کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر

عوارض قرص B2

عوارض قرص B2

قرص بوپرنورفین (Buprenorphine) یا B2 شبه مخدری است که  امروزه به شکل دارو برای درمان وابستگی به مواد مخدرهایی مانند هروئین، متادون و داروهای مسکن استفاده می‌شود. عوارض قرص B2 فراوان بوده و مصرف این شبه مخدر طیف گسترده‌تری از بیماری‌ها را به وجود می‌آورد.

به همین جهت در صورت مصرف قرص بوپرنورفین بهتر است هرچه زودتر اقدام به ترک و درمان اعتیاد خود کنید. از دیگر نکاتی که در خصوص عوارض مصرف بوپرنورفین باید بدانید این است که بعد از اثرات مصرف آن بعد از یک دوز مشخص ثابت است و دیگر باعث کسب لذت و احساس نشئگی در مصرف کننده نخواهد شد.

در مطلب قبل درباره اینکه بوپرنورفین یا قرص ب ۲ چیست؟ و مکانیسم اثر بوپرنورفین صحبت کردیم، در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر با ماده اعتیاد آور بوپرنورفین و عوارض قرص B2 با کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دیگر همراه باشید.

بوپرنورفین یا قرص ب ۲ چیست؟

 

عوارض قرص B2

همه داروها همراه با اثرات مفید درمانی خود، عوارضی نیز دارند. این عوارض در همه افراد دیده نمی‌شود و به یک شکل نخواهد بود. عوارض قرص B2 نیز کم نیست.

هنگامی که یک داروی شبه مخدر در زمان طولانی استفاده می‌شود، ممکن است به یک عادت تبدیل شود و باعث وابستگی ذهنی یا جسمی شود.

در صورت قطع ناگهانی قرص بوپرنورفین، وابستگی جسمی ممکن است منجر به بروز عوارض قرص زیر زبانی b2 شود. عوارض جانبی این قرص یا واکنش‌های جدی که نیاز به مراقبت از پزشک دارند، شامل: توهم، درد شدید معده، غش کردن است.

همچنین هر وقت عملکردهای تنفسی کاهش یافت و نشانه‌های حساسیت دارویی مثل تورم صورت، لب‌ها، زبان و گلو دیده شد، باید سریعاً به پزشک مراجعه کرد.

هر چند که اثرات بوپرنورفین بسیار خفیف‌تر از اثرات سایر مواد اعتیادآور است. اما اثرات بوپرنورفین زمانی که به یک دوز مشخصی می‌رسد، ثابت است.

به این معنا که افزایش دوز مصرفی ب ۲ باعث شدیدتر شدن حالات نشئگی فرد نخواهد شد. علاوه بر این، اوردوز کردن با بوپرنورفین بسیار دشوارتر از سایر مخدرها است.

خواب آلودگی، گیجی، یبوست، سردرد در هنگام مصرف دارو ممکن است رخ دهد. برای جلوگیری از یبوست، در رژیم غذایی خود از فیبر بیشتری استفاده کنید، آب بنوشید و ورزش کنید. ممکن است پزشک برای شما داروی مسهل تجویز نماید.

برای جلوگیری از سرگیجه یا زمین خوردن به این علت، از تغییر موقعیت‌های سریع و نشستن و برخاستن ناگهانی پرهیز کنید. در صورت سوء مصرف بوپرنورفین، تزریق آن یا در مصرف هم‌زمان با الکل، اپیوئیدها و بنزودیازپین‌ها مانند دیازپام ممکن است عوارض کشنده تنفسی رخ دهد. به طور کلی می‌توان گفت، برخی از عوارض این دارو شامل:

  • مشکلات تنفسی مانند تنفس سطحی و صدادار
  • خارش، درد، تورم و آسیب عصبی
  • قطع شدن تنفس هنگام خواب
  • نارسایی غدد آدرنال کلیوی
  • سندروم محرومیت نوزادان
  • زرد شدن رنگ چشم و پوست
  • تغییر رنگ و تیره شدن ادرار
  • احساس درد در قفسه سینه
  • گیجی و رفتار غیرمعمول
  • خستگی و ضعف شدید
  • نبض ضعیف و آهسته
  • احساس سرگیجه
  • اختلال خواب
  • حالت تهوع
  • حالت غش
  • تب خفیف
  • بی‌اشتهایی
  • درد معده
  • تورم چهره
  • کهیر

