ، انشاالله

    4. خدا صبرت بده شیشه ای ها خیلی دیر به هوش میان و بد ترک میکنن..ولی به خاطر بچه ها تحمل کن😪 کسی از خماری نمرده ،بعد از ۱۲ سال پاکی لغزش کردم و ۳ ماه تو غذاب بودم ۴۷ روزه میگم خدا مرگ ،درد هام و عرق کردنم زندگی رو جهنم کرده،،روز ها میزنم کوه تا عصر ،شبم زیر دوش آب یخ.ولی یا میمیرم یا دوباره پاک میشم

    1. سلام عرض ادب خدمت هم دردیهای عزیزم
      بنده حدودن ۱۶ماه اعتیاد دارم اولاش هروئین مصرف میکردم کارتون خواب شدم ب اجبار خواهرم و مادرم اومدم خونه بعد پناه آوردم ب متادون اولاش روزی ی دونه ۴۰ و ی دونه ۲۰میخوردم بعد ۶.۷ ماه مصرفم رو ب بالا رفت روزانه ۷.تا ۸عدد قرص قرص متادون ۴۰مصرف میکردم تا ماه پیشی هم روزی ۸تا ۴۰ می‌خوردم یا روزی ۷۰سی سی شربت الان یک ماه میشع کمش کردم روز اول نخوردم هچی یهو ی درد وحشتناک اومد واسم توانا یک ثانیه رو نداشتم فقط مرگ میومد جلو چشام بعد اون روز ۴تا ۴۰خودرم با هم تا آروم شدم بعد روزانه کم کردم کم کردم تا الان رسیدم ب اینجا الا فقط شبا میخورم تا بتونم بخوابم اونم ی دونه ۲۰ ی شب نخوردم. تمام وجودمو درد گرفت پا درد دست درد کمر درد معده درد دل درد هزاران بدبختی دیگ لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم تا اینجا اومدم نمیتونم دوبارع بشم مث اول وقتی نمی‌خورم شبا ای فکر لعنتی خودکشی از سرم بیرون نمیره خودمو میندازم داخل آب سرد یکم آروم میشم بعد ۱۰دقیقه دوباره شروع می‌کنه ب درد قبلن ترک کردم ولی اینقدر سخت نبود برام از هچی نمی‌ترسم فقط از درد خماری میترسم هر نوع مسکنی هم بگی گرفتم قرص دیازپام هم گرفتم واسه بی خوابی ولی جوابم نمیدع یک شب خوردم تو خواب راه میرم فقط و خود زنی میکنم نمیتونم برم پیش دکتر نمیشع لطفاً کمکم کنید بتونم بدون درد ترک کنم هزینش هم هرچقدر هم باشه میدم تا ۵۰میلیون هم حاضرم. بدم ولی درد این لعنتیو ندارم …… ۰۹۱۸۶۵۶۳۸۹۵شمارمع لطفاً. راهنماییم کنید #روبیکا

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      2. سلام همون قرص ۲۰ رو توی یه قطره چکان ۲۰ سی سی حل کن شب هر وقت احساس درد کردی چند قطره بخور تا دردت کمتر بشه من خودم ب۲ مصرف میکردم الان با همین روش دوهفته هیچی مصرف نمیکنم

      3. سلام صبح یک کپسول گاباپنتین ۳۰۰ویک کپسول. پرگابالین ۱۰۰ وشبیک کپسول۰ویکقرص الپرازلام نیم بخوابه مدت ۱۰روز بعد خودت کمش کن

      4. داداش اول مصرفتو تا میتونی کم کن بعدش برو یه عسل خوب بگیر درجه یک واقعا ضد درده بعد برو عطاری گیاه خارخاسک و خارشتر بگیر باهم دم کن با عسل بخور روزی چندبار
        قرص کلونیدین، نالوکسان، گاباپنتین ۳۰۰ هم بگیر خیلی کمکت میکنه

      5. دوستانی که از بی‌قراری شب اذیت میشن از قرصهای شل کننده عضلات مثل «متوکاربامول» استفاده کنند خیلی جوابه. برا اونایی هم که جواب نمیده یک قرصی هست که یادم نمیاد اسمش ولی یکبار خوردم بعد از ده دقیقه توانایی جویدن آب رو هم ندارید و برای چند ساعت بیهوش میشود که خالی از هرگونه مواد مخدر هست، جستجو کنید اسمش رو پیدا کنید ولی هم اولی که گفتم خودم استفاده میکنم از اونی بی‌قراری مواد خیلی خیلی بهتر میشود.
        اون پنجاه میلیون رو هم برو ویتامینهای قوی مثل نوربیون و مولتی ویتامین فارماتون سوئیسی و عسل اصلی کوهی بخر و بخور. غذای سنگین نخور و پیاده روی زیاد انجام بده، یک هدفون بزن فارغ از دنیا واسه خودت قدم بزن و به آدمها فعلا اصلا توجه نکن، تمام
        خدا یار و یاورتون باشه ، انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر

آخرین مقالات کلینیک