 

قرص ب ۲ با چه داروهایی تداخل دارد؟

جالب است بدانید زمانی که قرص ب ۲ با یک دارو یا ماده مخدر دیگر مصرف شود، عوارض قرص B2 افزایش پیدا می‌کند. این تداخلات دارویی را به شدت جدی بگیرید، چرا که مصرف همزمان این قرص با برخی از این داروها باعث مرگ می‌شود.

مصرف قرص ب ۲ همراه با متادون باعث اوردوز و مرگ می‌شود. مصرف همزمان با تریاک باعث مسمومیت می‌شود. این قرص همچنین با موارد زیر تداخل دارد:

  • شیشه
  • فنیتوئین
  • ریفامپین
  • دیگوکسین
  • آنتاگونیست

 

تاثیر قرص B2 بر قوای جنسی

قرص B2 بر قوای جنسی فرد مصرف کننده تاثیر خواهد گذاشت. در واقع مصرف این قرص ممکن است کیفیت اسپرم‌ها را در مردان به شدت پایین آورده و همچنین این باعث کاهش میل جنسی و ناتوانی جنسی در آقایان و خانم‌ها شود. ناباروری و نازایی نیز برخی دیگر از عوارض قرص B2 بر قوای جنسی هستند.

 

عوارض قرص B2 در بارداری و شیردهی

عوارض قرص B2 می‌تواند باعث بروز نشانه‌هایی مانند نشانه‌های ترک اعتیاد در جنین و نوزاد شود. در نتیجه مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی اکیداً ممنوع است. قبل از آن که تصمیم به مصرف این قرص بگیرید باید از عدم بارداری خود اطمینان کافی حاصل کنید.

 

افزایش ریسک ابتلا به افسردگی و اضطراب

استفاده از قرص بوپرنورفین ممکن است همچنین باعث افزایش احتمال ابتلا به افسردگی و اضطراب شود. برخی از مطالعات نشان داده که استفاده از این دارو باعث افزایش میزان هورمون‌های استرس مثل کورتیزول در بدن می‌شود که می‌تواند باعث افزایش ریسک ابتلا به افسردگی و اضطراب شود.

82 پاسخ

  1. سلام میخاستم بپرسم بعد از چند ساعت مصرف یک عدد متادون ۴۰ تقریبا ۵/۶ ساعت اگر یک عدد ب ۲ مصرف کنیم چه اتفاقی میفته؟

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      1. به هیچ وجه این کارو نکن برادر چون اگر نکشتت تا مرگ میبره برمیگردونه . اگر خاستی مصرف کنی حتما چهار الی یک هفته بعد از مصرف اخرین متادون میتونی ب۲ مصرف کنی . اینم بدون که تریاک سگش شرف داره به این چیزا داداش هرجورکه میتونی ردیفکن بیا بیرون ازتوش به خدا حق ما نیست اینجوری زجرکش شدن حق بچهامون نیست

    2. دردی ک تا حالا نداشتی رو تجربه میکنی حداقل چند روز باید بگزره ب چشم خودم دیدم طرف مثل مرغی ک سر بریده شده بالا و پایین میپره هیچ وقت سعی نکن تجربش کنی ۴ الی ۵ روز بعد از آخرین مصرف متادون میتونی از دز کم استفاده کنید

  2. سلام کمک کنیدچطوری .ازاپیوم ول کنم وب .۲.مصرف کنم نمیتونم اپیوم بخرم گرون شده .طوری که .دچارعوا ضی نشم.وبعدازچندساعت ازاپیوم بگذره که قرص ومصرف کنم و راهنماییم کنید.چطوری باشه مقدارشروع کنم .من اپیوم روزی سه وعده می‌خوردم..ممنون میشم کمکم کنید.خداخیرتون بده

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. باسلام تجربه شخصی من در ۳سال مصرف ب۲ روزی ۵عدد،راهش کم کردن تدریجی قرص تا برسی به یک چهارم وعجله نکنی،تو یک چهارم برای بیخوابیش قرص کلونازپام ۱،وبرای دردهای عضلانی کپسول گاباپنتین ۳۰۰،وبرای وسوسش قرص کلونیدین،در حین درد استخوانی یا بی قراری پا قرص ناپروکسن ۲۵۰هم خوبه.وقرص باکلوفن ۲۵ برای شل کردن عضلات عالیه،به امید پاکی.

    3. خدا لعنت کنه باعث بانیشو . داداش اپیوم رو میتونی بعدازینکه خوردی وعده بعدیت رو ب۲ بخوری و اینم بدون که ب۲ بعداز یکماه هزینش از اپیوم بیشترمیشه

  3. سلام من روزی ۶ گرم تریاک مصرف میکردم خسته شده بودم بعد رفتم دکتر بهم ب۲ پیشنهاد شد الان روزی نصف میخورم ولی وای به روزی که نخورم خلاصه از چاله در اومدم افتادم تو چاه،چند بار سعی کردم ترک کنم نشد نمیدونم چکار کنم مشکل اعصاب و فشار خون هم دارم،خواهشا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      1. باسلام تجربه شخصی من در ۳سال مصرف ب۲ روزی ۵عدد،راهش کم کردن تدریجی قرص تا برسی به یک چهارم وعجله نکنی،تو یک چهارم برای بیخوابیش قرص کلونازپام ۱،وبرای دردهای عضلانی کپسول گاباپنتین ۳۰۰،وبرای وسوسش قرص کلونیدین،در حین درد استخوانی یا بی قراری پا قرص ناپروکسن ۲۵۰هم خوبه.وقرص باکلوفن ۲۵ برای شل کردن عضلات عالیه،به امید پاکی.

    2. هفته ای یه ذره کم کن تاخلاص شوی ازتریاک راحتره ترکش بایدتحریق داشته باشی دوست من ۳۲سال تل کشیدم باب۲ آروم آروم تایکماه کنارگذاشتم وورزش وساز وطبیعت گردی جایگزین کردم به امیدرهایی

  4. الان قرص B2 رو داخل زندان مثل کراک سر سنجاق میکشن یا مشامی پت میزنن
    کشیدنش به مرور زمان سل میاره
    خود مواد از همه چی سالم تره انواع قرص و شربت ترک کردنش خیلی خیلی دشوار و تقریبا غیر ممکنه چون زمان زیادی طول میکشه تا از بدن خارج بشه و همین طولانی شدن باعث میشه طرف نتونه خماری و تحمل کنه و خسته میشه و دوباره برمیگرده

  5. سلام
    از اسم معتاد بیزارم از کمپ بیزارم از NA بیزارم از کنگره ۶۰ بیزارم نمیدونم چرا هیچوقت بیان کردن اینا واسم خوشایند نبود تجربه همشونو داشتم.
    معمولا تشکیل اینگونه انجمن ها ابتدا خوبه ولی آهسته آهسته راهشون عوض میشه و مورد سواستفاده افراد سود جو قرار میگیرن واسه همین از همشون بیزارم.
    دوستان عزیز من سابقا اعتیاد بسیار شدید داشتم به انواع قرص های مخدر تا دم مرگ رفتم یادمه اخرین بار چهل تا قرص ریتالین خوردم تنها چیزی که منو برگردوند مادرم بود نه برادر نه خواهر فقط مادرم با اینکه همشونو دوست دارم ولی پدر و مادر تنها موجودی هستش که بچشو بدون هیچ پیش شرطی دوست داره بچه زشت باشه زیبا باشه سالم باشه مریض باشخ واسه پدر و مادر هیچ فرقی نمیکنه چون اونا پدر و مادرن و عاشق بچشون.
    وقتی از بیمارستان اعصاب و روان ایران مرخص شدم شروع کردن به خوردن B2 البته طبق نظر دکتر الان تقریبا ده ساله که B2 میخورم از روزی ۶ عدد شروع شد تا الان که روزی یک سوم میخورم نمیدونم چرا وقتی یه سری کامنتارو خوندم یاد زمان مصرفم افتادم و اشک ریختم که چقدر مادرمو اذیت میکردم تنها جایی که از فوت پدرم ناراحت نشدم همون موقع ها بود که گفتم خوب شد رفتو این روزهارو ندید وگرنه به معنای واقعی کلمه کمرش میشکست. اخه ارزش دارخه عزیزترین افراد زندگی تو آگاهانه آزار بدی که مادرت بگه کاشکی منم میمردم ولی این حالو روز
    بچمو نمیدیدم. در حال حاضر من خودم صاحب خانواده هستم همسر خوب یه دختر کوچولو مهربون که تمام زندگیمه. من وقتی با همسرم اشنا شدم و متوجه شدم که میخوام باهاش ازدواج کنم گفتم که B2 میخورم و چون نمیدونست چیه کامل براش توضیح دادم و ایشون هم قبول کرد به شزط اینکه اینم بزارم کنار من تا الان با B2 مشکلی نداشتم ولی همین الان تصمیم گرفتم که همین یک سوم B2 رو هم نخورم و کاملا ترک کنم چون اصلا دوست ندارم یه روزی که دخترم بزرگ شد ببیننه پدرش هر روز سر یه ساعتای خاص قایمکی یه تیکه قرص میزاره زیر زبونش که وقتی بفهمه که اون قرص چیه تمام تصوارتش از پدرش خراب بشه و اولین و آخرین قهرمان زندگیش تکیه گاهش یه معتاده.این واسم خیلی دردناکه.
    شاید باورتون نشه من از وقتی این قرصو خوردم کم کم متوجه میشدم که انگار بی حس شدم دیگه مردن نزدیکان واسم غم انگیز نبود عروسی واسم بی معنا شده بود تقریبا تمام حسامو یواش یواش از دست دادم و میتونم به جرأت بگم حدود ده سال بود از سر احساسات گریه نکرده بودم که الان همزمان با نوشتن این مطلب پس از سالها اشکم سرازیر شد من به نشونه ها ایمان دارم. من کاملا اتفاقی وارد این سایت شدم و اصلا قصد ترک نداشتم ولی حرف دل بعضی از دوستان به دلم نشست.
    از همتون عاجزانه خواهش میکنم به اون چیزایی که واستون ارزش داره فکر کنید و درد و رنج ترکو بجون بخرید فقط به عشق خودتون و عزیزانتون
    ایشالا همیشه سربلند و سرافراز باشید

    1. سلام دوست عزیز
      امیدواریم که در این راه موفق باشید.
      اگر نیاز به دریافت مشاوره روانشناسی داشتید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس بگیرید و با مشاوران مرکز ما صحبت کنید.

    2. دوست عزیز جوان باغیرت سلام
      من پیر مرد ۶۶ساله هستم و روزی ۸گرم تریاک می‌خوردم وبعد یک دفعه به خودم آمدم و یک روز پر آبدارخانه مسجد سر نماز خیلی گریه کردم و از خداوند کمک خواستم و گفتم خدایا دوتا پسر ویک دختر و داماد تحصیل کرده دارم و خانواده ام آبرومندند با من کمک کن که دیروز بعد در همان مسجد یکنفرب۲را به من معرفی کرد و هفته اول من روزی ۴تا ۵قرص استفاده میکردم و بعد از ۱۵روز به یک ویک نصفه قرص رساندم الان حدود سه ماه میشه ولی اخیرا عجیب مشکل خلط ریه پیدا کرده ام و با شربت خلط آور گیاهی می‌سازم آیا به نظر شما این اثر منفی ب۲هس؟ممنونم اگر منو راهنمایی کنید

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      2. سلام اول که اینو بگم اول خدا آخرم خدا دوستان فقط فقط فقط لطفا ذهنتونو خالی کنید اصلا بهش فکر نکنید شما تو ذهنتون هی میگید ای درد میکشم عصبی میشم نمیشه خوب نمیشه خیلی راحت ذهنتونو آزاد کنید عینه آب خوردن میمونه به خدا الکی گنده نکنید.ایشالا تو یه هفته برمی‌گردید بلکه بهترو سالم تر از روزای اول تنه همتون سالم شماها میتونید علی یادتون.

    3. موفق باشی داداش.لایق بهترینها هستی چون دلت پاکه.من هم از صحبتهای شما انرژی گرفتم

  6. سلام دوست عزیز شما باید یک هفته متادونا نخوری جاش یه هفته تا ده روز تریاک بکش یا بنداز یا این که یک هفته بخوابی خونه بعدش بندازی رو ب۲که اونم بده غول ریز بودنشونا نخورید عقیم میکنه شبا نفس نمیاد بالا خودتم متوجه نمیشی مرگ خاموشه به شدت میل جنسی را کم می‌کنه یه سالم ارتباط جنسی برقرار نکنی دلت نمیخواد بازم حتی ۲۰الی ۳۰سالم باشی خلاصه بدبخت میکنه ادما خوبه برا ترک ولی نه بیشتر از سه ماه نهایت ۶ماه به نظر من یه ماهشم زیاده

  7. سلام دوست عزیز شما باید یک هفته متادونا نخوری نمیدونم کم کنی ویهو قطع مصرف کنی یک هفته بخوابی خونه بعدش بندازی رو ب۲که اونم بده غول ریز بودنشونا نخورید عقیم میکنه شبا نفس نمیاد بالا خودتم متوجه نمیشی مرگ خاموشه به شدت میل جنسی را کم می‌کنه یه سالم ارتباط جنسی برقرار نکنی دلت نمیخواد بازم حتی ۲۰الی ۳۰سالم باشی خلاصه بدبخت میکنه ادما خوبه برا ترک ولی نه بیشتر از سه ماه نهایت ۶ماه

    1. با سلام تجربه من برای ترک ب۲ روزی ۵ عدد داروهایی هست که به گفته دکتر گرفتم و اکثرشون آزادند و۷۰درصد ج میدند.گاباپنتین ۳۰۰برای دردهای عصبی…کلونیدین برای وسوسه وکاهش خماری…باکلوفن ۲۵میلی برای شل کردن عضلات…ناپروکسن برای درد استخوانی…کلونازپام یک برای بی خوابی ویا خواب آورقوی مثل دیازپام…البته با دکتر مشورت کنید.من با این داروها ۹۰درصد خماری نکشیدم.

  8. سلام دوست عزیز شما باید یک هفته متادونا نخوری نمیدونم کم کنی ویهو قطع مصرف کنی یک هفته بخوابی خونه بعدش بندازی رو ب۲که اونم بده غول ریز بودنشونا نخورید عقیم میکنه شبا نفس نمیاد بالا خودتم متوجه نمیشی مرگ خاموشه به شدت میل جنسی را کم می‌کنه یه سالم ارتباط جنسی برقرار نکنی دلت نمیخواد بازم حتی ۲۰الی ۳۰سالم باشی خلاصه بدبخت میکنه ادما خوبه برا ترک ولی نه بیشتر از سه ماه نهایت ۶ماه

  9. من همسر کسی هستم که مصرف میکنه تروخدا این درد رو به خانواده هاتون ندین من بجای همه ی خانواده هایی که درگیر این کثافت ها هستن میگم این درد رو به خانواده هاتون هدیه نکنید
    خودخواهی تا‌چه حد…
    شوهرم رو دوست دارم و راهی برای نجاتش ندارم فقط دارم درد میکشم و پیر میشم
    تا خودتون نخاید نمیشه
    تروخدا اراده کنید و خودتون پاک کنید حداقل بخاطر عزیزتون
    بخاطر کسایی که عاشقانه دوستتون دارن…

  10. سلام من روزی ۷۰ سی سی متادون میخورم و تا حالا از دو کلینیک که متادون تهیه میکردم شنیدم که اگه b2 بخورم بهتره و گفتن ک باید ۷۲ ساعت متادون. نخورم بعد شروع کنم ب مصرف b2 آیا این بهتره؟ و اینکه خیلیا میگن b2 روی قوای جنسی خیلی کم اثر میذاره از متادون بهتره

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام دوست عزیز
      ب۲ بهتر از متادون هست ولی خودش یه مخدر خطرناکه ، اگه میخای ترک کنی با همون متادون
      آروم آروم ترک کن ، من یک هفته هست b2 رو ترک کردم اونم یک چهارم مصرف داشتم هنوز دهم دست و پام جون نداره و تا صبح بیدارم
      بهترین راه یه کمپ خوب و شرکت تو کلاس na
      هست ،خلاصه داداش خودتو درگیر b2 نکن که از متادون نامرد تره
      با آرزوی پاکی و نجات همه ما معتادان
      یا علی

      1. دوستان مصرف نکنین وحشت ناکه ترکش توهم درد نفس تنگی داره همش حس مرگ داری اول به خودت رحم کن بعد خانوادت

    3. سلام ، بی ۲ زندگی ام را نابود کرده ، دوبار افدام به خودکشی کردم که متایفانه نافرجام بود ، اگه کسی راهی روشی برای ترک این هیولای خانمان سوز داره لطفآ راهنمایی کنه. کلآ از زندگی افتادم. میل به هیچ چیز ندارم. رابطه جنسیم. صفر صفر…. تو رو خدا کمکم کنید.🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭

      1. سلام دوست عزیز
        جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  11. با عرض سلام خسته نباشید قبلا هروئین میکشیدم الان دوماه بی۲میخورم روزی نصف اگر قرار باشه یکی دوسال بخورم بعد بخوام ترک کنم خماریش چطور هست؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام داداش
      ترک ب۲ خیلی سخت نیست اگه میخای خونه ترک کنی ،برو دکتر یه مقدار سرم و امپول و قرص تقویتی بگیر ،چون احساس ضعف و خستگی زیادی داره ،اگه سرکار میری مرخصی بگیر ،یک هفته اول بی حالی و حس هیچ کاری نداری ،بعدش حالت خوب میشه و روبه راه میشی ،امیدوارم همه ما معتادان از دست این غول سیاه نجات پیدا کنیم
      یا علی مدد

      1. راحت میشه ترک کرد عینه آب خوردنه هی دل همو خالی نکنید اینا دری وری نمیشه نمیشه درد داره کوفت داره

    3. سلام. داداش هروئین ترکش سه روزه جهنمیه. ولی بی۲ ترکش حداقل ۶ ماه فکریه جهنمیه. سمت بی۲ نرو.

  12. سلام ب من کارگرسرگزرم از داربست افتادم دیکسم بدتر شده بیمه ندارم واسه هزینه داروهام موندم ب فاطمه زهرا ع مستعجرم بادوتابچه ب الله واسه دوتا نون موندم یک مسلمونی درحدصدقه کمک کنه جون بچه هاتون ب دادم برسین ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ش کارت شجاعی زاده ب جون دوتا بچم دروغ نمیگم بچه کوچیکم۶ سالشه

    1. عجب که اینترنت داری گوشی داری تو سایتها میچرخی هر سایتی رفتم هستی دست بردار بابا ملت خودشون درگیرند فقط کلاه بردار کم داشتیم

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  13. سلام من ۲ ساله بی ۲ مصرف میکنم در ۲۴ ساعت یک چهارم قرص رو مصرف میکنم برای رهایی از این قرص لطفا راهنماییم کنید متشکرم

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  14. سلام امیرم هرویین مصرف میکردم الان دو سه روزیه قرص b2 را هر وعده یک چهارم را اسنیف میکنم ولی برای خواب شب میخوام قرص آلپرازلام بخورم آیا مشکل ساز هست یا نه

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. آلپرازولام فقط ارومت میکنه و دم دستگاه معده رو اروم میکنه ولی بیشتر هفت روز مصرف نکن ک به خود آلپرازولام عادت میکنی
      روزی ۳ وعده ۰.۲۵ بخور تا هفت روز بعد فقط دو سه روز خمیازه میکشی و تمام درد بدن زیادی نداره من ۵ سال معتاد ب۲ بودم و روزی ۸ میلی گرم مصرف داشتم و متعاد ب ۲ شده بودم تا جایی که کوکائین جوابم نبود و الان هم ده روز هست ب ۲ نخوردم و خاب ندارم و بی قرارم و اصلا سمت متادون نرفتم با این که دوستام بهم دادن الان قرص متادون دارم ولی مصرف نمیکنم چون من از اول ب۲ رو خوردم و بهش شدیدا وابسته بودم و خداروشکر که تونستم با کمک دکتر در فرانسه ترک کنم بگم که در فرانسه قرص ب۲ بیشترین مصرف رو داره ولی در المان حتی دکتر بهت ب۲ نمیده . اگه خودت دیدی اب شدی و از خجالت این که فامیل نفهمه ک معتاد قرص هستم ۱۵ سال سفر نکردم ایران الان تصمیم دارم برم فامیل خودمو ببینم پاک میررم. اگر مادرت رو دوست داری ب۲ رو حتی به دشمنت معرفی نکن که…..

  15. ضمن عرض ادب واحترام بنده قبلاتریاک مصرف میکردم مدت دوسال است ازطریق کلینیک ترک اعتیادقرصb2نصف صبح ونصف شب مصرف میکردم که یهویی بی تاثیرشدالان مدتی فقط اذیت وخمارمیشم لطفاراهنمایی بفرماییدبااحترام

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. احتمال داره گلابی بدن بهت برادر جان…
      پیشنهاد من اینه که b2 را از مارک شرکت مهر دارو از کلینیک مجاز تهیه بکنید
      البه اینم بگم ، به همه کلینیک ورک اعتیاد ها اعتماد نکنید

  16. سلام دوستان عزیز
    من حدود ۲۵ سال تریاک کشیدم بعدش رفتم قرص ب۲ را از طریق ترک اعتیاد گرفتم و بدون آنکه کسی بهم بگوید خودم ابتدا صبح نصف قرص ساعت ۱۱ نصف قرص ساعت ۵ بعدازظهر نصف قرص و ساعت ۸ شب هم نصف قرص را زیر زبونی حل کردم بدون هیچ اثر منفی فقط باید اراده داشته باشید که اگر امکان داره که یک کوچک اذیت بشوی دنبال مواد مخدر و یا قرص های دیگه نروی البته قبلا روزی ۵ گرم تریاک میخواستم دوستان دست خودمون است حالا هم ۶۳ سال دارم و هیچ مشکلی هم ندارم خدانگهدارتون

    1. بهم امید دادی داداش منه چهل و اندی ساله تو یک چهارم گیر کردم اگه میتونی کمکم کن ابروم رفت به اسم انرژی زا تو کارخونه دادن بعدش هم که فهمیدم سه روز درد میکشم یه روز میخورم خلاصه گیر کردم کمکم کن…

    2. آقا محمودرضا راس میگی هیچ مشکلی نداری ؟؟!!! شما داداش تغییر مصرف دادی،نگو هیچ مشکلی ندارم شما خودتو با یه همسن و سالت که سالم و لبش به دود نخورده مقایسه کن و یه آزمایش و چکاپی بده انشالله که مشکلی نداشته باشی… من ۲۰ ساله از تریاک و شیره زدم به یکجهارم ب۲ ولی ترکش خیلی سخت و خرابم میکنه. شما امتحان کن تجربتو بفرست دمت گرم سلامت باشی.

  17. ۱ماهی است روزی ۳تا متادون ۲۰ مصرف میکنم .میخوام با ب۲ جایگزین کنم آیا میشه .یه بار خوردم حالم بد شد !چطور باید جایگزین کنم

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام برادرم شیش ماه توزندان بوده بهش روزی یک d2میدادن بعدازمصرف این قرص از روزی ک از زندان امده گوشه های لبش زخم شده دور الت تناسلی کمروپاهاش لکه های سیاه هستش میشه راهنمایی کنین

        1. سلام دوست عزیز
          جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    3. سلام و درود
      برادر جان b2 رو باید حداقل ۴۸ ساعت بگذره بعد بیوفتی به مصرف b۲…
      خدا رحم کرد بهت اوردوز نکردی (شکر خدا)
      تو اون فاصله ۴۸ که فاصله باید بدی میتونی از تریاک استفاده کنی بعد ۴۸ ساعت b2 را استفاده بکنی…

    4. سلام.متادن با ب۲ لصلن جور نیست.یه مدت تریاک بکش بعد بذار خوب خمار شی یک چهارم مصرف کن.ب۲ مورفین بدنو خالی میکنه شاید یکم اذیت بشی ولی حواست باشه هر چی بیشتر بخوری خمارتر میشی یکی دو روز باید تحمل کنی بعد جواب میده فقط اگه متادن تو بدنت باشه. و قرص ب۲ مصرف کنی سنکوب میکنی حداقل ده روز از متادن خلاص شو با مورفین جایگزین کن بعد ب۲ مصرف کن.تجربه شخصی دارم.

    5. سلام دوست عزیز شما باید یک هفته متادونا نخوری نمیدونم کم کنی ویهو قطع مصرف کنی یک هفته بخوابی خونه بعدش بندازی رو ب۲که اونم بده غول ریز بودنشونا نخورید عقیم میکنه شبا نفس نمیاد بالا خودتم متوجه نمیشی مرگ خاموشه به شدت میل جنسی را کم می‌کنه یه سالم ارتباط جنسی برقرار نکنی دلت نمیخواد بازم حتی ۲۰الی ۳۰سالم باشی خلاصه بدبخت میکنه ادما خوبه برا ترک ولی نه بیشتر از سه ماه نهایت ۶ماه

    6. سلام
      اول دوز متادون رو کم کن تا برسی به نصف قرص بعد مصرف نکن تا به مرحله خماری برسی اون وقت از ب۲ استفاده کن
      مواظب باش که خود ب۲ هم اعتیاد آور
      بعد از یک ماه ب۲ رو هم کم کن تا رها بشی
      با آرزوی موفقیت و سلامتی

    7. سلام.عزیز جان تا ۷۲ ساعت متادون مصرف نکن بجاش مسکن قوی مثل گاباپنتین و کدیین بخور یا تریاک بکش بعد که ۳روز از آخرین مصرف متادونت گذشت با نصف قرص ب۲ زیرزبانی شروع کن به امیدخدا راحت میری روی ب۲

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. من مصرف میکنم همزمان باهاش هم مشروب خوردم زیاد…مصرف کننده باشی چیزی نمیشه…کسی که مصرف نمیکنه شاید حالش خراب شه…

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

  18. من حدود یک سالی هست روزی ۲عدد ب۲ مصرف میکنم یه عدد صبح و یک عدد غروب وگاهی وقت تنگی نفس شدیدی احساس میکنم مشکلات روحی روانی که در زندگیم وجود دارد که واقعا درکش برای همه سخته باعث شده نتوانم ترکش کنم چون واقعا توانسته ام بااین مخدر خودم را سرکوب احساسات کنم چه راهی پیشنهاد میکنید برای درمان

    1. سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

    2. سلام داداش من خودم مصرف میکردم دوز رو بیار پایین کم کم تا برسی ۱/۸ بعد یک روز درمیان بعد دو روز در میان تا اینکه دیگه ترک کنی خیلی بده ب۲ ترکش کن آدم رو به کشتن میده تو رو خدا ترکش کنین

    1. جهت دریافت مشاوره، می‌توانید با مشاوران مرکز ما صحبت کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی طلوعی دیگر با شماره ۰۲۱۸۸۶۰۵۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره
با ما تماس بگیرید

کلینیک ترک اعتیاد
طلوعی دیگر

آخرین مقالات کلینیک